olen ilkeä nainen

Aada.

Olen ilkeä nainen. Vedätän miestä koska tiedän hänen himoitsevan minua. Nyhdän häneltä rahaa, vaikka mitä. Koska hän ei kykene pysymään minusta erossa. Tavallaan säälin ja vihaan sitä miestä. Mutta on niin ihanaa kun saa ilmaiseksi tavaraa, hyvää seksiä, kaikkea. Mitä teen? En haluaisi käyttää häntä hyväkseni. Hän ei selvästi ole onnellinen vaan tietää ehkä mitä teen mutta ei siltikään pysty pysymään minusta erossa. Miehet todella ovat himojensa orjia.

33

1821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olikaan ongelmasi?

Eihän tyhmä ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

• ..

Tästäkin maksetaan

• nyhdät kohtuudella niin mitäs tossa nyt on niin kauheaa,vähän vaan lievempi ja hyväksytympi versio maailman vanhimmasta ammatista.

• Mitäs tossa..

siis mikä sun ongelman nyt sitten oli..ei mikään... =)

• nainen ...

jotakin tulee maksamaan ...

• Mies saa seksiä ja sinä saat rahaa ja tavaraa. Reilu peli minun mielestäni. Mummovainaani tosin tapasi kutsua sitä huoraamiseksi.

• ???

Ratikkakuski taidat olla oikein järjenjättiläinen kun päästelet tollaisia suustasi...
        pikkupoikako olet?

• tuo oli
        ??? kirjoitti:

Ratikkakuski taidat olla oikein järjenjättiläinen kun päästelet tollaisia suustasi...
        pikkupoikako olet?

maailman vanhimmasta ammatista...harvinaisen aikuinenhan Ratikkakuski tuntuu kolmekymppiseksi mieheksi olevan...

• ??? kirjoitti:

pikkupoikako olet?

Kerropas arvon kysymysmerkki, mistä AP:n tapauksessa sitten on kyse? Jos ei miehen hyväksikäytöstä tai mainitsemastani reilusta pelistä, niin mistä sitten?

• beo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kerropas arvon kysymysmerkki, mistä AP:n tapauksessa sitten on kyse? Jos ei miehen hyväksikäytöstä tai mainitsemastani reilusta pelistä, niin mistä sitten?

joka on nykyisin vakimaksettunainen.
        Itsensä myymistä rahasta ja "ilmaisesta tavarasta". Olkoonkin että ap. saa myös hyvää seksiä. Onneksi edes noin - olis kauheeta aatella että "huonoa seksiä" sen rahan ja tavaran edestä sais.

• Hintansa kullakin
        beo kirjoitti:

joka on nykyisin vakimaksettunainen.
        Itsensä myymistä rahasta ja "ilmaisesta tavarasta". Olkoonkin että ap. saa myös hyvää seksiä. Onneksi edes noin - olis kauheeta aatella että "huonoa seksiä" sen rahan ja tavaran edestä sais.

Pääasia että molemmat tyytyväisiä. Kurtisaani viihdyttää muuten kuin seksuaalisesti. Kurtisaanit kuin oppineita... verrattavissa geishoihin.

• scale

Reilu vaihtokauppa kaveri saa ja sääkin saat :) Jos kaveri vielä tietää, mikä on pelin henki, eikös teidän kaupankäynti oo ihan reilua bisnestä?

• Meillä vaimo on kotona lasten kanssa ja minä tuon palkkapussin kerran kuukaudessa töistä kotiin.

Vastapainoisesti minulla on kaunis ja mukava vaimo, ja seksiäkin saa välillä. Ihan reilu peli. :D

• Mulla on ollut joskus hyväkin päivä!!
        Noista kolmestakin on vielä yks jäljellä....

• vänksy
        Richartti kirjoitti:

Mulla on ollut joskus hyväkin päivä!!
        Noista kolmestakin on vielä yks jäljellä....

Tuon takia just, kun aina puhut (olet puhunut) vaimosta, se on muotoutunut päässäni sinun vaimoksesi :D

• vänksy kirjoitti:

Tuon takia just, kun aina puhut (olet puhunut) vaimosta, se on muotoutunut päässäni sinun vaimoksesi :D

....vaimosta, koska vaimo sanaa käyttämällä luon enemmän oikeanlaisen vaikutelman siitä minkälaiseksi minä miellä oman parisuhteeni. Jos puhuisin tyttöystävästä, niin joku voisi kuvitella minun elävän ennemmin jossakin seurustelusuhteessa kuin vakavassa parisuhteessa. IRL en käytä koskaan vaimo-sanaa.

Jos hän olisi päässäni "vain" tyttöystävä olisi perhe perustamatta ja talo rakentamatta. Tyttöystävän kanssa pidetään hauskaa, mutta ei sen kanssa mitään sen vakavampaa...

• vänksy
        Richartti kirjoitti:

....vaimosta, koska vaimo sanaa käyttämällä luon enemmän oikeanlaisen vaikutelman siitä minkälaiseksi minä miellä oman parisuhteeni. Jos puhuisin tyttöystävästä, niin joku voisi kuvitella minun elävän ennemmin jossakin seurustelusuhteessa kuin vakavassa parisuhteessa. IRL en käytä koskaan vaimo-sanaa.

Jos hän olisi päässäni "vain" tyttöystävä olisi perhe perustamatta ja talo rakentamatta. Tyttöystävän kanssa pidetään hauskaa, mutta ei sen kanssa mitään sen vakavampaa...

ei siis kuulu sanavarastoosi ollenkaan? :)

Kunhan vitsailen. Kyllä jokainen saa tottakai käyttää sitä sanaa, joka kaikkein parhaiten itselleen sopii ja tuntuu luontevimmalta..

• vänksy kirjoitti:

ei siis kuulu sanavarastoosi ollenkaan? :)

Kunhan vitsailen. Kyllä jokainen saa tottakai käyttää sitä sanaa, joka kaikkein parhaiten itselleen sopii ja tuntuu luontevimmalta..

...minusta tuntuu, että avoliittojakin muodostetaan hetken mielijohteesta ja aika kevyin perustein.

• vänksy
        Richartti kirjoitti:

...minusta tuntuu, että avoliittojakin muodostetaan hetken mielijohteesta ja aika kevyin perustein.

oikeammassa kuin uskotkaan.:)

• -PiiaM -

Sä koet syyllisyyttä, joten siks tietysti sulla on nyt tarve jutella noita juttujas. Siitä en sitten kyllä tiedä, että teetkö todellisuudessA oikein vai väärin.:) Jos se mies on mulkku sua kohtaan, niin "viidakkovietti" kenties sanoisi, että maassa maan tavalla.

Tota viha- juttuas en kyllä ihan täysillä tajua. Mä itse nimittäin jos oikeasti "vihaan" jotain ihmistä, niin yritän kyllä lähinnä pysyä mahdollisimman kaukana hänestä.;) Se on nimittäin vähimmäisedellytys edes yrityksessä selättää negatiiviset tunteet ja muuttaa niitä... Ja tähänhän tietty yleensä pyritäänkin.;)

Sun kannattais ehkä miettiä, että miks sulla on tarve sitä miestä kusettaa, jos sulla ei kerran oikeasti ole edes tunteita häntä kohtaan. Aikuisena (viimeistään, plaah) yleensä opitaan, että ihmisten tunteilla ei leikitä. Onks se vaan kivaa olla ilkis tyyppi, kun ei vielä ole itselle tapahtunut mitään suurempaa/sellaista, mikä muuttaisi hedonismiin perustuvaa maailmankäsitystä?;)

• vaihainen akka

se ole hyväksikäyttämistä jos mieskin käyttää naista seksuaalisesti hyväksi. enempi se nainen siinä on hyväksikäyttäjä tyyliin "anna seksiä niin saat tikkarin". Katsos raha ei ole pois itsekunnioituksesta (mieheltä ei siis häviä mitään vaan hän päinvastoin kasvattaa egoaan seksillä) kun taas nainen vihaa itseään koko ajan enemmän koska mies häntä alistaa eikä rakasta ja antaa jonkun säälittävän materian/lahjan siitä palkkioksi. Nainen vihaa itseään koska syvällä sisimmässään tietää että häntä hyväksikäytetään ja mies ei siinä köyhdy samallatavoin muutakin muutaman euron verran...

Kumpi on henkisesti kuluttavampaa: itsekunnioituksen väheminen vai rahan väheneminen?? Halooo!!!

• Onnellinen mies

Parempi tuo kun että vaimolta saa kerran kuussa jos hyvä säkä sattuu oleen.

• Itsekunnioitus?

En minä sitä miestä säälisi, koska hän ilmeisesti on
      täysin tietoinen mitä on tekemässä. Rahalla ja tavaralla
      hän saa sinulta seksiä ja seuraa ja ilmeisesti se riittää
      hänelle.

Ennemmin miettisin sinua itseäsi. Missä on oma itsekunnioituksesi,
      kun olet miehen kanssa jota vihaat ja säälit?

Olet rahan ja tavaran vuoksi miehen kanssa, jota
      et edes kunnioita. Ei tuo enää paljon prostituutiosta
      eroa.

• rre..

Siinähän se tulikin.

• badbadboy

Mä olen taas paha mies, nussin juuri naapurin kissaa ja pöllin toisen aamulehden. Kävin kakkalla kolmannen naapurin postilaatikkoon. Näpistin kaupasta tikkarin ja irvistin poliisille. Kaivoin nenää ja pierasin. Vähänks oon paha?

• au-liskot

vaihdoit siis "prostituoitu"-sanan tilalle määreen "ilkeä"?

• ,..,

Jos olet tosissasi jutussasi, sinä valehtelet itsellesi siinä, ettet haluaisi hyväksikäyttää. Valinnan vapaus kohdella ihmisiä moraalisesti ja oikein on kaikilla. Oletko kenties elänyt kovin köyhän lapsuuden, jos materiaaliset asiat ja tavarat ovat sinulle erityisen tärkeitä? Ps. Voisi kyllä hyvinkin olla niinkin, että myös mainitsemasi mies hyväksikäyttäisi sinua, mutta sinä et vain sitä omahyväisyydeltäsi kykene tiedostamaan...

• ,..,

Lisäys edeltävään viestiini: ai paska(!) mä en huomannut katsoa, että aloitus oli joku jumalattoman vanha... Kuka v*ttu noita nostelee esille??!

• Eipä naisilta voi odottaa eettistä itsekritiikkiä toimeenpanevassa muodossa. Pohjimmiltaan olet nimenomaan nainen ytimessä: Itsekäs elämässäpärjääjä. Tämä on hyvä ominaisuus naisessa koska se yleensäkin takaa lapsille kohtuulliset olot, vaikka tässä tapauksessa lapsia ei ole niin ilmennät selvästi ominaisuutta joka on eduksi.

Diagnoosini:

Terve nainen eli pikkuisen paha ihminen.

...

Sananen vihastasi. Ironia kuviossa on se että nainen on myös ihminen, ja ihmisyyden mukana tulee jonkinlainen taipumus pahan ohella hyvään. Hyvä on sikäli hankala käsite että se sisältää uhrautuvaisuuden käsitteen. Tavallaan siis naisena hapuilet eettisesti sitä että toimintasi on todellakin haitallista, ja ihmispuolesi sanoo että asia on väärin. Katsos, pohjimmiltaan näet itsesi tuon miehen tilalla ja asemassa ja ymmärrät että se on väärin mikä sinua silloin kohtaisi. Ja kun näet itsesi sellaisena kuin olet - tunnet itsesi roistoksi; hyväksikäyttäjäksi. Koska tiedät myös että mies on orja ja sinulla on valta ... on kyse miesvihassasi pohjimmiltaan siitä että vihaat miestä siksi että hän ei pysty irroittautumaan sinusta ja hyväksikäytöstäsi. Vihaat miehen heikkoutta... mutta tämäkin on väärin; sillä sinulla itselläsi on valta puuttua tilanteeseen ja empaattinen ihmispuolesi muistuttaa tästä. Vihasi ei ole pohjimmiltaan perusteltua - ja ainoa todellinen vihankohde loogisesti olet sinä itse itsellesi.

Ironia tilanteessa on loputon. Mies ei vain kustanna elämääsi ja tuota sinulle nautintoa... vaan hän myös on myös itsevihasi sijaiskärsijä. Vihaat miestä ettei sinun tarvitsisi vihata itseäsi.

...

On tietenkin olemassa ylempi ajattelutapa.

Tosin se on varattu miehille; ja sittenkin harvoille.

• paluu vanhaan

kyllä täällä tämä akkaviha kukkii!!! Vittu sinä olet sekopää kuka oletkin!!!
        Mitä empatiaa siinä tarvii jos mies haluaa itse olla naisen kanssa vain p***un takia? Ei mitään, eikä sellainen mies ansaitse yhtään mitään. Molemmat käyttävät toisiaan hyväksi.

• paluu vanhaan kirjoitti:

kyllä täällä tämä akkaviha kukkii!!! Vittu sinä olet sekopää kuka oletkin!!!
        Mitä empatiaa siinä tarvii jos mies haluaa itse olla naisen kanssa vain p***un takia? Ei mitään, eikä sellainen mies ansaitse yhtään mitään. Molemmat käyttävät toisiaan hyväksi.

Mikä viha?

Mun mielestä naiset on just rakastettavia sellaisena kuin he on, ja tarinat voi aina kirjoittaa kieli poskessa ;-)

• liian helppo nakki

Miten onnistut saamaan mieheltä mitä haluat? Mäkin haluan vedättää! Siis saada kaikkea.

• KoppavaHoro

tai enemmän tuo vaikuttaa joltakin riippuvuudelta. Teet jotakin, mitä et halua tehdä ts. et kykene itse kontrolloimaan toimintaasi.

Mitä tehdä? Jos minä olisin sinä, niin puhuisin lääkärilleni ja äidilleni, siis ensi alkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2237
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1936
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1792
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe