Parvekkeelle kaihtimet

Taija81

Mitä mieltä olette jos laittais sälekaihtimet parvekkeelle? Meillä on osin uudet nika-lasit ja vanhat talon rakennuksen yhteydessä tehdyt nurkassa? Sisälle tulee uudet kaihtimet, jos laittais samalla vanhojen lasien eteen uudet? Mitä miletä ihmiset on ? Väri olis alumiiniharmaa..

8

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samantien

      mikä se nyt onkaan se parvekelasin tarkoitus? leikkiä ikkunaa? kaihtimet tai verhot parvekelasissa on kuin jouluvaloköynnös lipputangossa. värillinen ja vilkkuva.hemmetin kaunista

      • Taija81

        Se on sitte sun mielipide.. En ole laittamassa koko lasitukseen kaihtimia,vaan yhteen nurkkaan ku vituttaa kyttäävät naapurit ja muutenki. Mä sanoisin että kaihtimet partsilla jos ne on hyvin laitettu on 1.kauniit 2.nuorekkaat 3.kertoo asujan kiinnostuksesta pitämään kämppäänsä kunnossa. Se sitä sitten. :)


      • nimittäin
        Taija81 kirjoitti:

        Se on sitte sun mielipide.. En ole laittamassa koko lasitukseen kaihtimia,vaan yhteen nurkkaan ku vituttaa kyttäävät naapurit ja muutenki. Mä sanoisin että kaihtimet partsilla jos ne on hyvin laitettu on 1.kauniit 2.nuorekkaat 3.kertoo asujan kiinnostuksesta pitämään kämppäänsä kunnossa. Se sitä sitten. :)

        jos ei koko parvekkeelle laita. Se on tosiaan hyvä näkösuoja ja aika huomaamatonkin alumiininvärisenä.


      • mielipidettä
        Taija81 kirjoitti:

        Se on sitte sun mielipide.. En ole laittamassa koko lasitukseen kaihtimia,vaan yhteen nurkkaan ku vituttaa kyttäävät naapurit ja muutenki. Mä sanoisin että kaihtimet partsilla jos ne on hyvin laitettu on 1.kauniit 2.nuorekkaat 3.kertoo asujan kiinnostuksesta pitämään kämppäänsä kunnossa. Se sitä sitten. :)

        Mielipidettähän kysyit.
        Yksi ei tykännyt, minä tykkään.
        Olen nähnyt muutamalla parvekkeella verhot ja yhdellä sälekaihtimet.


      • hyvä
        mielipidettä kirjoitti:

        Mielipidettähän kysyit.
        Yksi ei tykännyt, minä tykkään.
        Olen nähnyt muutamalla parvekkeella verhot ja yhdellä sälekaihtimet.

        Musta kyllä sälekaihtimet on varsin oivalliset parvekkeella ja vaikka ihan kaikissa parvekelaseissa. Meillä ainakin aurinko porottaa koko päivän parvekkeelle ja on aika hikistä helteellä ilman suojaa, saahan ne kaihtimet vedettyä ylös kun haluaa ja kun niitä on muutama kaihdin lasiseinässä voi vaihdella aina sen mukaan mistä aurinko mihinkin aikaan porottaa.


    • eppuli

      Meilläpäin näyttää muotia olevan semmoiset rullattavat bambuverhot lasitetuilla partseilla. Näyttävät mielestäni kivemmilta kuin sälekaihtimet, mutta makuasiahan tuo.

    • tarkkaan

      Sillä itelläni on kaihtimet koko parvekkeen leveydeltä(myyjän suositus),enkä kokemattomuuttani ällänny ,ettei ois tarvinnu ku strategisiin paikkoihin.Nimittäin niissä kaihtimissa killuu vetonarut,säätökeppi ja vielä vetotanko,josta verhoa liikutellaan sivusuunnassa (aukastavan parvekelasin edestä pois).Näitähän minulla on yhteensä 6x ,joten ei mikään kiva näky ,kun kaihtimet on ylösvedettynä.Muuten ovat joissakin tapauksissa oiva apu.Tosin karmeet puhdistettavat!!!!!!!!!!

    • Fille

      Meillä on lasitettu parveke ja sinne ommellut
      laskosverhot. Jokaiseen lasiin on kiinnitetty liimattavalla tarranauhalla oma verhonsa joten ne eivät estä lasien aukaisemista. Eivät ole silmiinpistävät ja auttavat kesäpäivisin kun parvekkeelle porottaa koko päivän. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe