Kuinkas moni täällä katellut "Yöjuttu" (Night gallery) -sarjaa? Ois kiva, jos niitä tulis telkkarista tai DVD:n voisin ostaa. Monet sarjan jaksot jääneet mieleen esim. The Cemetery -juttu oli jänskä.
muistatteko YÖJUTTU -sarjan?
5
981
Vastaukset
- Max T W
En muistanutkaan että Twilight Zone oli alunperin tuon niminen. Anyway, nehän tulivat uusintoina 1980-luvun alussa ja pakko myöntää etteivät enää pelottaneet tippaakaan, kun vertaa siihen minkä vaikutuksen saivat aikaan 70-luvun alussa skidinä.
- 70-luvun skidi
Night Gallery (Yöjuttu) on eri sarja kuin Twilight zone (Hämärän rajamailla), tosin aika samantyyppinen, eli lyhyitä tarinoita. Twilight zonehan tehtiin uusiksi 80-90-luvun vaihteessa, alun perinhän se on jostain 60-luvulta ja mustavalkoinen.
Night Gallery taas tehtiin 70-luvulla ja oli alun perinkin värillinen. Itse muistan pelänneeni, kun siinä Rod Serling (?) juonsi tarinat melko sairaiden abstraktien taulujen ympäröimänä. - Max T W
70-luvun skidi kirjoitti:
Night Gallery (Yöjuttu) on eri sarja kuin Twilight zone (Hämärän rajamailla), tosin aika samantyyppinen, eli lyhyitä tarinoita. Twilight zonehan tehtiin uusiksi 80-90-luvun vaihteessa, alun perinhän se on jostain 60-luvulta ja mustavalkoinen.
Night Gallery taas tehtiin 70-luvulla ja oli alun perinkin värillinen. Itse muistan pelänneeni, kun siinä Rod Serling (?) juonsi tarinat melko sairaiden abstraktien taulujen ympäröimänä.Ehkä eri sarja nimellisesti, mutta suoraa jatkoa kuitenkin...
"(Night Gallery 1970) Similar in format to Serling's much more famous "Twilight Zone" series. Each week we get a new tale, represented by a painting in an old museum. Whereas the tales in "Twilight Zone" were more science fiction, these tales have a darker, more horrific edge"
- JohannNytt
Muistan ko.sarjan lapsuudestani. Sain siitä painajaisia. Hui! Hyi! Ois kiva kattoo uudestaan. :-D
- alessai09
kyllä muistan, oli mielenkiintoinen eikä mennyt överiksi kuten nykyiset kauhukuvat. Eikö teema voisi lähettää uusintana???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508