Tällainen "tilanne". Tutustuin muutama kuukausi sitten erittäin mukavaan uuslestadiolais tyttöön. Nyttemin kummatkin ovat rakastuneet toisiinsa. Pieni ongelman tynkä sitten vain tuli eteen. Tytön vanhemmat hyväksyvät minut kyllä ihmisenä, mutta eivät hyväksy meidän seurusteluamme. Syynä: Olen evankelisluterilaisen kirkon jäsen (toistaiseksi). Tyttöä tietenkin painaa asia todella paljon ja vanhemmat jaksavat päivästä toiseen muistuttaa asiasta. Onko tähän jotain yleistä "neuvoa" mitä voisi tehdä? Voinko esimerkiksi itse luopua nykyisestä uskonnostani ja ryhtyä uuslestadiolaiseksi? Olenko sitten niinsanotusti hyväksyttävissä? Mielellään ottaisin asiallisia vastauksia!
Mikä avuksi? Uuslestadiolaiseksi?
Mies -83
2
992
Vastaukset
- luterilainen?
Oletkos tutustunut vielä mukavaan vanhoillislestadiolaistyttöönkin? Ei ihme ettei vanhemmat hyväksy seurustelua jos kerran useamman tytön kanssa yhtäaikaa seurustelet.
- luki?
että hän vl-tyttöön olisi ihastunut..
Mene rohkeasti vaikka seuroihin vaan ensin. Sinne saa kaikki mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043