Heips! Sain ystävältäni palasen (15cm) piippuköynnöstä ja tarkoitus olisi saada se leviämään pihallamme. Mitä tuolle köynnökselle pitäisi nyt tehdä? Upottaa vesilasiin vai maahan??? Mitä?
Piippuköynnöksen lisääminen
3
6487
Vastaukset
- onni
Pistin köynnöksen palasen vesilasiin ja toivon että alkaisi juurtumaan... hengissä näyttää ainakin vielä olevan.
- Vili
Jos minä tekisin homman itelleni,ottaisin uudesta oksasta semmonen kappale missä on 2 lehtialkua.Katkaisen sen eka lehden alapuolelta,lehti pois ja ruukkuun missä hiekansekaista kosteaa multaa.Sen ylimmäisen lehden leikkaan puolikkaaksi,ja sitten muovia päälle ja puolivarjoon.Parin viikon päästä kokeile kosteutta.Piipuköynnös ei muutes leviää,se on runkokasvi.
- pemma 123
hei mulla on myös noin 4v piippuköynös nyt siihen tuli paljon piippuja haluaisin lisätä sitä mut miten sen on pääsy kasvamaan tosi ikoksi haluaisin sitä laittaa vähän muuallekin pihaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716