eli entinen Kirsikkapuisto, uskomattoman huonoa mutta kallista ruokaa, tosin palvelu oli lopuksi vielä huonompaa kuin ruoka. Kannattaa kiertää kaukaa ja mennä mieluummin kiinalaiseen!
Karhulan Martina
6
2887
Vastaukset
- nälkä jäi
täysin samaa mieltä.seisovasta pöydästä lihapullat täysin mauttomia,entäs muussi,kauheeta vesimössöö.lapsen ranskalaiset kylmät ja tod.pieni kanapala!
- timantti
Harvemmassa paikassa nyt seisovasta poydästä kannattaakaan syödä, minä söin siellä kahden kastikkeen pihvin, sitkeä pihvi ja punaviinikastike todella suolaista, lisäksi koko seurueen ruuat haaleita.
- asko raappana
timantti kirjoitti:
Harvemmassa paikassa nyt seisovasta poydästä kannattaakaan syödä, minä söin siellä kahden kastikkeen pihvin, sitkeä pihvi ja punaviinikastike todella suolaista, lisäksi koko seurueen ruuat haaleita.
Tosiaan ,järkyttävän huonoa ruokaa hinta/laatusuhtella otti listalta mitä vaa.Karhulan kiinalainen on hyväpaikka ,hyvä ruoka siellä tulee syötyä jos kotkansaarelle ei jax mennä.
- ...
käytiin syömässä, mikron kellon kilahtelu kajahti komeasti ravontolan puolelle useita kertoja ennen kuin ruoat saapuivat pöytään. ei vakuuttanut.
- kande purnata
Kai te olete antaneet palautetta ko.paikkaa???!!!!
- timantti
:D No sehän on selvä, ensimmäiseksi tietenkin annoimme palautetta tarjoilijalle, joka tosin ei oikein osannut ottaa vastaan sitä. Mutta, kyllä täällä kannattaa purnata, aina kannattaa tiedottaa muillekin huonosta palvelusta, kun asiakkaat katoavat, ravintola saattaa jopa parantaa tasoaan. Ja jottei ihan kaikkea moitita, on siellä ainakin yksi ammattitaitoinen tarjoilija, vaalea KIrsi, harmi vaan kun ei ehdi joka pöytään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670