On kyllä ihme juttu. Olen 175/66 nainen, vaalea hiuksinen ja nätiksi kehuttu. En ole kuitenkaan PÄTKÄÄKÄÄN liikunnallinen, toisin sanoen 8.luokalta lähtien olen harrastanut vain pakollista liikuntaa. En nyt mikään älyttömän LIHAVA ole, mutta kyllä sitä pieni pömppis ja jenkkikset löytyy.
SILTI
Minulla on ollut vain pyykkilautavatsaisia miehiä. Jotenkin aina huomaan, että voi ei, tälläkin pojalla on tuollainen täydellinen kroppa. Siinä sitten tulee itsellä hirveä olo, painautua toisen tiukkaa kroppaa vasten omalla pehmeällä lihaksettomalla vartalolla.
Eikä kukaan näistä upeakroppaisista miehistäni ole minua jättänyt, eivätkä koskaan ole olleet häpeissään minusta.
Mitens se nyt siis on miehet, miksi lihaksekas mies haluaa lihaksettoman naisen? ja vielä tällaisen ylipitkän? (huom. useimmat miehistä ovat vielä olleet kork. minun pituisiani..:D)
kiinnostaa tietää
6
1478
Vastaukset
Koska sillä ulkonäöllä/-muodolla ei kuitenkaan ole niin hirveästi merkitystä. Monille riittää, että nainen on henkisesti ja fyysisesti terve.
Ulkonäöllinen "poikkeavuus" vain tuppaa usein "sairastuttamaan" mielen....jollakin tavalla, jollakin tasolla.- ap.
elikkäs kumpi on sitten sairas ja miksi? meni vähän ohi:D
- Asiantuntijatarja
Useat miehet ei niin nirsoja. Oletko saanut yhtään pidettyä?
- Urpo
Ei naisen tarvi olla lihaksikas kunhan on muuten muodot kunnossa. Naisilla jolla hirveet lihakset ja möree ääni..siinä halut nollassa.
- scale
Näin se kulkee. Harva mies toivoo naiselta pyykkilautavatsaa tai muutakaan maskuliinisuutta.
scale kirjoitti:
Näin se kulkee. Harva mies toivoo naiselta pyykkilautavatsaa tai muutakaan maskuliinisuutta.
Ekaks tulee terve itsetunto ja tasapainoisuus, jos sitä ajattelee noin niinku pidemmässä juoksussa sitten vasta alkaa kattelemaan näitä ominaisuuksia joihin tustuessa kiinnitti huomiota.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998