Sweet and sour mix? Drinksuun tarvii, mutten tiedä, löytyykö alkon hyllystä vai mistä?
Mistä
2
3186
Vastaukset
- Nimetön
Sweet and sour mix viittaisi mielestäni -> sokerilientä jossa sitruuna tai lime mehua.
Mutta nimestä tulee jotenkin taannoin laivalla myytävä iso vihreä pullo jossa komeili muistaakseni tuo SWEET @ SOUR. Tästä taas pääsee parhaiten eteenpäin hakemalla alkosta vastaavaa tavaraa. Eli Sour Applea. Kyseinen ligöööri toimii mielestäni parhaiten runsaiden jäiden kera, tai pakkasen kautta. Jos potkua tarvitaan niin koskista puolet sekaan.
http://www.alko.fi/
de Kuyper Sour Apple
T:Hz- Baarista
Tuo Sour Apple likööri on varmasti jäiden kera menevää tavaraa
Mutta omenamartinilonkkuna kyseinen tavara pääsee oikeuksiinsa
3cl De kuyper Sour Applea
3cl Vodkaa (määrää voipi säädellä känniaikomusten mukaan)
1/2 limen mehut
lasiin spriteä tai vissyä (itse käytän molempia optimi makeusasteen saavuttamiseksi)
Siinä on raikas ja kesäinen drinkki johonka löytyy aineksetkin helposti. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891