Tja har väl egentligen inga stora saker att berätta men ibland verkar de inte hända så mycke här så ja de här är åtminstone ett inlägg...
Blåsa liv i debatten
2
359
Vastaukset
- filur
..tackar vi för och väntar på fortsättningen !!!!
- peking
skulle gå på barnteater med tre-åringen på barnkulturfestival veckan någonstans i (södra)Finland, annonserat var "svenskbarnteatergrupp från Sverige", döm till min förvåning om inte dockteatern var på engelska. Jag höll på att ramla baklänges så paff blev jag. Under festivalen fanns ett flertal engelska och naturligtvis finska föreställningar, en teater som framförde på två språk(finska svenska) ett par föreställningar. Tyckte att detta var ett stort slöseri, förstår då verkligen barnen då bättre engelska än svenska? Tror att en bra teater hade lockat på samma vis om inte bättre på svenska då utbudet på engelska även annars var stort. Vår besvikelse var dock stor men man kan ju förstås läsa programbladet bättre...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196618- 51034
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192917- 36868
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47841- 267834
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20781- 63762
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36726Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo25721