Minulle annettiin tehtäväksi selvittää seuraavanlainen tehtävä: Kaksi naista taisteli kumpi heistä on syntyneen lapsen äiti. Toinen heistä oli lapsen synnyttänyt, mutta koska synnyttäjän kohtu oli poistettu, hän oli saanut lahjoituksena uuden kohdun toiselta naiselta? Olen päätökseni tehnyt ja sen kerron tällä palstalla myöhemmin perusteluiden kera. Kerro oma mielipiteesi asiasta ja perustele vastauksesi.
Älypäät ho-hoi!!
6
368
Vastaukset
- profesrööri
noin 7,56
- ...että
se vois olla semmosen 8,05
Tämä on täysin väärä, siis täysin väärä vastaus! Mutta olet kuitenkin hieman hajulla, sillä tiedät paljonko on keskivertaisen, siis keskivertaisen intialaisnorsun älykkyysosamäärä eli ÄO.
- paavali50
Jos sinun sydänystävällesi tehdään sydämmensiirto, on HÄN edelleen sinun sydänystävä, eikä se luovuttaja.
Kyllä kohtunsa luovuttanut menettää kaikki oikeudet kohtuunsa ja syntyvään lapseen.Oikea vastaus ja heti oikein! Suomen laki sanoo sen selvästi: Lapsen synnyttäjä on aina äiti, paitsi mikäli siitä on erillinen, oikeuden määräämä ja parhaaksi osoittama päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614168KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122701Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452212Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291863- 241833
- 281556
- 171390
- 621265
- 1141213
- 311178