mitäs toi kopteri tossa kuusaanpäällä oikeen pörrää? puolituntia jo ympyrää lennelly. siviilikopteri kyseessä.
nimimerkillä: pakko tietää, tai menee hermot!!!
helikopteri eksyksissä
14
3077
Vastaukset
- Amerikan-setä
lenneltiin ja katseltiin vanhoja paikkoja ilmasta käsin! Nyt me jo ollaan Vaakunassa vetämässä perseet olalle.
- olisit voinut
pudottaa kopterista muutaman säkillisen dollareita meille köyhille, vai oletko niin pihi?
- eiköhän
olisit voinut kirjoitti:
pudottaa kopterista muutaman säkillisen dollareita meille köyhille, vai oletko niin pihi?
se tainnu olla se kuvaaja, joka ottelee taloista ilmakuvia tai miksi niitä sanotaan. Niin vähän itse arvelin, ku näin sen pörräävän!
- kopteri
eiköhän kirjoitti:
se tainnu olla se kuvaaja, joka ottelee taloista ilmakuvia tai miksi niitä sanotaan. Niin vähän itse arvelin, ku näin sen pörräävän!
se tais olla poliisikopteri..kuulemma ol voikkaalla tehtaan luona pörränny ja kouvolassaki assan yllä pyöri ja välil tul tosi matalalle
- nottahyö
kopteri kirjoitti:
se tais olla poliisikopteri..kuulemma ol voikkaalla tehtaan luona pörränny ja kouvolassaki assan yllä pyöri ja välil tul tosi matalalle
etsivät?
- Van Hailee
Mikähän on minimilentokorkeus kaupungin yllä?
En saanut yöllä nukuttua, kun pelotti, että se tulee taas kopteroimaan.- sotijan muija
Ettekö toopet ole kuulleet että Valkealan Pahkajärvellä on loppusota? Lehdissä varoiteltiin helikoptereista ja hävittäjistä tälle viikolle.
- loppusota
sotijan muija kirjoitti:
Ettekö toopet ole kuulleet että Valkealan Pahkajärvellä on loppusota? Lehdissä varoiteltiin helikoptereista ja hävittäjistä tälle viikolle.
ketä kiinnostaa jos valkealassa on loppusota. mitä se helikopteri täällä tekee jos pohjois-valkealassa soditaan?
- muija
loppusota kirjoitti:
ketä kiinnostaa jos valkealassa on loppusota. mitä se helikopteri täällä tekee jos pohjois-valkealassa soditaan?
Akselilla Lahti - Utti - Jyväskylä. Niinku lehdessä ilmoitettiin??????????
- se kopteri oli
muija kirjoitti:
siviili-kopteri. millon armeija on käyttänyt siviilivehkeitä, vai onko käytäntö muuttunut?
- so!
se kopteri oli kirjoitti:
siviili-kopteri. millon armeija on käyttänyt siviilivehkeitä, vai onko käytäntö muuttunut?
SO what??
- jo on markkinat
muija kirjoitti:
esittelee koulutettavilleen mustalistalle keräämänsä ihmiset sitä silmällä pitäen, että Amerikasta tulisi jotain kiireellisiä tehtäviä?
- politiikkaa ja terrorismia
seisoskeli vartija välillä sisällä odotustiloissa tiiraillen kävelykadun suuntaan ja välillä ulkona ratapuolella, sitten taas sisällä.
- kamala!
Äsken näin kun tummiin pukeutunut mieshenkilö puhui puhelimeen keskellä Prisman parkkipaikkaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968