niin tosissaan eilen alkoi tulla hieman vaaleanpunaista vuotoa oikeastaan yhdynnän jälkeen ei mitenkään paljon vähän siis sen jälkeen ja sen jälkeen ei oikeastaan ollenkaan paitsi nyt taas tänä aamuna? mistähän johtuu ja onko vaarallista? vauva kuitenkin liikkuu ihan normaalisti. aloitin eilen myös canestenin 3 päivän kuurin voidemmaisena voiko liittyä mitenkään asiaan?
vaaleanpunainen vuoto rv27??
6
978
Vastaukset
- se canesten
ja ärtyneet limakalvot ovat aiheuttaneet ton.jos hieman verta on sekoittunut voiteeseen.
- minä vain...
mutta ei kait se mitenkään ole vaarallista?
- neuvolaan!
mulle sanottiin että neuvolaan tulee soittaa heti jos tulee vaaleanpunaista vuotoa. tosin kärsin ennenaikaisista supistuksista ja lääkäri sanoi, että vuoto voi olla merkki kohdunsuun avautumisesta. ja senhän ei pitäisi nuilla sinun viikoillasi avautua vielä ollenkaan!
sinuna soittaisin neuvolaan ja kysyisin neuvoa sieltä.. kun eihän sitä koskaan tiedä.- minä vain..
mulla ei ole kyllä minkäänlaisia supistuksia tai muitakaan kipuja sen kyllä huomasin että vauva on kääntynyt
- ollaan myös
minä vain.. kirjoitti:
mulla ei ole kyllä minkäänlaisia supistuksia tai muitakaan kipuja sen kyllä huomasin että vauva on kääntynyt
samoilla viikoilla ja samat ongelmat löytyy.eli mullaki on nyt parina kertana tullu sellasta vaaleanpunaista vuotoa ei hirveesti mut kuitenkin tullu,ei kuitenkaan ole ollut joka vessassa käynnin yhteydessä,edellisenä iltana tullu harrastettua seksiä.mullakaan ei ole kipua ja vaavi on kyllä ilmoitellut olemassa olostaan eikä ole supistellut tms...mietin täällä kans et onko syytä huolestua,joko sulle on vastaus löytyny?
- sama
juttu. Kahdella viimekerralla yhdynnän jälkeen ja aikanakin tullut punervaa vuotoa. Kerroin siitä rakenneultrassa ja lääkäri otti sen takia klamydia testin. Siihen kuuluu kuulemma juuri tuo vuoto yhdynnän jälkeen. Ei tautia kuitenkaan onneksi ollut ja jäi kyllä hiukan epäselväksi mistä vuoto siitten johtui. Täytyy soittaa neuvolaan ja kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699