vaaleanpunainen vuoto rv27??

minä vain..

niin tosissaan eilen alkoi tulla hieman vaaleanpunaista vuotoa oikeastaan yhdynnän jälkeen ei mitenkään paljon vähän siis sen jälkeen ja sen jälkeen ei oikeastaan ollenkaan paitsi nyt taas tänä aamuna? mistähän johtuu ja onko vaarallista? vauva kuitenkin liikkuu ihan normaalisti. aloitin eilen myös canestenin 3 päivän kuurin voidemmaisena voiko liittyä mitenkään asiaan?

6

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se canesten

ja ärtyneet limakalvot ovat aiheuttaneet ton.jos hieman verta on sekoittunut voiteeseen.

• minä vain...

mutta ei kait se mitenkään ole vaarallista?

• neuvolaan!

mulle sanottiin että neuvolaan tulee soittaa heti jos tulee vaaleanpunaista vuotoa. tosin kärsin ennenaikaisista supistuksista ja lääkäri sanoi, että vuoto voi olla merkki kohdunsuun avautumisesta. ja senhän ei pitäisi nuilla sinun viikoillasi avautua vielä ollenkaan!

sinuna soittaisin neuvolaan ja kysyisin neuvoa sieltä.. kun eihän sitä koskaan tiedä.

• minä vain..

mulla ei ole kyllä minkäänlaisia supistuksia tai muitakaan kipuja sen kyllä huomasin että vauva on kääntynyt

• ollaan myös
        minä vain.. kirjoitti:

mulla ei ole kyllä minkäänlaisia supistuksia tai muitakaan kipuja sen kyllä huomasin että vauva on kääntynyt

samoilla viikoilla ja samat ongelmat löytyy.eli mullaki on nyt parina kertana tullu sellasta vaaleanpunaista vuotoa ei hirveesti mut kuitenkin tullu,ei kuitenkaan ole ollut joka vessassa käynnin yhteydessä,edellisenä iltana tullu harrastettua seksiä.mullakaan ei ole kipua ja vaavi on kyllä ilmoitellut olemassa olostaan eikä ole supistellut tms...mietin täällä kans et onko syytä huolestua,joko sulle on vastaus löytyny?

• sama

juttu. Kahdella viimekerralla yhdynnän jälkeen ja aikanakin tullut punervaa vuotoa. Kerroin siitä rakenneultrassa ja lääkäri otti sen takia klamydia testin. Siihen kuuluu kuulemma juuri tuo vuoto yhdynnän jälkeen. Ei tautia kuitenkaan onneksi ollut ja jäi kyllä hiukan epäselväksi mistä vuoto siitten johtui. Täytyy soittaa neuvolaan ja kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27