Siis miettikää jos te ootte touteuttanu unelmanne niin jos teitä alettas haukkuu homoiks ja kusiruiskuks ja turhaks laulajaks niin miltä se teistä tuntuis!!!
Antin vihaajat hankkikaa elämä!!!
3
505
Vastaukset
- tuiskuliini92
oon ihan samaa mieltä. kaverit haukkuu anttia vaikka mix, vaikka en itse hauku niiden vammaista the rasmusta. ja oon sen takii koulukiusattu, kun kuuntelen anttia. antin vihaajat saa hankkii elämän!
- siis niiQ oikeesti
Siis miettikää jos te ootte touteuttanu unelmanne niin jos teitä alettas haukkuu laulajiks ja kusiruiskuks niin miltä se teistä tuntuis jos ette osais laulaa oikeesti!!!
- Shewomen
Itse en varsinaisesti vihaa anttia, mutten myöskään pidä. Haukun jos asia nyt puheeksi tulee
ja läppä lentää kyllä miehestä helposti, pakko
sanoa. Oon itekin ollut kyllä antti fani, reilu
vuosi sitten ja monen suun kautta antti fanina
elämä oli jtn ihme ihQtusta ja häslintää.
Onko teille kuoleman paikka jos joku sanoo
anttia homoksi jne ?
Aika huono itsetunto täytyy olla jos joku henk.
kohtasesti loukkaantuu antin haukkumisesta.
Musta antin ns vihaajilla on enemmän elämää ja paremmin pallo hallussa kuin antin lovettajilla,
anteeksi näin yleistys.
Ja sitä paitsi luulen että moni on kanssani samaa
mieltä jos sanon että antin vihaajien viha
pohjautuu MYÖS antti faneihin ja niiden käytökseen, eikö ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708