Hard Rock ROMMAAlujaa!
Hard Rock ROMMAAlujaa!
Ovat tuulipuvut repaleina velkaisten yössä
Ilman esittelijän tukea ovat karitsat eksyksissä
Ukkosen lailla hinnat romahtaa ja kivet vieriä saa
Rommauksen tuomiopäivässä pitää pierut tuhnauttaa
Salamat voimallaan hk:n esittelijät maahan iskee
Koron kohotessa merkkiä odotamme ja ihmeissämme nousemme
Rock’n'Roll tuhnut tuo hard rock ROMMAAlujaan
Tuulipuvut ja esittelijät yhdessä ovat tulleet katsomaan
Rock’n'Roll tuhnut tuo hard rock ROMMAAlujaan
Tuhnujen luomakunnassa yliluonnollisen korkealle pieru kohoaa
Tosituhnuttajat toki pelastetaan
Täytyy veljien ja siskojen pysyä uskossaan
Tuomiopäivänä tuhnuttelijoiden uskalikot voittaa
Rommelhoffista hyvät uudet kuninkaat saa
Salamat voimallaan kierot esittelijät maahan iskee
Koron kohotessa merkkiä odotamme ja ihmeissämme nousemme
Rock’n'Roll tuhnut tuo hard rock ROMMAAlujaan
Tuulipuvut ja esittelijät yhdessä ovat tulleet katsomaan
Rock’n'Roll tuhnut tuo hard rock ROMMAAlujaan
Tuhnujen luomakunnassa yliluonnollisen korkealle pieru kohoaa
On oranssi auto perässä, myyntiesite kädessä
On puheet terävät ja silmät punaiset
En ole tuulipuku, en edes langennut velallinen
Liity siis tuhnuihin tai on osoitteesi velkahelvetti
Hard Rock ROMMAAlujaa!
6
587
Vastaukset
- Von Rommlord
Hienosti sovitettu! Kaameinta tässä on se, että näinhän se juuri menee!!1yksi!11! Jos usko loppuu kesken, tulee ostettua väärään aikaan ja seurauksena on loppuikäinen velkahelvetti, vaikka alla on asuntona surkea vuokraläävä neukkukuutiosta.
- CCCP-Cubic
Nyt repesin ja kunnolla! Rommelordi Rommaa lujaa!
- hohhohh
HAHAhaa hehhee
- tuulipuvun
näkökulmasta. Vahvahan se rommausaate on ja kesken ei kai saa luovuttaa. Olisihan aika typerää tuhnutella ensin viisi vuotta ja luovuttaa sitten, silloin menneet viisi vuotta olisivat aika kiistatta persnettoa. Jos sen sijaan malttaa odottaa TOISET VIISI VUOTTA, ikinä ei voi tietää.
- Rommitoti
biisin ja sinä repäiset jostain mielesi kätköistä tuon VIISI VUOTTA!!??
Onko kaikki lauluntekijät odottaneet mielestäsi vuodesta 2001??
Ota rennommin, tuo oli pelkkä biisi, ja hyvä sellainen
Siinä oli jotain tuttua... olisi se ollut katkelma Saima Harmajan Myrsky-runolaulelmasta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483