Itse olen kellistynyt nykyään Rammsteiniin päin
mutta Korn kyllä rokkasi Rock am Ringillä.
Pari päivää tuli niiden live-keikka Music
Televisionista klo 22.
He esittivät:
FALLING AWAY FROM ME
HERE TO STAY
COMING UNDONE
TWISTED TRANSISTOR
KORN
3
936
Vastaukset 3
- no niin
Itseänikin on Korn hiukan ruvennut kyllästyttämään, vaikka se ykkösbändini onkin ollut jo melkein vuosikymmenen. En niinkään ole kyllästynyt heidän levytyksiinsä (pidin myös uusimmasta), mutta bändistä on 2000-luvun puolella tullut todella kyllästyneen oloinen.Poikkeuksena loistava Untouchables. Kyllästyneitä olivat mielestäni myös Rock am Ringillä ja soittivat tylsiä ja turvallisia biisejä. Missään heidän tekemisissään ei ole enää intoa, vaan pelkkää rutiinia, vaikkakin yrittelijöiltä vaikuttavat julkisuuteen ja paksuun pankkitiliin pyrkiessään. Hukassa ovat, perkeleet. Toivotaan, että heräävät ja löytävät jälleen intohimon musiikkiin ja itseilmaisuun ilman apusäveltäjiä.
- Mr. Rogers
Itseasiassa tuolla Rock am Ringin keikalla he esittivät 13 biisiä ja medleyn joka sisälsi Shoot and Ladderssin, Need Toin Liesin, Make me Badin ja pari muuta.
http://www.korntv.co.uk/
Tuolta sivulta löytyy koko keikka multimedia osastolta. - alone i break
nooh, oon edelleen kornin ykkösfani jos vois sanoa niin. :) Korn tekee edelleen yhtä hyviä biisejä kuin ennenkin, mut toki jos teillä kiinnostus on menny niin ok. :pp harmi on myös se et Head lähti bändistä
tulispa takasin =G nomut hyvää musaa pojat tekee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398