Näköjään palstalla on taas puitu sitä, voiko nainen tehdä aloitteen ja miksi miehet eivät soita baarituttavuuksilleen... Seuraavasta aiheesta en kuitenkaan löytänyt mitään nopean selailun perusteella:
Jos baarituttavuudelle soittamattomuuden perustelu on se, että oli liian kännissä eikä muista mitään, mikä sitten on perustelu sille, ettei soita ihmiselle, jonka vierestä aamulla heräsi? Oli seksiä sitten harrastettu tai ei...
Oman logiikkani mukaan on parasta jättää puhelinnumerot vaihtamatta, jos jatko ei missään muodossa kiinnosta. Eli (vaatteet päälle ja) 'kiitos hei!'. Ei tule väärinkäsityksiä puolin eikä toisin. Mutta, mutta: usein kuitenkin käy niin, että juuri MIES haluaa 'valloituksensa' puhelinnumeron ja yleensä vielä antaa omansa naiselle, eikä sitten kuitenkaan soita... Ja vielä saattaa ihmetellä sitä, miksi nainen myöhemmin soittelee hänelle...
Eikö puhelinnumeroiden vaihtamisen tarkoitus ole nimenomaan mahdollistaa myöhempi yhteydenpito, jos jompikumpi sitä haluaa? Ja tätä toimintaa ehdottamalla mies antaa kyllä mielestäni ymmärtää, että myöhempi yhteydenpito/uusi yhteinen yö olisi mahdollinen ellei jopa toivottava... Eikö näin kuitenkaan ole?
mikä logiikka
10
1053
Vastaukset
- näin, että älä
yritä ymmärtää miehen logiikkaa; se on aivan nurinkurista. Ehkä tuo numeron pyytäminen on miehen mielestä jonkinlaista kohteliaisuutta? Eikö olekin kumma juttu, että jonkun mielestä numeron pyytäminen tietäen, ettei aiokaan soittaa, on kohteliaisuutta? Ei käy naisen järkeen, ei.
Helppo ja siisti tapa päästä naisesta pinnallisella tasolla kohteliaasti eroon. - hone-y
silloin edellisessä elämässä kun minulla oli noita yhden illan tuttuja, niin sanoin aina ettei miehen tarvitse pyytää puhelinnumeroa kohteliaisuuttaan. En suuttunut jos joku halusi lähteä ilman. Sai mies itse päättää. Kaikki jotka halusivat numeron soittivat myöhemmin. Niiden kanssa, jotka eivät halunneet tai pistin pihalle ilman, juttu jäi siihen. Yksinkertaista.
Naistenkin kannattaisi hyväksyä se, ettei kaikista jutuista ole vuosisadan romansseiksi. Ehkä edes seuraavia treffejä ei ole tiedossa. Jos haluaa oikean suhteen, niin ei kannata tuhlata energiaansa yhden illan juttuihin, jotka ovat parhaimmillaankin lohdutuspalkintoja.- aloittaja
Eli miehellle pitää muistaa erikseen mainita, ettei sitä numeroa ole pakko pyytää, niinkö? Jotain tällaista olenkin vähän aavistellut, mutta kuitenkin luullut ja toivonut, että mies tajuaa itsekin olla pyytämättä numeroa, jos ei sitä kerran halua. Oppia ikä kaikki;)
Ja tiedän kyllä, että yhden yön tuttavuuksista ei yleensä ole mihinkään vakavampaan, mutta poikkeuksiakin on nähty... aloittaja kirjoitti:
Eli miehellle pitää muistaa erikseen mainita, ettei sitä numeroa ole pakko pyytää, niinkö? Jotain tällaista olenkin vähän aavistellut, mutta kuitenkin luullut ja toivonut, että mies tajuaa itsekin olla pyytämättä numeroa, jos ei sitä kerran halua. Oppia ikä kaikki;)
Ja tiedän kyllä, että yhden yön tuttavuuksista ei yleensä ole mihinkään vakavampaan, mutta poikkeuksiakin on nähty...kandeeeko mennä sanomaan että sitä numeroa ei oo sit pakko pyytää,ainakaan sellaisin elkein että siitä vois mitenkäänpäin maailmassa kuvitella et toinen sitä nimenomaan haluais.Mulle ainakin tulis siitä jotenki huono omatunto / paskat fiilikset ja sit ois pakko pyytää se numero ja tiiä mitä siitä sit seurais :-)
- scale
aloittaja kirjoitti:
Ja tiedän kyllä, että yhden yön tuttavuuksista ei yleensä ole mihinkään vakavampaan, mutta poikkeuksiakin on nähty...Eikös kaikki tuttavuudet ole jossakin vaiheessa yhden yön tuttavuuksia? Ainakin sen ekan yön jälkeen. Jos niitä ei yritä jatkaa, niin ne myös jäävät yhden yön tuttavuuksiksi.
- vilperi
nyt yrität saada yksinkertaisesta yhdenillanpanosta jotain ydinfysiikkaan verrattavaa. mun mielestä ihmiset eivät ole toisilleen mitään velkaa vaikka ovatkin harrastaneet seksiä. kännipäissään numeronvaihto ei tosiaan tarkoita sitä että revanssi olisi edessä tai soittoa tulee perään. yritä ymmärtää mikään ei tarkoita mitään, eikä millään ei ole sinällään mitään merkitystä...soitto tulee, jos se tulee.
- aivan väärin, Vilperi
En kuitenkaan jaksa alkaa asiasta kanssasi väittelemään. Totean vain, että kysymys kuului seuraavasti: Miksi mies PYYTÄÄ numeron AAMULLA, SELVIN PÄIN (oli seksiä ollut tai ei), jos hänellä ei ole aikomustakaan soittaa? Itse en ole numeroa vaatinut, enkä edes siihen suuntaan vihjannut...
Mutta, enhän tietysti voi vaatia, että kysymykseni ymmärrettäisiin niin kuin sen esitän, kun muutenkin on tullut ilmi, että miehet ajattelevat asioita aivan omalla logiikallaan... - vilperi
aivan väärin, Vilperi kirjoitti:
En kuitenkaan jaksa alkaa asiasta kanssasi väittelemään. Totean vain, että kysymys kuului seuraavasti: Miksi mies PYYTÄÄ numeron AAMULLA, SELVIN PÄIN (oli seksiä ollut tai ei), jos hänellä ei ole aikomustakaan soittaa? Itse en ole numeroa vaatinut, enkä edes siihen suuntaan vihjannut...
Mutta, enhän tietysti voi vaatia, että kysymykseni ymmärrettäisiin niin kuin sen esitän, kun muutenkin on tullut ilmi, että miehet ajattelevat asioita aivan omalla logiikallaan...kohteliaisuudesta ja välillä sitä sattumoisin luulee, että tulisi soitettua.
- aloittaja
vilperi kirjoitti:
kohteliaisuudesta ja välillä sitä sattumoisin luulee, että tulisi soitettua.
En kylläkään pidä ko. toimintatapaa kovinkaan kohteliaana, kohteliaampaa olisi lähteä numeroa pyytämättä, jos sitä ei oikeasti halua, näin ei myöhemmin syntyisi kiusallisia tilanteita.
Joskushan voi käydä niin, että tyyppi alkaa vaikuttaa kiinnostavalta ja tulee kiusaus soittaa, jos kaiken lisäksi tuntuu siltä, että toisellakaan ei mitään yhteydenottoa vastaan ole, päinvastoin...
Mutta kiva silti tietää, mitä mies tuossa tilanteessa miettii. Ehkä jatkossa (jos sellainen tilanne eteen tulee) muistan mainita, että numeroa ei kohteliaisuussyystä kannata pyytää.
Itse saattaisin numeron viinahuuruissa ottaa ihan vain se takia, että jos vaikka joskus haluaisi ottaa seksin uusiksi. Se joskus voi olla viikon päästä tai vuoden päästä.
Ei kannata jäädä odottelemaan niitä soittoja. Mikäli ei viikossa kahdessa kuulu mitään, niin kyse ei ollut ainakaan mistään seksiä vakavammasta asiasta.
"Oman logiikkani mukaan on parasta jättää puhelinnumerot vaihtamatta, jos jatko ei missään muodossa kiinnosta"
- Minun logiikkani sanoisi, että numero kannattaa ottaa ihan kaiken varalle. Eihän sitä koskaan tiedä, jos sattuu sille päälle.
"Eikö puhelinnumeroiden vaihtamisen tarkoitus ole nimenomaan mahdollistaa myöhempi yhteydenpito, jos jompikumpi sitä HALUAA?"
- Kyllä olet ymmärtänyt ihan oikein, jos jompikumpi HALUAA. Siinähän se tämän koko homman juoni onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998