lempi

kirjanne?

Minun on Ken Folletin Taivaanpilarit. Luen sen noin joka toinen vuosi uudelleen, aina se imaisee mukaansa. Onko muita jotka tykkäävät kyseisestä kirjasta?

Onko teillä joku kirja jonka luette aina uudestaan ja uudestaan?

8

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti20

palaan aina uudelleen ja uudelleen:

Timo K. Mukka: Tabu
      Väino Linna: Täällä Pohjantähden alla
      Pirkko Saisio: Elämänmeno
      Pentti Holappa: Ystävän muotokuva
      Antti Tuuri: Pohjanmaa-sarja
      Hermann Hesse: Lasihelmipeli
      Aleksandr Solzenitsyn: Ivan Denisovitsin päivä
      Nikolai Gogol: Pietarilaisnovelleja
      Fedor Dostojevski: Rikos ja rangaistus
      Ernest Hemingway: Vanhus ja meri
      Emily Bronte: Humiseva harju

• djangel1985

Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.

• djangel1985 kirjoitti:

Mun suosikki kirja on kohta kymmenen vuotta ollut Margaret Mitchell - Tuulen viemää. Siitä kirjasta ei pääse yli eikä ympäri.

toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?

• kirja
        magiso kirjoitti:

toi "Taivaan pilarit"-kirja on? Kerrottaanko siinä kristinuskosta vai..?

Muistaakseni siinä oli historiaa, ritareita, rakkautta, sotaa. Olen lukenut sen noin 10 vuotta sitten, oli tosi hyvä. Täytyykin lukea se uudelleen.

• romun

elämänviiva. suosittelen kaikille, ihan mielettömän hyvä ja ihana kirja. kuinka kukaan voisi vihata tuollaista rakkautta?

• Anonyymi

Tykkään kaikista Jane Austenin kirjoista. Lisäksi yksi, mistä oon paljon pitänyt, on Charlott Brönten kirje Kotiopettajattaren romaani. :)

• Anonyymi

Vanhus ja meri.
      Olen lukenut sen kaksi kertaa ja kuunnellut samat kaksi vai jopa kolme kertaa. Ehkä maailman paras kirja. Minusta se on niin koskettava ja syvällinen.

• Anonyymi

Siirrytään Nivala Lempi kosmetologin kävely ylös ja alas kroppaa jalkasieni Uikko uimapuvun nurkka kultainen takki Anna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1097
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1090
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1009
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      932
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      867
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      857
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      820
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      106
      744
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe