A Turku Mafia Godfather finds out that one of his underlings has screwed him out of ten million cents. This underling happens to be deaf, so the Godfather brings along his attorney, who knows sign language. The Godfather asks the underling, "Where is the 10 million cents you embezzled from me?" The attorney, using sign language, asks the underling where the 10 million cents is hidden. The underling signs back, "I don't know what you are talking about." The attorney tells the Godfather, "He says he doesn't know what you're talking about." That's when the Godfather pulls out a 9 mm pistol, puts it to the underling's temple, cocks it and says, "Ask him again!" The attorney signs to the underling, "He'll kill you for sure if you don't tell him!" The underling signs back: "OK! You win! The money is in a brown briefcase, buried behind the shed in my cousin Enzo's backyard in Queens!" The Godfather asks the attorney, "Well, what'd he say?" The attorney replies, "He says you don't have the balls to pull the trigger."
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792