Paras kaupunginosa/lähiö?

aasikki

Mikäs on Mikkelin paras kaupunginosa/lähiö? Aika moni tulee varmasti kirjoittamaan sen, missä asuu, joten aloitetaan sillä tyylillä: Tuppurala. Vaikka Tupiksella onkin vähän huono maine, niin silti alue on hienoa seutua.

20

3238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei asuva

Hyvä maine ja vaikuttaa viihtyisältä seudulta, haittapuolena matka keskustaan.

• kylänmies itse

Rantakylä. Ai miksi?:

-Kehittyy kokoajan
      -k ja S kauppa
      -muutama kaljamesta
      -koulut
      -kunnon uimahalli
      -mahtavat liikuntamahtollisuudet
      -jääkiekkokaukalo-
      -tenniskenttä
      -pururata
      -jalkapallo kentät
      -ravintola
      -rauhallinen
      -sovpivan matkan päässä keskustasta
      -autokauppa
      -salibandyhalli
      -naistinki
      -peltoja (myös asukkaiden omat viljelyt)
      -uimaranta (avanto)
      -linja-auto kulkee hyvin
      -huoltoasema
      -burgerimesta
      -jne

Uskon, että kukaan ei pistä paremmaksi...

• myös

-kirjasto

• E.M.
        myös kirjoitti:

-kirjasto

Itse asun Maunukselassa, mutta vanhempani asuvat Nuijamiehessä, joka on todella mukavaa seutua. Idylliset asuinmahdollisuudet ja tarpeeksi rauhallistakin, vaikka onkin oikeastaan keskusta-aluetta.

• palvelut

Kaikille mikkelissä asuville.

Mutta se mitä kukin pitää viihtyisänä onkin sitten taas näkemys asia.

• niinsevainon

R-kylä on Mikkelin slummialue. Vuosikausia Rantakylän asukkaat ovat käyttäneet Mikkelin tarjoamia palveluja ja mahdollisuuksia veloituksetta, pummeja ne ovat! Kuten normaalisti slumit syntyvät sinne missä voidaan muilta pummata!

No nyt ollaan samaa kuntaa...

• paras

Rauhallinen ja silti lähellä keskustaa.
      Ei vuokralähiötä.

• Minttumaaria

Minäkin sanoisin että Emola.

• emola
        Minttumaaria kirjoitti:

Minäkin sanoisin että Emola.

on mikkelin paras asuin alue mutta on niin pirun kalliita taloja.

• ja tosi
        emola kirjoitti:

on mikkelin paras asuin alue mutta on niin pirun kalliita taloja.

harvoin on myynnissä taloja noh kukapa sieltä muuttaiskaa pois kun on kerran sinne päässyt.

• Launiala

Launiala ehdottomasti!
      Tosin täällä on kyllä kalliit asunnot.......

• on hyvä

lyhyt matka kaikkialle...melkein

• rimmi

Se on ihan paras kaikki palvelut ja kaupunki lähellä, mut kuiteski rauhallinen ja vihree alue.

• asukki vaan

Alkupään vuokraghettoa lukuunottamatta hieno paikka asua..

• Olavi

Rauhallinen asuinpaikka järven äärellä. Ideaalinen lapsiperheille ja luonnon ystäville. Kaupungin suosituin uimaranta vieressä ja keskustaan noin 2km.

• namis

Kukapa ei Pitiksellä asuisi jos ois varaa : / Peitsari kumminkin mainettaan parempi on . Kerrostaloihin en menis kylläkään .

• muualla kuin Mikkelissä

on parempi...

• jose192

Hyvähän sieltä landelta on kirjoitella.

• The real Aasikki (TM)

Enpä tiedä, mutta mistähän olet nimimerkkisi onkinut, googlaas vähän tota nimimerkkiä josko se olis vaikka mulla käytössä lähes joka paikassa. Jos millään viitsisit liittää käyttämääsi nikkiin jotain merkkiä tai kirjainta, niin olisin kiitollinen. :)

• Anonyymi

Nosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      558
      2192
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      407
      1794
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1610
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1418
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1176
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1112
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      119
      1111
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      858
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe