asentoja lihavalle naiselle

pulla

Mies on hoikka normaali vartaloinen mutta nainen xl, perusjutut kokeiltu, mutta millasia erikoisempia asentoja voisi kokeilla? ettei haittaa vaikka masua on ja reidetkin löytyy....

40

15039

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 33v

      Eli eihän se naisen mahdollinen lihavuus haittaa tippaakaan, jos miehellä on vaan normaalikokoinen kalu ja hän osaa sitä käyttää...

    • päin

      jääkaapia...

    • pulla

      Mitenkä onnistusi seisten? kun en voi ainakaan syliin hypätä...vaikka mieli tekisi...=)

      • jeppee35

        Oot selkä mieheen päin (esim suihkussa) , sit vähän kumarrat ja mies työntää kovan kyrvän sisääsi..


      • pulla
        jeppee35 kirjoitti:

        Oot selkä mieheen päin (esim suihkussa) , sit vähän kumarrat ja mies työntää kovan kyrvän sisääsi..

        mitenkäs kasvotusten? pöytäävasten ollaan takaapäin seisten kokeiltu...aika nami oli;)


    • Yari

      tulee läskejä jörnittyä, joten empä tiedä. Minä laittaisin akan laihtumaan tai vaihtaisin ämmää jota nussisin.

      • MAKUASIA

        Ilmeisesti et ymmärtänyt kysymystä eli ovatko aivosi täynnä sahanpuruja? Asentoja kysyttiin ja annat neuvoja vaimon pinentämiseen.On aika tavallista että hyvin hoikilla miehillä on pulleita naisia ja haluavat naistensa myös pysyvän pulleina,koska ilmeisesti seksi antaa enemmän ilmeisesti pullean naisen kanssa kuin luuviulun esim.jos satut haluamaan panna vaikka tisujen väkiin niin ei taida laihuliinin kanssa onnistua.Ilmeisesti kustannat sitten silikonit kun et tuon vertaa seksistä tiedä.Tunnen useita pariskuntia,jotka ovat toistensa kanssa onnellisesti vaikka koko eroa on ja heiltä olen kuullut, miehen kauhistuvan jos nainen ehdottaa laihduttamista.Tuollaisena pojankloppina ei kannata osallistua keskusteluihin joiden kysymystä ei edes ymmärrä!!!


      • Yari
        MAKUASIA kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärtänyt kysymystä eli ovatko aivosi täynnä sahanpuruja? Asentoja kysyttiin ja annat neuvoja vaimon pinentämiseen.On aika tavallista että hyvin hoikilla miehillä on pulleita naisia ja haluavat naistensa myös pysyvän pulleina,koska ilmeisesti seksi antaa enemmän ilmeisesti pullean naisen kanssa kuin luuviulun esim.jos satut haluamaan panna vaikka tisujen väkiin niin ei taida laihuliinin kanssa onnistua.Ilmeisesti kustannat sitten silikonit kun et tuon vertaa seksistä tiedä.Tunnen useita pariskuntia,jotka ovat toistensa kanssa onnellisesti vaikka koko eroa on ja heiltä olen kuullut, miehen kauhistuvan jos nainen ehdottaa laihduttamista.Tuollaisena pojankloppina ei kannata osallistua keskusteluihin joiden kysymystä ei edes ymmärrä!!!

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.


      • pulla
        MAKUASIA kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärtänyt kysymystä eli ovatko aivosi täynnä sahanpuruja? Asentoja kysyttiin ja annat neuvoja vaimon pinentämiseen.On aika tavallista että hyvin hoikilla miehillä on pulleita naisia ja haluavat naistensa myös pysyvän pulleina,koska ilmeisesti seksi antaa enemmän ilmeisesti pullean naisen kanssa kuin luuviulun esim.jos satut haluamaan panna vaikka tisujen väkiin niin ei taida laihuliinin kanssa onnistua.Ilmeisesti kustannat sitten silikonit kun et tuon vertaa seksistä tiedä.Tunnen useita pariskuntia,jotka ovat toistensa kanssa onnellisesti vaikka koko eroa on ja heiltä olen kuullut, miehen kauhistuvan jos nainen ehdottaa laihduttamista.Tuollaisena pojankloppina ei kannata osallistua keskusteluihin joiden kysymystä ei edes ymmärrä!!!

        Kiitos sulle kun puolia pidät. Onhan se kauneus katsojan silmissä, mutta kyllä sitä nyt kuitenkin on siinä kunnossa jotta pystyy harrastamaan kaikennäköstä ihan normaalisti. en usko että oisin onnellisempi jos oisin kokoa s. seksi sujuu mukavasti kun vain uskaltaa, ja niitä asentojahan minä kyselin=) mukavaa kesää sinulle! ...ja tosiaan mies tykkää kun tisujen väliin...


      • juu
        Yari kirjoitti:

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.

        No mitä sä paskapää tollasia tulet tänne kirjottamaan?Oikeesti ketään tuskin kiinnostaa nuo sun kommenttis täälä...


      • munajoonas
        Yari kirjoitti:

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.

        Nyt kyllä puhut paskaa,luuviulujen rinnat ei ole isot,samaa kokoa kuin ajokoiran munapussit...


      • aito luomu
        Yari kirjoitti:

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.

        Et taida erottaa aitoa luomutissiä silikonitissistä, sun luuviulullasi on ollut silikonit, etkös sitä huomannut?HAH;HAH,


      • sopivasti lihava
        MAKUASIA kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärtänyt kysymystä eli ovatko aivosi täynnä sahanpuruja? Asentoja kysyttiin ja annat neuvoja vaimon pinentämiseen.On aika tavallista että hyvin hoikilla miehillä on pulleita naisia ja haluavat naistensa myös pysyvän pulleina,koska ilmeisesti seksi antaa enemmän ilmeisesti pullean naisen kanssa kuin luuviulun esim.jos satut haluamaan panna vaikka tisujen väkiin niin ei taida laihuliinin kanssa onnistua.Ilmeisesti kustannat sitten silikonit kun et tuon vertaa seksistä tiedä.Tunnen useita pariskuntia,jotka ovat toistensa kanssa onnellisesti vaikka koko eroa on ja heiltä olen kuullut, miehen kauhistuvan jos nainen ehdottaa laihduttamista.Tuollaisena pojankloppina ei kannata osallistua keskusteluihin joiden kysymystä ei edes ymmärrä!!!

        Hyvä kun meitä vähän rehevämpiäkin joku puolustaa!! Entinen mieheni haukkui minua aina pyöreydestäni ja arvelkaa oliko itsetunto karrella.

        Nykyinen mieheni rakastaa minua tämmöisenään. Kuulemma on ihanaa, kun naisella on kunnon rinnat eikä mitään rusinoita. Nyt voin itsekin tuntea itseni seksikkääksi ja haluttavaksi, kun toinenkin rakastaa kaarteitani.

        Kiitos sinulle kirjoituksestasi!


      • Kaikenlaisia ääliöitä
        Yari kirjoitti:

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.

        sitä maa päällään kantaa


      • tussu
        MAKUASIA kirjoitti:

        Ilmeisesti et ymmärtänyt kysymystä eli ovatko aivosi täynnä sahanpuruja? Asentoja kysyttiin ja annat neuvoja vaimon pinentämiseen.On aika tavallista että hyvin hoikilla miehillä on pulleita naisia ja haluavat naistensa myös pysyvän pulleina,koska ilmeisesti seksi antaa enemmän ilmeisesti pullean naisen kanssa kuin luuviulun esim.jos satut haluamaan panna vaikka tisujen väkiin niin ei taida laihuliinin kanssa onnistua.Ilmeisesti kustannat sitten silikonit kun et tuon vertaa seksistä tiedä.Tunnen useita pariskuntia,jotka ovat toistensa kanssa onnellisesti vaikka koko eroa on ja heiltä olen kuullut, miehen kauhistuvan jos nainen ehdottaa laihduttamista.Tuollaisena pojankloppina ei kannata osallistua keskusteluihin joiden kysymystä ei edes ymmärrä!!!

        Ite henkilö kohtasesti ihmettelen naisii jotka viihtyy kotisohvalla ja lihoo syömällä grillimässyjä, miksi päästää itsensä semmoseen kuntoo että inhoo itseää...??? vetäkää vittu päähän lihavat ihmiset: hyi ajatuskin lihavasta naisesta mun päällä kuvottaa.


      • tussu
        juu kirjoitti:

        No mitä sä paskapää tollasia tulet tänne kirjottamaan?Oikeesti ketään tuskin kiinnostaa nuo sun kommenttis täälä...

        säki älä ruikuta oot varmaan itekki läski ups ... loukkasinko sun tunteita no vittu syö vähemmän ruokaa possu sika nauta lehmä


      • Anonyymi
        Yari kirjoitti:

        Ymmärsin helvetin hyvin kysymyksen ja totesin, etten nussi läskejä ämmiä, joten en tiedä asennoista mikä voisi toimia pulleron kanssa. Koska palleroitten kanssa nussiminen on niin epämielyttävä ajatus jo sinänsä, niin olen jäävi vastaamaan. Onko muuten runkkari sun mielestä ainoastaan ihrakasoilla isot rinnat. Mä olen kyllä nähnyt paljonkin hyvä kroppasia naisia, millä on kiinteet isot rinnat.

        Jos kerran pelkkä ajatus jo ällöttää niin miksi edes kommentoit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran pelkkä ajatus jo ällöttää niin miksi edes kommentoit??

        Miksi vitussa itsekin kommentoit jotain vitun vanhaa keskustelua?


    • SamuelEugenKrewing

      Doggy Style, siis takaapäin, nainen kontillaan, ja
      mies takana. Pitäisi onnistua suuremmoisiltakin nai-
      silta. Taka-taka-panot on monen naisen mielestä tosi
      hyväntuntuisia. Miehetkin pitävät niistä. Alusta vain
      ei sais olla liian joustava. Itelleni tulee vaikeuk-
      sia, kun joustinpatja demppaa työntöni.

      Toinen kätevä on pöydällä, jossa nainen makaa toosa
      pöydänreunan partaalla, kuin tarjottimella. Mies al-
      kaa lykkiä seisten.

      Sitten oman naiseni mieliasento;
      nainen kyljellään,alempi jalka suorempana, ja ylempi
      koukussa sen päällä. Mies asettuu asemiin polvillaan,
      ja alkaa sulloa kullia sisään. Asento on naiselle
      erityisen nautinnollinen, jos miehellä on jompaan
      kumpaan suuntaan käyrä kanki. Naisen tulee tällöin
      maata kasvot sille puolelle, johon kulli on käyrä.
      Tuossa asennossa naisen G- ja A-pisteet saa kunnon
      kyydit. Nautinnollisia hetkiä!

      • pulla

        siis mies edestä vai takaa tuossa kyljellään? kyllä noita on kokeiltu, mutta kyljellään ei ihan noin. KIITOS sinulle=)


      • SamuelEugenKrewing
        pulla kirjoitti:

        siis mies edestä vai takaa tuossa kyljellään? kyllä noita on kokeiltu, mutta kyljellään ei ihan noin. KIITOS sinulle=)

        No, siis nainen on kyljellään äsken mainitussa
        asennossa, ja mies polvillaan, naisen takana,
        jolloin on helpompi työntää mulkero sisään, ja
        samalla hyväillä naisen ylempää pakaraa, ja/tai
        anusaukkoa.

        Tämänkaltaisesta asennosta on kuvakin, jos vain
        löydän sen sivuston...


      • SamuelEugenKrewing
        SamuelEugenKrewing kirjoitti:

        No, siis nainen on kyljellään äsken mainitussa
        asennossa, ja mies polvillaan, naisen takana,
        jolloin on helpompi työntää mulkero sisään, ja
        samalla hyväillä naisen ylempää pakaraa, ja/tai
        anusaukkoa.

        Tämänkaltaisesta asennosta on kuvakin, jos vain
        löydän sen sivuston...

        Tämä asento on lähellä sitä, jonka kuvasin.
        Nainen voi olla animaationkaltaisessa asennossa,
        mutta naisen ylempi jalka voi olla myös koukussa,
        ja alempi suorempanana miehen alla, jolloin miehen
        on hyvä olla haara-asennossa, naisen suorempi jalka
        miehen jalkojen välissä.


        http://www.condoms1.com/positions4/backside_position.html


      • Yari
        SamuelEugenKrewing kirjoitti:

        No, siis nainen on kyljellään äsken mainitussa
        asennossa, ja mies polvillaan, naisen takana,
        jolloin on helpompi työntää mulkero sisään, ja
        samalla hyväillä naisen ylempää pakaraa, ja/tai
        anusaukkoa.

        Tämänkaltaisesta asennosta on kuvakin, jos vain
        löydän sen sivuston...

        näytä mitään kuvia, missä 2 läskiä parittelee. olen meinaa syömässä juuri.


      • SamuelEugenKrewing
        Yari kirjoitti:

        näytä mitään kuvia, missä 2 läskiä parittelee. olen meinaa syömässä juuri.

        ...pääsi. Kaikkien etujen mukaista.
        Kuvissa esiintyvät henkilöt on täysin timmissä
        kunnossa. Joka muuta väittää, valehtelee.

        Joka kehtaa vieläpä väittää, ettei seksi kuulu
        hänen mittapuillaan ylipainoisille, pitäisi
        katruioida.

        Pullan kaltaiset ihmiset saavat täyden sympatiani,
        etenkin, kun tätä niin mollataan. Odotahan, Yari,
        kun saatkin jonkin sairauden, jonka seurauksena
        aineenvaihduntasi hidastuu, eikä elimistösi kyke-
        ne polttamaan kaikkea nykyisellä tavalla.
        Elimistössä saattaa olla energiantuotanto, tai
        -jatkokäsittelyongelm(i)a, jolloin on pakotettu
        syömään enemmän.


      • jamppa
        SamuelEugenKrewing kirjoitti:

        Tämä asento on lähellä sitä, jonka kuvasin.
        Nainen voi olla animaationkaltaisessa asennossa,
        mutta naisen ylempi jalka voi olla myös koukussa,
        ja alempi suorempanana miehen alla, jolloin miehen
        on hyvä olla haara-asennossa, naisen suorempi jalka
        miehen jalkojen välissä.


        http://www.condoms1.com/positions4/backside_position.html

        Kiva kun olen töissä sellaisessa paikassa jossa on vähän iäkkäämpiä nais henkilöitä ja nyt kun on ollut varsin hiljaista, niin olen alkanut lukeen näitä suomi24:n keskusteluita.

        Minullahan on äänet tietysti tietokoneessani kun kuuntelen nettiradiota suht kovaa.

        Äsken avatessani tuon linkin jossa on kyseinen asento niin sieltä tulee äänetkin mukana. Semmoinen tasainen "äähkintä" ääni rupee soimaan koneeltani ja saan semmoisia kummia katseita noilta muilta henkilöiltä :)

        Mut joo kyllä toi asento vaikuttaa varsin mielyttävältä :)


    • mies33v

      Keskustelua sivusta seuranneena täytyy vielä sanoa, että tuo Yari on tod.näk korkeintaan 15 vuotias pikkupoju, joka ei vielä oo nussinut yhtään ketään, eikä kyllä vähän aikaan tuu nussimaankaan...oli meinaan hänen mielipiteet vielä niin naurettavia / lapsellisia...

      Pullalle tsemiä!

      • pulla

        pulla kiittää ja kumartaa=) mutta innolla odotan myös lisää vinkkejä;)


      • SamuelEugenKrewing
        pulla kirjoitti:

        pulla kiittää ja kumartaa=) mutta innolla odotan myös lisää vinkkejä;)

        Pulla, voit itsekin etsiä asentoja googlella esim
        hakusanoilla:"sex positions", "more sex positions",
        ym. Vähän luovuutta tarvitaan.


    • Pentti.K

      Laihduttakaa ensin

      • lihava

        sinut heitetään laidan yli!


      • evian

        ne kaljamahaiset ja hielle haisevat, itseään todella komeiksi ja seksikkäiksi kuvittelevat MIEHET!? Heillekö seksi sitten ON sallittua??


    • Nuori mies

      Itse olen mielestäni hoikka ja suht normaali vartaloinen. Olen aina pitänyt vähän tukevimmista naisista. Pidän itse niistä asennoista joissa nainen on sängyllä selällään ja haarat levällään ja mies haarojen välissä. Mutta jos löydät jonkin mielyttävän erikoisasennon, niin olisin mielelläni lukemassa siitä tällä keskustelu alueella. :)

      • Anonyymi

        Nainen selällään,toinen jalka suorana,toinen koukussa hieman alempana kyljellään olevan miehen yli😉 -toimii!


    • tussu

      VAiha pienempi lusikka niin laihut

    • pulla

      kun keskustelun edetessä on törmätty käsitykseen LIHAVA. Niin mikä on mielestänne lihava tai sellanen jota ei voi panna... onhan kauneus katsojan silmissä mutta kuitenkin?? mikä siitä tekee niin pahan että nainen on XL??? onhan miehiäkin. on ollu keskustelua myös miehen munan koosta...MITÄ SILLÄ ISOLLA MUNALLA TEKEE jos EI osaa käyttää sitä. on kyseessä lihavia, laihoja, normaalivartaloisia, pieni tai isomunasia...tiukka tai väljä pillunen nainen....kyllä minusta asiat on kiinni siitä,että haluaako tyydyttää toisen ja vieläpä mitenkä. vaivautuuko kuuntelemaan kehon kieltä jossei toinen uskalla puhua.. sen minkä seksissä antaa saa VÄHINTÄÄN saman kertaisena takaisin. eikö kukaan halua tai uskalla nauttia siitä että saa toisen nauttimaan???? itselle ainakin oma nautinto on suurempi kun huomaa toisen nauttivan. eikä aina ole kyse orgasmista, voi, on niin monta muutakin tapaa pitää toista hyvänä. joskus mailman paras paikka on vain toisen kainalossa oleminen... on tärkeintä näyttää sängyssä ja seksin ulkopuolella että välittää! mutta niitä asentoja kyselin alunperin...heh=) mutta näin taitaa olla että pyöreät nuodot eivät ole este asennoille=) vaikkakin joillekkin...mutta kaippa sitä voi soveltaa... onko mielessä hyviä SOVELLUKSIA????

      • tussu

        onhan se asia niinki, mutta et voi kiistää että seksi ei olis laihenpana parempaa. vai?


      • Anonyymi
        tussu kirjoitti:

        onhan se asia niinki, mutta et voi kiistää että seksi ei olis laihenpana parempaa. vai?

        Ajokoira asento, työnnät ison pyllysi taakkepäin ja notkisstat selän ja pää sekä käsivatret tyynyssä.
        Sitten vaan jolu pyllyyn ja naimisen lätinää oikein hakkuuttaen persposkia punoittsen!


    • Anonyymi

      olen 44v182cm 75kg 23cm kalu, minulla oli eräs todella tehevä nainen panokaverina, pullea ja peppu todella iso ja leveä, jouduin pääasiassa panemaan niin että hän oli vatsallaan toinen jalka koukussa hieman, hänellä oli heikko itsetunto ja hän moitti itseään, pimpsa tuntui kuitenkin niin hyvälle että laukesin usein liian äkkiä, kiihotuin isosta pyllystä myös, menin eka kertaa häntä tapaamaan ja nussin ainakin tunnin, nainen oli niin himokss jo alkuun että imi korvaa jo kahvipöydässä, voi sitä kiimaa kun meninkin heti sänkyyn hänen kanssaan, selvisi että oli ollut 5v ilman, alussa aristeli ja olin varovainen, kyljelleen ja jalka pystyyn niin koko munan sai sisään

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­­um­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­ude­­ss­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­­ona! 👉 http://3433444.com/H/D0cTc 👈

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­­i s­­ek­si­­tea­­tteri ava­­­utu­­­u Suome­en! Ku­tsu­­­mme kai­kk­i. Il­­­mo­ittautum­­ine­n ryhmä­­ämm­­e tä­­äl­­­l­ä - http://3733444.com/H/9pEp 👈

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe