Huhujen mukaan maskien pitkään jatkuvan käytön aiheuttamat vakavat iho-ongelmat (kun iho on hengittämättä tuntikausiakin yhteen menoon) kuten paha akne, krooninen ihottuma ja ihon kesiminen ovat saaneet kauniit kasvot omaavan Leena Peisan miettimään onko bändityö 'kasvojen menettämisen' arvoista.
Nyt pitäisi levy-yhtiön pistää kunnolla rahaa maskien tuotekehittelyyn. Eihän mitään maailmankiertuettakaan voi tehdä noilla nykyisillä. Tulee vielä äärimmäisen vakavia kroonisia ihotauteja, jos noita meikkejä pitää tuntikaupalla joka toinen päivä.
Huippu kosmetologit ovat vahvistaneet huolen. :(
HUHU: Awa lähdössä
7
957
Vastaukset
- ihan itse?
Vai onkos juttu peräisin toimituksesta.
- jouheasti
menköön vaikka helvettiin!
- näyttämään
tietä, arvon karvaperse!!!
- jättää
uppoawan laivan :DD
- voiihme
Kateus ja ainainen vastaan hangoittelu tuo sen katkeroituneelle ihmisille huonon mielen ja kovasti päänsärkyä. kun aina on huonomieli, aina tarvitsee taistella tutkainta vastaan, aina mielimaassa mikään ei ole hyvin , lordikaan ei olis saanut voittaa voe voe eikä olis saanut boikotoida seiskaa ei ei sais tehdä ei funtsia mittään ettei joillekin tule heti katkera ja pahamieli, ja kateus.
- yrittää uudella taktiikalla
ja tämäkin floppas...surkeaa
- Kasvoklinikkasäätiö
Tuo on tiedetty jo toukokuusta alkaen eikä sekään ole mikään salaisuus, että Awa on käynyt Tiina Jylhän kilinikalla korjauttamassa joitakin lateksin aiheuttamia syyliä naamastaan. Kandeis vähän miettii mitä nuo kiinalaiset kemikaalit naamalle aiheuttaa. Toivotaan, ettei Awalle jää mitään pysyviä vammoja kasvoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903