Minun on Ken Folletin Taivaanpilarit. Luen sen noin joka toinen vuosi uudelleen, aina se imaisee mukaansa. Onko muita jotka tykkäävät kyseisestä kirjasta?
Onko teillä joku kirja jonka luette aina uudestaan ja uudestaan?
lempi
8
718
Vastaukset
- ateisti20
palaan aina uudelleen ja uudelleen:
Timo K. Mukka: Tabu
Väino Linna: Täällä Pohjantähden alla
Pirkko Saisio: Elämänmeno
Pentti Holappa: Ystävän muotokuva
Antti Tuuri: Pohjanmaa-sarja
Hermann Hesse: Lasihelmipeli
Aleksandr Solzenitsyn: Ivan Denisovitsin päivä
Nikolai Gogol: Pietarilaisnovelleja
Fedor Dostojevski: Rikos ja rangaistus
Ernest Hemingway: Vanhus ja meri
Emily Bronte: Humiseva harju- djangel1985
Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.
djangel1985 kirjoitti:
Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.
toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?
- kirja
magiso kirjoitti:
toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?
Muistaakseni siinä oli historiaa, ritareita, rakkautta, sotaa. Olen lukenut sen noin 10 vuotta sitten, oli tosi hyvä. Täytyykin lukea se uudelleen.
- romun
elämänviiva. suosittelen kaikille, ihan mielettömän hyvä ja ihana kirja. kuinka kukaan voisi vihata tuollaista rakkautta?
- Anonyymi
Tykkään kaikista Jane Austenin kirjoista. Lisäksi yksi, mistä oon paljon pitänyt, on Charlott Brönten kirje Kotiopettajattaren romaani. :)
- Anonyymi
Vanhus ja meri.
Olen lukenut sen kaksi kertaa ja kuunnellut samat kaksi vai jopa kolme kertaa. Ehkä maailman paras kirja. Minusta se on niin koskettava ja syvällinen. - Anonyymi
Siirrytään Nivala Lempi kosmetologin kävely ylös ja alas kroppaa jalkasieni Uikko uimapuvun nurkka kultainen takki Anna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279