Soittoäänet??

Rani

Olen yrittänyt etsiä suomenkielisiltä sivuilta aitoja Bollywood soittoääniä kännyyn. Aika laihoin tuloksin. Taitaa haaveeksi jäädä Dil Se:n, Bluffmasterin ja Dus:n musan saaminen kännyyn..

Jos jollakin on neuvoja ja kokemuksia hyvistä musasoittareiden tarjoajista niin kertokaa ihmeessä! Tosin, ei polyfonisia, vaan niitä aitoja.. ;)

Kyllä on kurjaa asua Suomessa..

9

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intiasta

      Mitäs jos tunnet jonkun Intiasta, joka lähettäis sulle oman kännynsä kautta ensin itselleen siellä tilaamansa äänen??? Toimisiko? Kun mulle on Intiasta joskus kaveri lähettänyt jonkun äänen (jotka oli karmeen kuulosia juuri niinä polyfonisina ja siksi en niitä tallentanut...)

    • Kesh Hibab

      "Kyllä on kurjaa asua Suomessa.."

      Saa v***u painua takaisin sinne, mistä tulikin...

      • että näin

        Toi oli melkosen hölmö kommentti... etkö ymmärrä että suomalaiset voivat kaivata jotain muutakin kun mitä täällä meillä on tarjolla?!?!
        Laita ensi kerralla vaikka asiallinen linkki tänne koskien sitä mitä kysytään tai jätä kommentoimatta kokonaan! Suotta kulutat arvokasta aikaasi...


      • Rani
        että näin kirjoitti:

        Toi oli melkosen hölmö kommentti... etkö ymmärrä että suomalaiset voivat kaivata jotain muutakin kun mitä täällä meillä on tarjolla?!?!
        Laita ensi kerralla vaikka asiallinen linkki tänne koskien sitä mitä kysytään tai jätä kommentoimatta kokonaan! Suotta kulutat arvokasta aikaasi...

        Johan oli törkeä kommentti! Todellakin me suomalaiset kaipaamme tänne harmaaseen Pohjolaan jotain väriä ja iloa. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta sauna, kossu ja lätkä! Bollywoodista löydän sen ilon ja elävyyden, joka täältä puuttuu.
        Todellakin, tuon asenteen voit ottaa mukaasi ja olla palaamatta näille sivuille. Me emme kaipaa tänne tuollaisia kapeakatseisia rasisteja.
        Suomessa haluan asua, Phir Bhi Dil Hai Hindustani!


    • AROSUSI-09

      Siellä näytti muutama soittoääni olevan tarjolla.

    • kuvia

      Entä sitten näytönsäästäjät, taustakuvat jne aiheena Bollywood... Saako niitä mistään ja mistä???

      Tai mikä vaan iahe liittyen Intiaan oisi kiva...

      • Rani

        Olen googlannut aika paljon etsiessäni noita soittoääniä (joita löytyy huonosti). Kuvia vastaan on tullut paljon. Niiden löytäminen ei todellakaan ole vaikeaa.

        Googlaa siis suomeksi suomenkielisillä sivuilla. Laita hakusanaksi Bollywood taustakuvat tmv.. ja löytyy..

        Laitoin Jambaan jo palautetta että miksi helkutissa muiden maiden Jambassa löytyy Bollywoodia vaikka millä mitalla ja meille suomalaisille on tarjolla 4 vaivaista aitoa musasoittaria?!


      • äänet
        Rani kirjoitti:

        Olen googlannut aika paljon etsiessäni noita soittoääniä (joita löytyy huonosti). Kuvia vastaan on tullut paljon. Niiden löytäminen ei todellakaan ole vaikeaa.

        Googlaa siis suomeksi suomenkielisillä sivuilla. Laita hakusanaksi Bollywood taustakuvat tmv.. ja löytyy..

        Laitoin Jambaan jo palautetta että miksi helkutissa muiden maiden Jambassa löytyy Bollywoodia vaikka millä mitalla ja meille suomalaisille on tarjolla 4 vaivaista aitoa musasoittaria?!

        Hyvä että laitoit palautetta!!! Eiköhän jotain joskus tapahdu asialle jos mahd moni innokas muistaa haitä palautteella


    • suksi

      Hei, kyllä bolly soittareita löytyy! itse tilasin juuri neljä, ja olisisn tilannut enemmänkin jos tilin saldo olisi antanut myöten.

      ohessa osoitteita joista löytyy ainakin polyfonisia ja aitoja.

      www.ringtones.lt/w/fi/ musasoittarit-sub-1030-Bollywood.php - 49k –

      www.polyfonisetsoittoaanet.com/ bollywood-soittoaeaenet.html - 65k –

      mp.sify.com/fi/index.php

      www.totalmanipulation.com/~/bollywood.html - 56k -


      itse tilasin soittarit maksamalla nordean solo palvelulla, joten tekstiviestillä tilaamisesta en osaa sanoa, muistaisn joskus puolivuotta sitten kokeilleeni ja sillloin ei onnistunut, liittymäksi laitoin sonera, vaikka itsellä onkin telefinland.

      toivottavasti tästä oli apua, tai olette jo löytäneet...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe