he apua!olen vasta viikoilla 6 ja on ihan mielettömät seksihalut!tai on ne aina olleet suht hyvät,mut mut...nää on jotain ihan ilmiömäisiä!
mieskin juoksee jo karkuun suunnilleen ja piilottelee himopippeliään ettei mun tee vaan vahingossakaan TAAS mieli...blaah!
onko muita ketä haluttaa kokoajan???vai olenko ainoa raskausajan nymfo??
jos mies ei anna,niin hoidan itseni päivässä n.3-4krt...
aikasemmassa raskaudessa nämä hullut halut tulivat vasta keskivaiheen jälkeen ja olivat nekin aika jyllääviä...mies rukka =(
HILLITÖN MUNAN HIMO... =)
15
2745
Vastaukset
- kokemusta on
Tervehdys!
Kyllä se on ihan normaalia että hormonit hyrrää raskausaikana! Mikäli miehesi ei pysy enää sun tahdissasi niin on hyvä että kykenet itse viihdyttämään itseäsi. Mullakin oli alku -ja keskiraskaudessa vähän sama tilanne mutta loppuraskaudessa (nyt rv36 4) on noi hommat käyneet mahan koon takia vähän hankaliksi... siis sekä yksin että yhdessä.
Mielenkiintoinen vastaus toi ylempi, heh heh! Mitä tekemistä sillä on huorana olemisen kanssa jos seksi kiinnostaa, en nyt ihan ymmärrä... Kaikenmaailman sekopäitä täällä raskaana olevien palstalla liikkuukin. Jättäkäämme tuollainen vastaus siis omaan arvoonsa. Eihän munan himossa mitään vikaa ole, ilman sitä tuskin oltais raskaanakaan :-)- himo...himo
heh...löytyyhän niitäkin kellä hormoonit hyrrää oikein huolella =)
mäkin muistan,et edellisessä raskaudessa kovat supistukset hidasti vähän toimintaa yksin ja miehen kanssa sekä tietty mahan koko.
mutta, mieletöntä silti löytää itseltään tälläisiä jatkuvia haluja=)
sit stä oikein verisesti loukkaantuu jos mies ei halua!ja koen olevani ällöttävä ja kaikkea siltäväliltä vaikka tosiasiasiassa niin ei ole.
kyllä on ärsyttävää kun tuollaisa täällä liikkuu!
siis ihan mielipuolisia.mut luulempa et kyseessä on vain joku pieni ja harmiton 13vuotias poika\tyttö murrosiän kynnyksillä ja laukoo suustaan sammakoita=) kyllä sekin aikanaan kasvaa isoksi ja ehkä viisastuu.ehkä ei *hahhaa* - Jihuuu
himo...himo kirjoitti:
heh...löytyyhän niitäkin kellä hormoonit hyrrää oikein huolella =)
mäkin muistan,et edellisessä raskaudessa kovat supistukset hidasti vähän toimintaa yksin ja miehen kanssa sekä tietty mahan koko.
mutta, mieletöntä silti löytää itseltään tälläisiä jatkuvia haluja=)
sit stä oikein verisesti loukkaantuu jos mies ei halua!ja koen olevani ällöttävä ja kaikkea siltäväliltä vaikka tosiasiasiassa niin ei ole.
kyllä on ärsyttävää kun tuollaisa täällä liikkuu!
siis ihan mielipuolisia.mut luulempa et kyseessä on vain joku pieni ja harmiton 13vuotias poika\tyttö murrosiän kynnyksillä ja laukoo suustaan sammakoita=) kyllä sekin aikanaan kasvaa isoksi ja ehkä viisastuu.ehkä ei *hahhaa*..että jos haluat vertailla ihmisiä 13-vuotiaisiin, niin suurimmalla osalla 13-vuotiaillakin on fiksumpaa kielenkäyttöä kuin "himohimo" nimimerkillä, ihan samantasoista kuin tuolla tyypillä joka alkoi aukoa päätään. Joten etpä ole paljon sen parempi, kun kielenkäytöltäsi menit samalle tasalle hänen kanssaan.
Toivottavasti seriffi putsailee palstaa jossain vaiheessa..
- oli samanlainen...
mutta viikolla 8 tuli keskenmeno...
- ingrid26
Hei! Voisitko mennä puhumaan noin yksityiskohtaisia juttuja (vrt. himopippeli, itsensä hoitelun frekvenssi) vaikkapa seksipalstalle. Seksi on oikein kiva asia ja siitä voi puhua, mutta mielestäni teksti oli hivenen asiaton. Kielenkäyttösi oli aika ronskia, joten en ihmettele, jos annoit itsestäsi joillekin halvan kuvan.
- liinukka_24v
Aika suppeita näkökantoja ihmisillä täällä.
Minusta tuo kuvaus oli lähinnä huvittava eikä pervot tms.
Ota huomioon,että kenelle hän ns.vittuilee.
heidänkö kielenkäyttö on kaunista..?ei kai.
minustakin nuo aiemmat mielenilmaisut joltain idiootilta ovat todella RIVOJA!
kyllä se niin on,että potut pottuina :)
No,mutta se siitä ja asiaan;minulla rv 25 ja himot akalailla ap:n luokkaa,mutta ei se miestäni ole lainkaan haitannut =)
- Lilja -82
Mä veikkaan, et "himo...himo..." ja sen riitakaveri on yks ja sama henkilö. (ehkä joku murrosikäinen palstalle vahingossa eksynyt) Sen verran alkeellista tekstiä tuli molemmilta. On täällä sentäs muutama henkilö osannu asiallisestikin kommentoida...
- Jihuuu
..sama juttu.
- Auroora
Ilmeisesti viestejä on siivottu pois, joten näen vain siistityn version tästä ketjusta.
Mutta minustakin alkuperäisen kuvailut himopippelin piilottamisesta olivat vain hauskoja, heh! Jos nyt kerran raskaaksi asti on "päässyt" niin kai tuollaisia asioita kestää lukea? ;)
Mutta tosiaan, näen vain osan viesteistä.
Mulla oli koko alkuraskauden himot kadoksissa, mutta nyt (rv 19) olen kokenut jonkinlaisen muutoksen ja himoja on enemmän kuin moneen vuoteen. Toivottavasti tämä kausi kestäisi pitkään, tekee hyvää lapsiperheen vanhemmille! =)- idiootot
täällä vissii dikkalee olla vähän tiukkapipoisia pikku pätijöitä:)
ei voi mitään kun on nuttura mimmeillä kireellä.
ja muillekkin tiedoksi,et mun mielestä täss viestis ei ollu mitään pervoa.
teil muil on ongelma,ei alkuperäisellä - kerkiätte
idiootot kirjoitti:
täällä vissii dikkalee olla vähän tiukkapipoisia pikku pätijöitä:)
ei voi mitään kun on nuttura mimmeillä kireellä.
ja muillekkin tiedoksi,et mun mielestä täss viestis ei ollu mitään pervoa.
teil muil on ongelma,ei alkuperäisellävittuilee noista meikäläisen kirjotusvirheistä,niin joo huomasin itekki.
kiireessä kun sohelsin taas,sattuuhan näitä,muttei se maailmaa kuiteskaan ihan vielä kaada ;)
- red
ne on hiirelläkin (tässä tapauksessa tuntuu että norsulla :=)
eli mulla la viikon päästä ja seksihalut on valtavat edelleen! on olleet raskauden keskivaiheelta saakka...
nyt on kyllä niin iso vatsa jo , ettei yhdyntää ole ollut vähään aikaan ja miestä pelottaa että vauvalle käy jotain.
Mutta jos alkaa mennä la yli, niin sitten ei muuta kuin peuhaamaan niin synnytyskin voi käynnistyä ja LUONNOLLISELLA tavalla!- henki
Ennen raskautta mies melkein juoksi mun himoja karkuun. Nyt tää homma heittänyt häränpyllyy himot hukassa hyvä jos kerran viikossa huvittaa. rv26.
- rv.39+1
minulla himot on myös jotain aivan mieletöntä.. mies juoksee karkuun.. ja minä yritän repiä vaatteita pois päältä=)
- yuffi
kävi niin että miehellä seksihalut mua kohtaan hävis olemattomiin noin kaksi kuukautta sitten. Oon nyt rv 29 7. Itse tekis kyllä mieli mut mies juoksee karkuun ja lujaa jos vähänkin vihjailee :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757