Porin paras miesten vaateliike?

Tomppa.

mikähän ois? Musta ehkä Dressman...

26

3723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

kyllä munkin ukkoni ja poikani dressmannista ovat monet kuteet hakeneet,siellä on hyvä ja hieno valikoima ja hyvii tarjouksiikin usein.nytkin kävin toissapäivänä,niin siellä oli pukuja 30-50% alennuksella,vain esimerkiksi

• toyotaco

ehottomasti.

• vispilä

Kuinka yllättävää että täällä huudetaan dresman, jos haluu halvalla sammanlaiset vaateet kun kaikilla muillakin jotka tulee maalaiskunnista ostoksille niin onhan se dresman ainoa oikea. Mukava sitten kulkea kaupungilla kun joka toisella on päällä samanlainen osta 2 ota 3 paita.

• tummapuku

Pitäisi ostaa puku XXL-kokoa, mistä Porissa kannattaisi lähteä ostamaan. Onko muita myymälöitä mitä Dressman ja Ratsula?
      Tarpeeseen tehty kysymys.

• vain isot koot

Ratsulassa ei muuta olekaan kuin ylisuuria kokoja. Nauretaan aina, että hoikan miehen ei edes kannata käydä siellä.

Ratsulan sisäänostaja ei osta YHTÄÄN miesten S eli small -koon vaatteita. Pienimmmät paidat on M kokoa. Oikea tampio tämä sisäänostaja. Lieneekö joku Ratsulan tyttäristä???

Eli pieni suurmies ei löydä Ratsulasta vaatetta. Surkea paikka, joka menee vaan alamäkeä.

• ex ex
        vain isot koot kirjoitti:

Ratsulassa ei muuta olekaan kuin ylisuuria kokoja. Nauretaan aina, että hoikan miehen ei edes kannata käydä siellä.

Ratsulan sisäänostaja ei osta YHTÄÄN miesten S eli small -koon vaatteita. Pienimmmät paidat on M kokoa. Oikea tampio tämä sisäänostaja. Lieneekö joku Ratsulan tyttäristä???

Eli pieni suurmies ei löydä Ratsulasta vaatetta. Surkea paikka, joka menee vaan alamäkeä.

Ratsulan pukuvalikoima on paras .on kaikkia kokoja myös hoikille miehille.
        Paidoissa on s kokoa.
        Sisäänostaja ei ole Ratsulan tyttäriä .

Tietoa on

• Spegu pete

Aaaah....haluatko,että tulen kasvoillesi?

• Anonyymi
        ex ex kirjoitti:

Ratsulan pukuvalikoima on paras .on kaikkia kokoja myös hoikille miehille.
        Paidoissa on s kokoa.
        Sisäänostaja ei ole Ratsulan tyttäriä .

Tietoa on

Sama ongelma jatkuu. Ratsulassa ei ole pieniä kokoja!

Kävin viime viikolla etsimässä uutta syystakkia. Mieluista mallia löytyi kaikki muut koot paitsi S. Sitten paitoja katsomaan: mieluinen kuosi löytyi. Kaikki muut koot paitsi S tangossa.

Poistuin ostamatta mitään. Sama tarina siis kuin minulla vuonna 2014 tuossa edellä. Ratsula on Porin halvin vaatekauppa, kun sieltä ei koskaan löydy mitään ostettavaa!

• ronkeliton

Mee nyt vaa sinne ratsulaan . Kyllä sunkin roppaasi varmaan jotain löytyy. Jos oot ronkeli, niin mene kirppareille. Sielläkin on hyvä valikko.

• vain suuria

Ratsulassa on ala-arvoinen valikoima pieniä kokoja.

• dressmannista

Ostin sieltäyhden takin, kesti viikon ennen kuin sai mennä valittamaan surkeaa laatua saumauksien auettua, kauluspaita jonka samasta paikasta ostin oi laadultaan sellainen jota ei herkkäihoinen voinut päällään pitää.
      En siis enää kolmatta kertaa tuohon norjalaisliikkeeseen astu.
      KappAhl on ollut omalta osaltani vaateostoksien suhteen onnistuneempi paikka

• Tom of Pori

Dressin vaatteet on mitä on. Me haemme vaatteet Tampereelta ja tietty Stokkalta.

• Porvari.

Halpahallista puvut, housut ja kauluspaidat. Anttilasta nahkaiset kävelykengät ja hanskat. Urheiluvaatteet ja lenkkarit lidlistä.

Tuotteissa todella hyvä hinta/laatu suhde. Mielummin uudet ja puhtaat "ei merkki" vaatteet, kuin paskaiset brändi kuteet.

Usein vaatteitani kehuttu ja kyselty mistä olen ostanut. Leuka tipahtanut lattiaan kun olen kertonut että halpahallista.

• Anonyymi

Halpahallissa ei ole kuin kasten kokoha

• Ei muualle

Minä olen ostanut paitoja ja muutakin ratsulasta. Mielestäni paidoissa on pikemminkin pieniä kokoja. Olen normaaliroppainen 182 / 98 . ja JOUDUN MELKEIN AINA OSTAMAAN XXL - kokoisia vaatteita. Aiemmin samaan roppaan ja painoon sopi L, tai XL vaatteet. Vaatemitat on varmaankin tehty italialaisille luihuille miehille tai ainakin heidän mitoillaan. Kuinka pieni SINÄ oikein olet, jos ei pikkukoot sovi. Enemmistö siellä on pikkumiehille tarkoitettuja, koska menevät kaupaksi enemmälti

• Tom_of_Pori

Hot Lips. Saa tilauksesta myös erikoisempia nahka- ja latexasuja

• 3XL

Tex-pörssi. Löytyy sekä isoja että pieniä kokoja ja kaikkea siltä väliltä.

• irtotakki?

Onko Tex-pörssissä miesten pukuja?

• Tom of Pori

Tampereen Stokka on hyvä. Porista ei löydy miehille vaatteita.
      No ..kaljamahaisille maajunteille voi löytyä jostakin Halpahallilinjalta.

Menkää Tampereen tai Turun Stokkalle.

• pörtsi poi

Stockman eli "stokka" on pelkkä rihkamabasaari jossa laatu ja hinta eivät kohtaa.
        Lähes kaikki mitä stokkalta on tullut ostettua on ollut kelvotonta,hinta kyllä on yhtä korkea kuin laatutavarassakin.

• Anonyymi

Stokka on liike jossa maksaa vain nimi. Ääliöt ostaa sieltä ylihintaan

• Kaikki Porista

""No ..kaljamahaisille maajunteille voi löytyä jostakin Halpahallilinjalta ""
      Tarkoitat niinku isoille miehille. Ja siis Tampereelta ja Turusta löytyy niitä pikkumiehille tarkoitettuja.

• Kake_Of_Pori

Dressmannista, Halpa-Hallista, Prismasta löytyy parhaat miesten vaatteet.

• Lippavinosa

Patakirppis on kanssa hyvä.

• Raimo vaan

Porilaiset miehet on sen verran juntteja, et ei ne mittään pukuja tartte.

• Pv mies

Mul oli nuoruudes sutsuki pv. laitoin siihen läppis-pytyn ja vaihdoin vähän rattaita. Mopo kulki 80 kilsaa tunnissa. Olivat autoilijat ihmeissään, kun pikatiellä päästelin niiden perässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe