Shito Ryu uutta suomessa

Hannu- shito_kokelas

Shito ryu karate on tulossa suomeen, tuojana on ruotsissa asunut(3.dan karateka).

Järjestäytynyt kurssitoiminta alkaa syksyllä Helsingissä ja lähikunnissa.

Suomessa ei ole aikaisemmin ole ollut Shito-karatea, kyseessä on aito karate-tyyli, ei mitään kilpahippaa, harjoittelussa ovat mukana aseet, bo, nunchaku, sai ym.

Harjoittelun pääpaino on itsepuolustuksessa.

Itse olen treenannut lajia jo kolmena kesänä ja talvileireillä ruotsissa ja olen suorittanut sinisen vyön.

Syksyyn mennessä lisää lajista!
Terv. Hannu Järvi

5

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenttis

Onko tämä jonkun oma shitoryu tyyli? Eroaako mitenkään muuten tekniikoiltaan Suomessa jo nyt treenattavasta shitoryu tyylistä, vai onko samaa tyyliä mutta eri painotuksella?

• AndyS

Kirjoittaja on Slavana tunnettu trolli. Turha vastata.

• Kagemusha

Täällä harrastetaan jo Shito-ryuta. Suomessa on ollut Shito-ryu karatea jo pitkään.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Shito-ryu ole maalimalla yks viidestä suosituimmasta tyylisuunnasta? Muut siis olis Shotokan, Wado-ryu, Kyokushinkai, Goju-ryu. Eikö sitä oo ennen Suomessa harrastettu?

• Timo Penttinen

Terve

Tiedoksi vaan, että Shito-Ryu karaten toi ensimmäisen kerran suomeen Marion Broglin, joka muutti suomeen 80 luvun lopulla. Savon suunnalla toimii juankoskella, nilsiässä,outokummussa shito-ryu karateseurat. Itse aloitin 1991 Shito-Ryu treenamisen ja jatkan edelleen tyylin treenamista. Suomessa muutamia kertoja on käynyt myös ohjaamassa Shito-Ryu europen johtaja Nagahashi Hidetoshi 8.dan

Terveisin

Timo Penttinen 1.dan
      Juankosken Shito-Ryu Karate

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81