Onko kenelläkään paniikkihäiriötä sairastavalla hyviä tai huonoja kokemuksia kiinalaisesta hermoratahieronnasta paniikin hoidossa??
Itse kävin tänään ensimmäistä kertaa hieronnassa ja olo on ainakin vielä ihan ok, saa nähdä miten kauan se sitten kestää...
Olen sairastanut tietoisesti paniikkihäiriötä noin 8 vuotta, eikä lääkkeet eikä mikään muukaan ole vielä oikein auttanut :(
Paniikki + hermoratahieronta
5
2461
Vastaukset
- Sos pelko jäi :(
Tiedän! se lopetti minun paniikkihäiriöt kokonaan jo ensimäisen käynnin jälkeen.. siis suosittelen, ei ole ny 2 vuoteen tullu ainuttakaan kohtausta.
- ex-panikoija
paljon apua kyseisestä hodosta, varsinkin mun lihaksiin, kun ne oli kaikki ihan jumissa, olin jännittänyt niitä niin paljon, hierojakin ihmetteli, että miten kykenin enää liikkumaan, olin siis ihan jumissa. ja auttoi se muutenkin,
noin viikon päästä hoidosta, mulle tuli aivan sikamakee olo.- 6kaks6
Mitä hermoratahieronnassa tarkalleen ottaen tapahtuu? Kerroitko kärsiväsi paniikista ja haitko nimenomaan siihen apua? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
- ex-panikoja
6kaks6 kirjoitti:
Mitä hermoratahieronnassa tarkalleen ottaen tapahtuu? Kerroitko kärsiväsi paniikista ja haitko nimenomaan siihen apua? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Hain nimenomaan apua paniikista johtuvaan lihasjännitykseen, olin siis ihan jumissa.
Ihan ekaksi juteltiin just kaikista sairauksista ym. ja kerroin PH:sta ja sanoin, että voi tulla kohtaus vaikka kesken hieronnan, mutta hän ymmärsi. Siinä hierotaan ihan päästä varpaisiin ja tulee välillä aika ovelia olotiloja, mutta johtuu vain siitä ,että se auttaa. Strategisia paikkoja ei pidellä. Hieronnan jälkeen on kova jano ja kauhee väsy. Noin viikon saattaa olla pientä päänsärkyä, pahoinvointia, vatsakin voi olla sekaisin, mutta johtuu ihan siitä kun elimistö hoitaa itseensä, mutta sen jälkeen on aivan loistava olo, mutta tämä on mu kokemukseni.
Maksoi 43euroa ja hän tuli kotiin oman pöydän kanssa, mikä oli silloin upeeta, kun en uskaltanut mihinkään mennä. eli en pitänyt pahana hintana, niin ja se kesti 2tuntii.
Suosittelen. - onneton hermoilija
ex-panikoja kirjoitti:
Hain nimenomaan apua paniikista johtuvaan lihasjännitykseen, olin siis ihan jumissa.
Ihan ekaksi juteltiin just kaikista sairauksista ym. ja kerroin PH:sta ja sanoin, että voi tulla kohtaus vaikka kesken hieronnan, mutta hän ymmärsi. Siinä hierotaan ihan päästä varpaisiin ja tulee välillä aika ovelia olotiloja, mutta johtuu vain siitä ,että se auttaa. Strategisia paikkoja ei pidellä. Hieronnan jälkeen on kova jano ja kauhee väsy. Noin viikon saattaa olla pientä päänsärkyä, pahoinvointia, vatsakin voi olla sekaisin, mutta johtuu ihan siitä kun elimistö hoitaa itseensä, mutta sen jälkeen on aivan loistava olo, mutta tämä on mu kokemukseni.
Maksoi 43euroa ja hän tuli kotiin oman pöydän kanssa, mikä oli silloin upeeta, kun en uskaltanut mihinkään mennä. eli en pitänyt pahana hintana, niin ja se kesti 2tuntii.
Suosittelen.mul on hirveet efexor alotuspaniikkioireet. Voiko hermoratahierontaan mennä jos on lääkitys vain pahentaako se oireita? Lihaksetkin on ihan ylijumissa kaikkialta. Ja pelottaa. Voiskohan hermoratahierontaa kokeilla kun alotusoireet hieman helpottais vai eikö hermoja saa lääkityksen aikana yhtään provosoida?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla833143SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1382788Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "652683Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy61993Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.941620Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341366Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä991312Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1091122Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o2001068Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861034