Oliko teillä selkeitä merkkejä raskauden aikana siitä kumpi on tulossa tyttö vai poika?
Esim. sykkeet, mahan muoto, unet tai esim. seksuaalinen halukkuus ja onko verttavissa aikaisempiin raskauksiin?
Esim.
- oliko tyttömaha ja tyttö tuli tai poikamaha ja poika tuli..
- Tytön tai pojan sykkeet...
- oliko poikaolo ja unia pojasta ja poika tuli tai samoin tytöstä..
- oliko seksihalut kasvannet (testosteronia) poika tuli..
- pitikö "enteet" paikanssa vai oliko kenties niin että olit ihan varma kumpi tulee ja ei sitten tullutkaan?
Tyttö vai poikaolo
9
2275
Vastaukset
- Äippä83 ja tyttö 19vrk
Eli mulla oli koko raskauden ajan jotenki poikaolo ja tyttöhän sieltä sit tuli. Poikaan viittaavia merkkejä oli myös: mahan muoto, sykkeet yms. Seksihalut meni ihan täysin raskausaikana. Ja yleensä sanotaan et tyttö vie äidin kauneuden, ei kyl pitäny sekään paikkansa, ku mulla oli koko ajan iho hyvä ja muutenkin. Näin unia et synty suloinen tyttö ja se uni sit toteutu.
- .ilona.
mahan muotohan riippuu siitä, millainen vartalo ihmisellä on. itse olen pitkä ja masuani ei huomannut takaapäin. oli kai ns. poikamaha. syke taas oli kova,eikös se oli "tyttösyke"? kaikki ihmiset,jotka näkivät minut, hokivat, että poika se on, mahasta näkee. itse olin varma, että tyttö tulee. poikahan tässä sylissä nyt tuhisee;)
oli mulla, vaikka suurin osa tutuista veikkasi mahan muodon perusteella poikaa. Esim. nimiä kun miehen kanssa etukäteen mietittiin, niin mä en edes miettiny muutakuin tytön nimiä.. Mies joutui sit välillä toppuuttelemaan, et mitäs jos se onkin poika..??
Iho oli tosi hyvässä kunnossa koko raskauden, sykkeet oli ehkä enemmän niitä "tytön" sykkeitä.
Pari kertaa näin unta vauvasta, mut sukupuolta en "nähny" unessa. Seksihalut ei ollu mitenkään huipussaan..
Tyttö syntyi.. - Marjuliina
Mulla oli alkuraskaudesta poikaolo. Sitten tais jossainpuolivälissä tulla tyttöolo, kun taas loppua kohti poikaolo vei voiton. No poikahan sieltä sitten tulikin. Tiiä sitten oliko tuosto "olosta" niin taikaa =)
- lähis
Eka oli poika, ja poikaolo... vatsa siro pyörylä edessä, olo loistava, iho hyvä jne... syke pojan... ja poika siis tuli.
Keskimmäinen oli tyttö, ja tyttöolo... leveämpi vatsa, syke tytön, ihi huonohko, pahoinvointia 5kk:lle asti, oksentelin jne...
Kolmas oli tyttö, ja poikaolo ihan loppuun asti... syke oli pojan, vatsan muoto pojan, huono olo kyllä oli, mutta ei niin voimakas kuin keskimmäisestä... että silleen, aika jänniä nuo jutut ja olot... Mutta ei siis varma voi olla.. - mirveli
Mulla oli melkein koko raskausajan poikaolo ja jos noihin sykeasioihin on luottamista ni niidenkin mukaan olivat pojan sykkeet, ja samoin mahan muoto. Poikahan me sit saatiinkin joten oikeassa olin!
- oli näin
vatsa poika malli
hormoniviiva mahassa poika malli
tunne poika
seksi halut oli kovat
ei pahoinvointia kuten tytöllä yleensä
mitä ihanin tyttö tuli
eli en enää usko ennustuksiin vaikka raskaus aikana kovasti niitä tutkin
hauskoja ne oli kun arvaili että mitkä merkit vaikkaa mitäkin,tulos tässä. Ei uskomista! - 2 lasta
Esikoista odottaessa oli poikaolo... maha oli pystympi ja mahassa oli tumma viiva pojan merkkinä... poikahan sieltä tuli.
Toista odottaessa en osannut sanoa kumpi olis. Maha leveämpi (valokuvia katsoessa huomaa) tosin kilojakin oli 10 enemmän, viivaa ei ollut. Tyttö tuli. - eppulainen
poikaolo ja tuli ihana tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764