MITEN KALAMIES JÄTTÄÄ??

nelli karamelli

Niin tuossa se kysymys olikin? vastauksia kiitos ? :)

16

3665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä

kalat-miehistä,mutta samaisen merkin naispuolisena edustajana voisin vastata kysymykseesi jotenkin näin...
      eli,yleensä jonkun riidan päätteeksi lähden ovet paukkuen tulisia sanoja ja kirouksia madellen omaan hiljaisuuteeni,
      kelailen ajatuksiani,riidan aihetta,mitä tein väärin,pohdin koko suhdetta,listaan kaikki negatiiviset asiat ja päätän,ettei se ihminen ollut mulle oikea.

tai sitten,lähden ilman riitaa,ilman suuria tunteenpurkauksia.käyn kuitenkin läpi kaikki suhteen vaiheet,sanat,teot,tunteet ja päätän,ettei se ihminen ollut mulle oikea=)

itse jättötilannetta ei kumpikaan suhteen osapuolista osaa sanoa.
      mulla ainakin sellanen paha tapa(?),
      että kelailen hirveästi asioita päässäni.en osaa sanoa,koska ja miksi päätin jättää exäni.se ei vain tuntunut oikealta.näin käynyt sekä lyhyissä että pitkissä suhteissa...

tiiä,auttaako tää sua mitenkään,mutta...=)

• näin täällä...

Minun entinen kalat mies oli harvinaisen säälittävä tapaus. hän jätti (erittäin miehekäästi) minut tekstiviestillä :D ei hele....no kukin tavallaan. lähinnä nauratti koko homma. että ei ollut munaa edes sanoa sitä päin naamaa...

• kalaa

Ex- kalamieheni ei jättänyt minua, vaan pakotti minut sellaiseen tilanteeseen, että minun oli pakko jättää hänet. Ei ole tyypillä selkärankaa sanoa mitään, vaan olettaa sinun itse tajuavan/käsittävän että se on finito nyt.

• anni

Mun kala mies jätti mut myöskin tekstiviestillä ja melkein neljävuotta kuitenki seurusteltiin.. aika raukkamaista toimintaa kyllä!!

• minunkin

kalamieheni toimi.Käyttäytyy niin,että saa toisen lopettamaan suhteen.Uskomattoman itsekäs tyyppi,eikä taida edes itse tajuta sitä..

• Kaksosnainen

Ei sitten millään, vaikka kuinka yritän. Roikkuu vaan perässä ja inisee.

• Kokemusta on.

Ex-kalamieheni sanoi ottavansa "aikalisän" asioiden miettimiseen. Seuraava minkä kuulin parin kuukauden kuluttua oli, että "aikalisä" oli tullut raskaaksi. Että näin!

• eekootee

kylläpä kuulostaa tutuilta nää jutut!
        minun ex-kalamieheni halusi kanssa aikalisän, sanoi, että 'mieti sinä, mitä haluat tehdä, tulen 2 kk päästä kysymään, mihin lopputulokseen olet päässyt...' hälle sama...siinä vaiheessa en tiennyt, että hänellä oli ollut jo toinen nainen monta kuukautta, ja oli tälle kalastajalle raskaanakin...ei ollut miehessä kanttia kertoa minulle, tään naisen äiti oli se, joka minulle lopulta kertoi! ja kaikkea lööperiä oli kala kertonut mammallekin, ollaan eroomassa jne...no tuon jälkeen kyllä erottiinkin, mutta eipä kalamies mennytkään tuon naisen kanssa kimppaan, vaan etsi jo seuraavan! tuo monen kirjoittama, ettei ole miestä edes lopettamaan suhdetta naamatusten tai itse, on kyllä valitetavan totta myös minun kokemuksen mukaan:(

• iik

Kalatmies haluaa miettiä "rauhassa" asioita ja ottaa aikalisän..muka. Ei selvitä riitoja, ei vastaa viesteihin, ei soittoihin. Eli jättää toisen miettimään et mikä helkutti ny tuli ja mis mennään. Ja kuitenkin uiskentelee jo muissa lammikoissa katsellen ja haeskellen muita. Ja jos sopivaa ei löydy...halutaankin pitää yhteyksiä tähän josta otettiin aikalisä, selitysten kera tietty. Thyi sanon minä...

• Nimetön

kerro.

• Lara--

Eka kalamies jätti tekstiviestillä (olematta eka vastaamatta viesteihin pariin päivään) ja toinen alkoi tahalteen välttelemään ja minä jätin hänet (sitä hän toivoi).
      En yleistä, mutta minun tuntemat kalamiehet ovat itsekkäitä ja pelkureita.

• suhde hössäkkä

menee jotakuin näin...kalat lähestyy varoen ja yrittää uida liiveihin hienovaraisesti..kun ei auta hienovarasuus niin pyrstö on tehokas kanveesiin iskijä..läimäys sillä ja jo toinen laskee lukua...ja kun aika tulee siirtyä eteen päin niin kalat taas käyttää järeää asettaan..pyrstöä..isku ja salamana pakoon...katoaa kun pieru saharaan.
      :)

• huvittaa minua...

hee.. :)

sanokaa vaan, että ollaanpa sitä lapsellisia.

kiitos - toi hymy oli hyvä. Kalan puolustus.

Galax tms.

• Nimetön

Niin ettet huomaakkaan ettei kaislikossa enään suhisekkaan hauki. Kun kuulet "soitellaan" tms. niin se olis sitten viimeinen suhahdus. Ei kalamies sitä ilkeyttään tee, mutta ihmissuhteet jotka ei enää kiinnosta on jo kalalta täysin poissa mielestä ja siksi asioiden purkaminen ja keskusteleminen tuntuu ihan turhalta ja tarpeettomalta. Moni on kirjoittanut että kalalla on jo toinen mielessä mutta ei se aina niin mene. Kiinnostus toiseen ihmiseen lopahtaa ja se oli siinä ihan ilman ulkopuolista apua. Samaten se menee kalojen ystävien suhteen. En jaksa roikkua ystävissä - ihmmisä virtaa kuitenkin elämäni läpi jatkuvasti, joidenkin kanssa uin vähän matkaa muiden kanssa pitempään.

• iik..

ehkä näinkin..mutta tämä tuntemani "hauki" ei polskikkaan ihan nuin kuin kerroit. Ja kerroinkin aikasemmassa viestissä oman kokemukseni. No mutta horoskoopit on horoskooppeja, joskin jotkut jutut pitävät paikkansa :) Olenhan kyllä itsekkin kalat, naispuolinen tietty..enkä kyllä käyttäydy tuntemani kalat miehen tavoin. Hauskoja räpiköinti hetkiä :)

• fisumies
        iik.. kirjoitti:

ehkä näinkin..mutta tämä tuntemani "hauki" ei polskikkaan ihan nuin kuin kerroit. Ja kerroinkin aikasemmassa viestissä oman kokemukseni. No mutta horoskoopit on horoskooppeja, joskin jotkut jutut pitävät paikkansa :) Olenhan kyllä itsekkin kalat, naispuolinen tietty..enkä kyllä käyttäydy tuntemani kalat miehen tavoin. Hauskoja räpiköinti hetkiä :)

heh... itse otin ex-vaimostani eron kun minulle selvisi hänen sivusuhteensa ... kävimme asiaa läpi melkein vuoden, kunnes tulin kalamaiseen lopputulokseen, ettei ole edellytyksiä jatkaa yhdessä. 10v avioliitto. Lopullinen selviämisprosessi oli paljon pidempi kuin tuo vuosi. en allekirjoita omalla kohdallani minkäänlaista tarvetta paeta tai vältellä vaikeitakaan parisuhdeasioita. Syvälle kala helposti vaipuu. kävin pohjamudissa eron aikana. Poikkeus vahvistaa säännön?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe