Maailman tunnetuin undergroundbändi?

O.S.

Kaikkien mielestä tosi kova pumppu ,mut kukaan ei ole ikinä kuullut biisin biisiä.
Ei sillä että minua haittaisi,kunhan äimistelen.

13

2223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olio

      Sehän ON kova pumppu vai kaikkihan sitä on kuullut. Oletko itse asunut ladossa?

      • kalvotaiteilija

        Tosiaan ! Hakkaa MetallicatIronMaidenitGunsNRosesitWASPit ym. selkeesti omaleimaisella soundillaan ja asenteellaan !


      • O.S.

        Tiedän itse tasan mitä tarkoitan,mutta vaikea muuttaa ajatukset tekstiksi.
        Kaikki on kuullu ace of spadesin,joo.
        Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.
        Tuntuu vaan että bändin kuuntelijakunta melko rajattu,A.o.S-faneja on kyllä kaikki paikat pullollaan.
        Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.Toisaalta tämä on mielestäni erittäin hyvä tapa pitää MH-diggarit omana ryhmänään.
        Nimittäin jos Herra K antaisi levy-yhtiöiden markkinointiosastojen ohjailla ja päättää tekemisistään,bändistä tulisi helposti muoti-ilmiö.En olisi ainakaan itse varma,olisiko MH:lla enää siinä tapauksessa omissa silmissäni samaa arvoa.
        MH on tällä hetkellä (ja 30 vuotta taaksepäin sekä maailman tappiin asti)ehdottomasti autenttisin ja kovin rock-bändi mitä olemassa on,ja Lemmy on todellakin Mies,joka on tekee kuten itse haluaa,eikä vain väitä olevansa.
        Josko valkeni mitä tarkoitan?
        Ja kesällä Ouluun käy tiemme.
        Ja sainpas tänne jotain keskustelua aikaseksi,jollei tässä lätinässä muuta itua ollut.


      • Olio
        O.S. kirjoitti:

        Tiedän itse tasan mitä tarkoitan,mutta vaikea muuttaa ajatukset tekstiksi.
        Kaikki on kuullu ace of spadesin,joo.
        Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.
        Tuntuu vaan että bändin kuuntelijakunta melko rajattu,A.o.S-faneja on kyllä kaikki paikat pullollaan.
        Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.Toisaalta tämä on mielestäni erittäin hyvä tapa pitää MH-diggarit omana ryhmänään.
        Nimittäin jos Herra K antaisi levy-yhtiöiden markkinointiosastojen ohjailla ja päättää tekemisistään,bändistä tulisi helposti muoti-ilmiö.En olisi ainakaan itse varma,olisiko MH:lla enää siinä tapauksessa omissa silmissäni samaa arvoa.
        MH on tällä hetkellä (ja 30 vuotta taaksepäin sekä maailman tappiin asti)ehdottomasti autenttisin ja kovin rock-bändi mitä olemassa on,ja Lemmy on todellakin Mies,joka on tekee kuten itse haluaa,eikä vain väitä olevansa.
        Josko valkeni mitä tarkoitan?
        Ja kesällä Ouluun käy tiemme.
        Ja sainpas tänne jotain keskustelua aikaseksi,jollei tässä lätinässä muuta itua ollut.

        >Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.

        Onko sulla laajaakin empiiristä kokemusta asiasta vaiko vain mutu-tietoa?

        >Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.

        Tarkoitus ei olekaan nuolla suurten massojen perseitä, kuten monet niin tekevät.
        Se tekeekin MH:stä omanlaisensa ja hyvä niin.

        >Ja sainpas tänne jotain keskustelua aikaseksi,jollei tässä lätinässä muuta itua ollut.

        No, se on hyvä pointti. :)


      • O.S.
        Olio kirjoitti:

        >Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.

        Onko sulla laajaakin empiiristä kokemusta asiasta vaiko vain mutu-tietoa?

        >Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.

        Tarkoitus ei olekaan nuolla suurten massojen perseitä, kuten monet niin tekevät.
        Se tekeekin MH:stä omanlaisensa ja hyvä niin.

        >Ja sainpas tänne jotain keskustelua aikaseksi,jollei tässä lätinässä muuta itua ollut.

        No, se on hyvä pointti. :)

        >>Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.

        Onko sulla laajaakin empiiristä kokemusta asiasta vaiko vain mutu-tietoa?>Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.

        Tarkoitus ei olekaan nuolla suurten massojen perseitä, kuten monet niin tekevät.
        Se tekeekin MH:stä omanlaisensa ja hyvä niin.


      • fghfghf
        O.S. kirjoitti:

        >>Mut loppujen lopuksi orkesterin muuta tuotantoa tuntevat ihmiset melko vähän.

        Onko sulla laajaakin empiiristä kokemusta asiasta vaiko vain mutu-tietoa?>Toisaalta suosion rajallisuus johtuu varmaankin erään herra K:n tavasta luotsata tanssi-ja soitinyhtyettään,että ei jaksa sytyttää suuria massoja.

        Tarkoitus ei olekaan nuolla suurten massojen perseitä, kuten monet niin tekevät.
        Se tekeekin MH:stä omanlaisensa ja hyvä niin.

        >Just tuon takia MH ei myy jäähallia kahtena päivänä peräkkäin stadionia täyteen.

        Ja mitä sitten?


    • Epsoni

      Ei sillä ole mitään väliä muistaako kukaan yhtään Motörheadin piisiä. Lemmy on legenda sinänsä. Perustelut:

      40 vuotta Rock´n´roll elämää (=naisia, viinaa, huumeita ja ÄÄNEKÄSTÄ rokkia). Kaverin elimistö ei tunnu noudattavan mitään normaaleja luonnonlakeja.

      Speed-metallin isoisä ja monien rokkareiden kaveri. Metallica, Ramones, Ozzy, Sid Vicious. Jopa Albert Järvinen ja Lemmy oli ystäviä. Ja toimihan Lemmy Jimi Hendrixin roudarinakin.

      Basisti joka haluaa bassonsa kuulostavan Stuka-hävittäjältä ei voi olla väärässä.

      • jepsitäseteettää

        \m/

        Siinä on näitä todellisia Hard rockin uranuurtajia. Itse olen ahkera kuuntelija, liehuuhan Motörhead - England-seinälippukin seinällä ja on Ace of Spades-hihamerkki.
        Se ei vielä fania tee, mutta olen silti. Tämä suosikkejani Black Sabbathin ohella.

        Motörheadista on kiistelty onko se sitä Hard rockia vaiko Heavy metallia. Tyyli on muuttunut, se on taattu. Itse bändi pitää itseään nykyään Speed-/Heavy metal-bändinä. Tätä en henkilökohtaisesti kiistä.

        Ne Hard rock-ajat olivat silloin aikoinaan, Ace of Spadesin aikoihin, mikä muuten on Speed metal-kappale, jollei joku sitä tajunnut.


      • MotoMoto

        Eikös just puhuttu lemmyn 30 vuotisesta taipaleesta? Esim. paskakanava MTV:llä?


      • kalvotaiteilija
        MotoMoto kirjoitti:

        Eikös just puhuttu lemmyn 30 vuotisesta taipaleesta? Esim. paskakanava MTV:llä?

        Joo, saa Black Eyed Peas ja 50 cent- nuoriso oikeaa tietoa MTV:ltä. 31. vuosihan Motörheadilla on meneillään.
        Yo ! Pimp my ride !


      • Epsoni
        MotoMoto kirjoitti:

        Eikös just puhuttu lemmyn 30 vuotisesta taipaleesta? Esim. paskakanava MTV:llä?

        Lemmy (Ian Kilmister) on rokannut vuodesta 1965 jolloin hän liittyi Rocking Vicars bändiin jossa soitti kitaraa vuosina 1965 - 1967. Sen jälkeen hän oli Jimi Hendrixin roudarina vajaan vuoden ajan. 1968 Lemmy lauloi Sam Gopalin bändissä. 1971 Lemmy pääsi Hawkwindiin basistiksi. Hänet potkittiin bändistä toukokuussa 1975 ja ensimmäinen Motörheadin keikka oli heinäkuussa 1975. Joten Lemmy on rokannut 41 vuotta ja Motörhead 31 vuotta.

        Wikipediassa ja Lemmyn omaelämäkerrassa on lisää.


      • .A.
        Epsoni kirjoitti:

        Lemmy (Ian Kilmister) on rokannut vuodesta 1965 jolloin hän liittyi Rocking Vicars bändiin jossa soitti kitaraa vuosina 1965 - 1967. Sen jälkeen hän oli Jimi Hendrixin roudarina vajaan vuoden ajan. 1968 Lemmy lauloi Sam Gopalin bändissä. 1971 Lemmy pääsi Hawkwindiin basistiksi. Hänet potkittiin bändistä toukokuussa 1975 ja ensimmäinen Motörheadin keikka oli heinäkuussa 1975. Joten Lemmy on rokannut 41 vuotta ja Motörhead 31 vuotta.

        Wikipediassa ja Lemmyn omaelämäkerrassa on lisää.

        Kiitokset tästä valaisevasta tiedotteesta.


    • No sleep

      LIVE!

      Clear?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe