kertokaa..

saamaton...

mulle miten voin saada orkun ollessani miehen kanssa sängyssä?? saan sen vain jos hieron itseäni ja pidemmän päälle se on aika puuduttavaa... mikä olisi hyvä asento?? auttakaa!!

10

3110

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jabe6

      Mene päälle ja mahdollisimman eteen. Miehen kalu hieroo sinua tod.näk. samasta paikasta, kuin sormikin. Yleensä vielä mies kestää tässä asennossa pitempään laukeamattomana, joten aikaa nauttimiseen jää....

    • Jabe6

      Se on takaapäin siten, että partnerisi hieroo sinun klitorista samalla, kun pumppaa. Muuten hyvä, mutta yleensä mies laukeaa liian nopeasti.

    • Anni

      Molemmissa mies voi hieroa klitoristasi. Tosin se on ensin opetettava siihen, jos se ei ennestään osaa.

    • HomoEetu

      et sä oo koittanu perseesee?
      se o ihanaa...tungen mun paskasta
      sauvaa sinne joka aamu!!!!

    • Miehen päällä istuen ja hänen klitorista hieroen.

    • Sexguru

      Saamaton, tähän on kyllä monia konsteja, joista osa tässä..

      Suuseksi: monet naiset saa helpoiten miehen kanssa saadessaan suuseksiä. Monilla helpottaa saamista, jos on pari sormea samalla pillussa sisällä.

      Asento: lusikka on todella rento asento, jossa kalun sisääntulokulmaa voi varioida helposti, mies liikkuu naiseen nähden alemmas tai ylemmäs. Lusikassa miehen on helppo hyväillä samalla klitorista ja muutenkin ylettyy helposti esim. rinnoille, kaulalle.. Lusikkaa helppo muuntaa yhdynnän aikana, esim, nainen kääntyy selälleen, jolloin saa haettua lisämakeutta liikkeelle ja klitta vieläkin helpompi miehen sormettaa naimisen tahtiin.

      Nainen päällä, vaatii aktiivisuutta naiselta, mutta osa saa juuri tässä asennossa helpoiten. Kalun saa syvälle ja voit vapaasti hallita tilanteen. Hiero klittaasi miehen häpyluuta ja karvoitusta vasten eteen liikkeellä aina kun olet ala-asennossa, paikat tiukaksi ylös noustessa ja rennoksi alas laskeutuessa..

      Sorminkin saa, kokeilette ja opasta, millainen liike sinut vie perille. Tuntuu paremmalle kuin itse aikaansaatu sormetusorkku. Liukkaria riittävästi tähän.

      Lähetyssaarnaaja naisen jalat yhdessä, miehen jalat auki. Kalusta hieroo klittaa tehokkaasti ja on kuitenkin sisällä, samalla naisen paikat puristuu tiukaksi, maksimoiden molempien kiihotuksen. Saman voi tehdä takaapäinkin nainen vatsallaan.

      Lelut, klittakiihotin yhdynnän apuna takaa naisen orkun, kalusta pillussa ja surinaa klitalle ja sinua viedään..

      Pervommat jutut voi tarjota lisäkiihoketta, esim anaaliseksi tai anuksen koskettelu normiyhdynnän aikana, vaikka se saattaa naista pelottaa, voi toimia naistakin kiihottavana elementtinä, kunhan klitalle saa samalla stimulaatiota ja mitään ei tehdä väkisin..

    • jok54

      Varmin tapa naisen orkulle on ottamalla pikimusta mies heiluttamaan pyyheliinaa sängyn vierelle parin "pyhän toimituksen"ajaksi!!!!!!!!!!!!!

    • KimpassaVaimoa

      Vaimollani oli vaikeuksia saada orgasmia.
      Niin nuolin klitorista samalla kun kaverini nai takaapäin.

    • Kuihtunutnakki

      Sepä hyvä kysymys koska minun ei tarvitse tuollaisia miettiä. Viimeksi olin naisen päällä jotai parikymmentä vuotta sitten. Pikkuhiljaa sekin loppui kun ei vaan onnistunut. Nykyään hoidan homman nuolemalla jos edes pääsen ns pukille. Viimeisestä kerrastakin aikaa jo 7-8 vuotta.

    • KaaleppiY

      Ei se selällään makuussa tule!
      Kyllä sinun pitää kuule likka itse ottaa sormet käteen ja viedä itsesi onnen kukkuloille

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe