9-tasossa 8 oikein, euron panoksella elikkäs 1200,00 Euroa rapsahti.
Vastaukset 4
- onnea sulle!
itsellä ei oo natsannu vaikka paljon on yritetty pieneksi jääny voitot :(
- Mikkkii
wau.... itse voitin syksyllä 5000 euroa. Taso 10 ja 9 oikein. Kyllä teki voitto hyvää. Sen jälkeen ei sitten olekkaan mitään tullut :(
- KenoEno
Mikkkii kirjoitti:
wau.... itse voitin syksyllä 5000 euroa. Taso 10 ja 9 oikein. Kyllä teki voitto hyvää. Sen jälkeen ei sitten olekkaan mitään tullut :(
Mites pelaatte kenoa, tavallisilla riveillä, järjestelmillä vai miten? Itsellä on muutama vakiorivi ja joskus satunnaisesti tekasen täyskenon kauppareissulla...
- Mikkkkiiii
KenoEno kirjoitti:
Mites pelaatte kenoa, tavallisilla riveillä, järjestelmillä vai miten? Itsellä on muutama vakiorivi ja joskus satunnaisesti tekasen täyskenon kauppareissulla...
Mä pelaan tavallista kenoa, ei siis mitään järjestelmää. Noin parilla eurolla päivä. Suosikki tasot on 10 ja 6. yleensä 10 tason annan koneen arpoa numerot ja kutos tasoon laitan itse... mitä numeroita sitten mieleen tuleekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546