lempi

kirjanne?

Minun on Ken Folletin Taivaanpilarit. Luen sen noin joka toinen vuosi uudelleen, aina se imaisee mukaansa. Onko muita jotka tykkäävät kyseisestä kirjasta?

Onko teillä joku kirja jonka luette aina uudestaan ja uudestaan?

8

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti20

      palaan aina uudelleen ja uudelleen:

      Timo K. Mukka: Tabu
      Väino Linna: Täällä Pohjantähden alla
      Pirkko Saisio: Elämänmeno
      Pentti Holappa: Ystävän muotokuva
      Antti Tuuri: Pohjanmaa-sarja
      Hermann Hesse: Lasihelmipeli
      Aleksandr Solzenitsyn: Ivan Denisovitsin päivä
      Nikolai Gogol: Pietarilaisnovelleja
      Fedor Dostojevski: Rikos ja rangaistus
      Ernest Hemingway: Vanhus ja meri
      Emily Bronte: Humiseva harju

      • djangel1985

        Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.


      • djangel1985 kirjoitti:

        Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.

        toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?


      • kirja
        magiso kirjoitti:

        toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?

        Muistaakseni siinä oli historiaa, ritareita, rakkautta, sotaa. Olen lukenut sen noin 10 vuotta sitten, oli tosi hyvä. Täytyykin lukea se uudelleen.


    • romun

      elämänviiva. suosittelen kaikille, ihan mielettömän hyvä ja ihana kirja. kuinka kukaan voisi vihata tuollaista rakkautta?

    • Anonyymi

      Tykkään kaikista Jane Austenin kirjoista. Lisäksi yksi, mistä oon paljon pitänyt, on Charlott Brönten kirje Kotiopettajattaren romaani. :)

    • Anonyymi

      Vanhus ja meri.
      Olen lukenut sen kaksi kertaa ja kuunnellut samat kaksi vai jopa kolme kertaa. Ehkä maailman paras kirja. Minusta se on niin koskettava ja syvällinen.

    • Anonyymi

      Siirrytään Nivala Lempi kosmetologin kävely ylös ja alas kroppaa jalkasieni Uikko uimapuvun nurkka kultainen takki Anna

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe