Hääkutsu

yksitypy

Toivotan teidät tervetulleeksi
Tyttäreni Yksitypyn ja Ykköskollin häihin
Huuhaakirkkoon juhannuksena 24.kesäkuuta.
Vihkimisen toimittaa huuhaapappi.

Pyytäisimme teitä, jotka olette tulossa
tilaisuuteen
ilmoittautumaan Yksitypylle tai
allakirjoittaneille.


Kaaleppi ja Josefiina Tundra


Tässä viimein tämä hääkutsu teillekin. Me sitten Ykköskollin kans viimein purjehditaan avioliiton auvoiseen satamaan :=))))
Toivottavasti kaikki huuhaalaiset pääsevät tulemaan. Voin vakuuttaa ettei ruoka ja juoma lopu niistä häistä :=)))
Voitte ilmottautua tähän ketjuun. Morsiusneidotkin on vielä valitsematta. Palataan illalla asiaan.
Toivoo onnellinen typy :=)))))

50

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksitypy

      Mahdolliset lahjat toivomme saavamme rahana, joka menevät Ykköskollin ja yksitypyn yhteisen pesän sisustamiseen. Tilin:no on 12345-0001/Osuuspankki.

      • yksitypy

        Äiti ja isä, vanhoja kun jo ovat, olivat unohtaneet ajan kustsusta pois. Aika on klo 12.00

        Pahoittelen virhettä :=(((


    • Kylli.Kyllä

      Eipä moiseen kutsuun voi kuin vastata myöntävästi.

      *sanatonna onneanne äimistellen*

      Yksi kysymys vielä. Suorittaakoo Huuhaa-pappi vihkimisen? Jos näin on, tulen aivan varmasti. Saan aivan ihania viboja hänen saarnoistaan :D

      • Kylli.Kyllä

        menin niin pois tolaltani, että vasta toistamiseen luettuani huomasin, että kutsussa nimenomaan mainitaan, että Huuhaa-pappi suorittaa vihkimisen.

        Nyt nolottaa!!!!


    • CharlieChaplin

      häihin tuon juomapuolen! jos ne on ulkoilmahäät, niin tarjoan sisällä kaikille terävät! Jotta pappi ei suutu voin huuta että siellä on sisällä kaikille muille kuin pastorille puhelu!!!!

      • yksitypy evk

        sapliini. Sä hoidat juomapuolen. Muista että mitään liruja ei sitten typyn häihin tehdä.
        Kunnon booli se olla pitää :=)))


    • ykköskolli evk

      Sieltä se hääkutsu nyt sitten vihdoinkin tuli.
      Purjehdimme todellakin Typyn kanssa juhannuksena avioliiton satamaan.
      Häiden järjestelyissä ei sitten todellakaan nuukailla. Komiat kirkkohäät pidetään!!!
      Pöydät notkuvat monenlaista herkkua ja juomaa löytyy sahdista pontikkaan. Alkoholittomia vaihtoehtojakin toki löytyy hyvin pitkälti.
      Olen niiiin onnellinen, että saan tuon Typyn vaimokseni!!!
      Vatsassa alkaa jo olla perhosia, mutta puihin en mene.
      Nikkilän ottaisin bestmaniksi, mikäli hän vaan suostuu...
      Illemmalla kirjoittelen lisää aiheesta, nyt olen ihan onnesta mykkänä.
      ;-)))

      • yksitypy evk

        palataan illalla. Mä olin kultsuni just ruokatunnilla :=))
        Tulis nyt äkkiä se juhannus, ettei mikään tai kukaan vaan ehdi meidän onnea viedä :=))


    • ilmoittautuu.................=;0))))))))))

      • yksitypy evk

        sä oot pirtsakka nainen järkkään polttareita.
        Tiedän että osaat homman.
        Mutta ykköskollin lähelle en sua päästä ennen vihkimistä. Oot liian vaarallinen tässä vaiheessa :=))))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        sä oot pirtsakka nainen järkkään polttareita.
        Tiedän että osaat homman.
        Mutta ykköskollin lähelle en sua päästä ennen vihkimistä. Oot liian vaarallinen tässä vaiheessa :=))))

        kollisen lähelle...diu diu...
        mut hei joo polttarit pakko pitää..... ja joo ideoita kyllä piisaa.....=;0)))))


      • Isän_prinsessa

        Onpa sulle luotu kauniit silmät ja niissä on enempi toivoa kuin kymmenissä ja kymmenissä nettiprofiilien silmissä!!!


    • mikael-poju

      ...tullaa,iliman vaiheita. mie tuolt Riitalt lainaan par kaakkii,jotka rattaihe ettee. peltipurkiin virkaa toimittaa miun vw-polonen,siin peräs paalinarul sijottun. ja tiijoks viel,,kaikil vierail tarkastus tulitikkui varalt,huukirkko arvokas..))) ei käy ko porvoos...(((

    • KUOKKA?

      VIERAAKS? TAIDAN, OSTAA HÄÄLAHJASI..
      KAHVI ASTIASTON..VARPUNEN

      • yksitypy evk

        Ilman muuta. Mikä saa sinut epäilemään? No... osta sinä sitten se astiasto.
        Joku arabian 12-hengen, kun varmaan sitä jälkipolveakin alkaa tässä siunaantumaan :=))))


    • Herra_X

      Vai näin tässä kävi? Mikäli olen oikein ymmärtänyt, tämä kolli oli jo aikaisemmin ykkösvaihtoehtosi mutta vaihdoit hänet sitten sheriffiin, jonka jätät lehdelle soittelemaan ja palaat taas kollin luokse? Moneskohan huuhaa-liitto tämä kohdallasi on?

      Ota teistä naisista selvää...

      Mutta kaikesta huolimatta ajattelin tulla kuokkimaan juhliisi, mikäli Neiti X löytyy kavaljeeriksi. Yksin en kehtaa tulla...

      Onnea sinulle typy ja kollille osanottoni. Tähän kohtaan sopiikin mainiosti seuraava ajatelma:

      "Onnellinen avioliitto on kuin lottovoitto - se osuu aina jollekulle toiselle".

      >:-/

      • yksitypy evk

        Tämä on ensimmäinen huuhaaliittoni, joka on pitkän (kohta kolmen vuoden) harkinnan tulos.

        Sefu on mun sielunveli, eikä suhteemme ole siis ollut "sellaista" laatua.
        Toivon että myös sefu tulis häihimme ja uskon että tuleekin.

        Sinuakin joskus HerraX vähän yritin kosiskella, mutta ei kelvannut yksitypy ei :=((
        Vai että NeitiX:än pauloissa olet. Missähän muuten neitiX on,. kun ei ole näkynyt aikoihin huuhaalla????
        Joten tervetuloa yksin tai kaksin häihimme Herra X, ja ujous pois :=)))))


      • Ex-Neiti

        juhannuksena miehelle sattui sopivasti työmatka.
        Kävisikö Herra X:lle seuraksi entinen neiti?


    • saatampa ilmaantuakkin juhlistamaan liittoanne, onnea näin etukäteen

    • eheken sittenkään pääse....mut onnee kuitenkii

      • Netti-Hilima..

        ainakin tulen häihin, tämäpä vasta yllätys..pittääki tässä lähtee kartsalle katteleen häävaatteita! Mahtuuko teille yöks kun mulla on niin pitkä matka, tai voinhan mää kyllä sinne Vornaan majottua sukulaisten luo:)).
        Häälahjaks mää voisin tuuva Iittalan laseja jos käy..tai kalevala seinälautasen..?:)))


      • ykköskolli evk
        Netti-Hilima.. kirjoitti:

        ainakin tulen häihin, tämäpä vasta yllätys..pittääki tässä lähtee kartsalle katteleen häävaatteita! Mahtuuko teille yöks kun mulla on niin pitkä matka, tai voinhan mää kyllä sinne Vornaan majottua sukulaisten luo:)).
        Häälahjaks mää voisin tuuva Iittalan laseja jos käy..tai kalevala seinälautasen..?:)))

        Sopii jäädä.
        Kaikki pitkämatkalaiset majoitetaan ilman muuta, kun eivät vaan jää viikkoa pitemmäksi aikaa majailemaan.
        Mmm. Uusi moottorisaha olisi ihan kiva häälahja, saisi sillä sitten tehdä mökillä takka ja saunapuita.
        Vink vink... (husqvarna) olis kova peli.
        ;-)))


    • sweet_lemon

      kutsusta! Tietenkin tulen. Juhannushäät...oooh ja aah.. ihanaa! On se niin kaunista tuo nuori (3v) rakkaus!

      • yksitypy evk

        Hei... sweet lemon. Alkakaas järkkään niitä polttareita ensin.
        Ja niistä on tultava ikimuistoinen tilaisuus :=)))


    • Säntäänkin heti retonkikauppaan. Niin ja sit haluan ilmottautua myös polttaritoimikuntaan.

      • yksitypy evk

        polttarit vietetään. Sinähän tuputuu voisit alkaa niitä järkkäämään, kun mun aika menee häävalmisteluissa.
        Järkätkää tilaisuus, jossa on paljon miehiä.
        Kannattaa käyttää viimeinen tilaisuus hyödyksi ;=)))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        polttarit vietetään. Sinähän tuputuu voisit alkaa niitä järkkäämään, kun mun aika menee häävalmisteluissa.
        Järkätkää tilaisuus, jossa on paljon miehiä.
        Kannattaa käyttää viimeinen tilaisuus hyödyksi ;=)))

        Haluisitko ihan varmmuden vuoksi että hankin paikalle myös sellaisen naisten lelukauppiaan? Eihän sitä kummiskaan ikinä tiedä:D


      • yksitypy evk
        tuputuu kirjoitti:

        Haluisitko ihan varmmuden vuoksi että hankin paikalle myös sellaisen naisten lelukauppiaan? Eihän sitä kummiskaan ikinä tiedä:D

        Ne kauppiaat ovat aika suosittuja nykyään polttareissa. Lelut on ihan kivoja :=)))
        Pst... älä kerro mitään kollille.


      • yksitypy evk kirjoitti:

        Ne kauppiaat ovat aika suosittuja nykyään polttareissa. Lelut on ihan kivoja :=)))
        Pst... älä kerro mitään kollille.

        Tämä on ihan tyttöjen välinen juttu. Kuiskutellaan vaan hiljaa ettei pojat pääse kuulemaan.


    • kipparinoma

      Mielelläni tulen häihinne,jos vain saan itselleni avecin...Yksin en uskalla lähteä sinne saakka...tälläinen arka ja ujo maalaiseukko...Toivon kovin et hässä tavataan:o)))

      • ykköskolli evk

        Kun pääset tulemaan.
        Jos tuo Typy ei olisi minulle lupautunut niin sinä olisit ollut toinen vahva vaimoehdokas.
        Typy nyt tietenkin on minulle ehdoton ykkönen.
        Niin...
        Kyllähän minä blondeista pidän yhtä paljon kuin bruneteistakin. Kunhan vain leukailen aina välillä.
        Tervetuloa häihimme avecin kera tai ilman.
        MMOUURRR!!!
        ;-)))


      • kipparinoma
        ykköskolli evk kirjoitti:

        Kun pääset tulemaan.
        Jos tuo Typy ei olisi minulle lupautunut niin sinä olisit ollut toinen vahva vaimoehdokas.
        Typy nyt tietenkin on minulle ehdoton ykkönen.
        Niin...
        Kyllähän minä blondeista pidän yhtä paljon kuin bruneteistakin. Kunhan vain leukailen aina välillä.
        Tervetuloa häihimme avecin kera tai ilman.
        MMOUURRR!!!
        ;-)))

        mä yritän kestää shokkipaljastuksesi....No Typystä tulee aivan ihana huuhaavaimo...mä olisin siihen liian nynny...Ai niin ja mä lupasin itselleni etten ikinä enää mene naimisiin...en edes huuhaanaimisiin...Sen sijaan ajattelin vetäytyä luostariin...munkkiluostariin:o))))


      • yksitypy evk

        sen avecin saat. Siitä ei epäilystäkään. Kollikin sinut olis ottanut vaimoksi, jos minua ei olis ollut.
        Nyt vain hääretongin ostoon sinäkin :=)))


      • kipparinoma
        yksitypy evk kirjoitti:

        sen avecin saat. Siitä ei epäilystäkään. Kollikin sinut olis ottanut vaimoksi, jos minua ei olis ollut.
        Nyt vain hääretongin ostoon sinäkin :=)))

        lupautui isä Dimitri tuolta Valamosta seuralaisekseni...Sanoi pitävänsä kovin punaviinistä...Hääretongin ostoltakin näin vältyn...se käy tilanteeseen kuin tilanteeseen tosi hyvin se nunnan kaapu:o))))


    • nylkkäri

      tulemaan,sillä minulla on 6kk työkomennus.
      olen eräässä kartanossa keskisuomessa ja minua kohdellaan kuin ruhtinasta saattajat seuraavat minua kaikkialle sekä valvovat yöt ettei minulle satu pahaa.huoneeni on viihtyisä erikoisuutena verhot jotka ovat rautaa,lienee nykyaikaa.
      lahjaksi olen päättänyt antaa kuppausarvet sekä käyrävartisen piipun..olen myös tallettanut spermapankkiin parilitraa kunnon ainetta.
      ei muuta kuin onnea!

      • yksitypy evk

        sä saat päivän vapaata sieltä kartanosta, kuin sanot et mun ja kollin häät ovat :=))
        Ymmärtävät kyllä.
        Noita kuppaussarvia olenkin aina himoinnut.
        Ai.. että pari litraa ihan. On siinä siimahäntiä jo melkoinen määrä :=)))


      • nylkkäri
        yksitypy evk kirjoitti:

        sä saat päivän vapaata sieltä kartanosta, kuin sanot et mun ja kollin häät ovat :=))
        Ymmärtävät kyllä.
        Noita kuppaussarvia olenkin aina himoinnut.
        Ai.. että pari litraa ihan. On siinä siimahäntiä jo melkoinen määrä :=)))

        minä typyn hääjuhlaan tulen .tulen vaikka saatajien kera.


      • yksitypy evk
        nylkkäri kirjoitti:

        minä typyn hääjuhlaan tulen .tulen vaikka saatajien kera.

        nylkkäriin voi aina luottaa :=))
        Häähumun päätteeks pistetään kunnon latotanssit pystyyn ja mennään polkkaa niin että hippulat vinkuu :=))


      • nylkkäri
        yksitypy evk kirjoitti:

        nylkkäriin voi aina luottaa :=))
        Häähumun päätteeks pistetään kunnon latotanssit pystyyn ja mennään polkkaa niin että hippulat vinkuu :=))

        koottava oma bändi voisin hakata rumpuja nuoruuden innolla.


      • yksitypy evk
        nylkkäri kirjoitti:

        koottava oma bändi voisin hakata rumpuja nuoruuden innolla.

        muuta. Mä voin laulaa: Kun säkkijärvellä polokka se soi... ja muutakin... Mistä saatais kitaristi, basisti ja kosketinsoittaja?
        Ootko nylkkäri ihan oikeesti hakannut rumpuja?


      • nylkkäri
        yksitypy evk kirjoitti:

        muuta. Mä voin laulaa: Kun säkkijärvellä polokka se soi... ja muutakin... Mistä saatais kitaristi, basisti ja kosketinsoittaja?
        Ootko nylkkäri ihan oikeesti hakannut rumpuja?

        vähän,on minulla vielä jonkinlainen rumpusetti.
        tulihan sitä myös kitroita itse rakennettua
        syynä oli tammilehdon pojat joiden naapurissa asuin.pekka ja ana ei muusta puhuneetkaan kuin musiikista.


    • mikael-poju

      ...ennää nykyajan pareil hevoskyyti kelvata vihkimise jälkee...(((( on katillakkii ja servolettii oltava musta,kiiltävä jono..))) mie jos joskus meen naimiaisii,,tillaan koiravaljakon kyytpeliks..kyl kelpaa...))))) tottaste miekin nyt tuun jossei porttikieltoo oo...)))) jonkuu lahjuksen kyl kekkaan..:))))

      • yksitypy evk

        olis oikein romanttinen juttu. Menee kyllä edelle servoleteistä. Sinähän antza voisit vähän hevoskyytiä meille antaa. Ja ihan kunnon suomenhevosella :=))))
        Usein oon haaveillut, et jos omistaisin hevosen, niin ratsastaisin sillä kapakan eteen. Siinä olis jotain hohtoa.
        Mitenhän se muuten... saisko sakot, jos hevosella pikkuhiprakassa ratsastaa?


      • mikael-poju
        yksitypy evk kirjoitti:

        olis oikein romanttinen juttu. Menee kyllä edelle servoleteistä. Sinähän antza voisit vähän hevoskyytiä meille antaa. Ja ihan kunnon suomenhevosella :=))))
        Usein oon haaveillut, et jos omistaisin hevosen, niin ratsastaisin sillä kapakan eteen. Siinä olis jotain hohtoa.
        Mitenhän se muuten... saisko sakot, jos hevosella pikkuhiprakassa ratsastaa?

        ...koska hevonen ossoo ittestään kulkee. saapihan autonkin kyyvis olla punkuissaan..)))jos hepalle tarjoot,,sit on jo toine juttu..))))


      • yksitypy evk
        mikael-poju kirjoitti:

        ...koska hevonen ossoo ittestään kulkee. saapihan autonkin kyyvis olla punkuissaan..)))jos hepalle tarjoot,,sit on jo toine juttu..))))

        tosi, taidan ostaa hevosen, cowboy saappaat, stetsonin ja lasson.
        Lassolla sieppaan aina sopivan miehen matkalta ratsun selkään kun aamuyöstä kotia kohti ratsastan :=)))


      • mikael-poju
        yksitypy evk kirjoitti:

        tosi, taidan ostaa hevosen, cowboy saappaat, stetsonin ja lasson.
        Lassolla sieppaan aina sopivan miehen matkalta ratsun selkään kun aamuyöstä kotia kohti ratsastan :=)))

        ...mitä Likka sie meinaat???? just naimisii mänös ja het suunnittelloo miehii lassoomista..))) voi kolliparkaa,,ja viel kotmatkal niitä mukaheis,,,kolliiii,,viel ehit perumaaaaa....)))))))))


      • yksitypy evk
        mikael-poju kirjoitti:

        ...mitä Likka sie meinaat???? just naimisii mänös ja het suunnittelloo miehii lassoomista..))) voi kolliparkaa,,ja viel kotmatkal niitä mukaheis,,,kolliiii,,viel ehit perumaaaaa....)))))))))

        älä nyt Antza tartu pikkuseikkoihin :=))
        Kyllähän sitä jokainen vähän vaihtelua kaipaa. Se on tätä nykyaikaa. Kyllä kolli ymmärtää. Luulen että on väliin ihan tyytyväinen, kun typy vähän aikaa pois kotoa :=)))))


      • mikael-poju
        yksitypy evk kirjoitti:

        älä nyt Antza tartu pikkuseikkoihin :=))
        Kyllähän sitä jokainen vähän vaihtelua kaipaa. Se on tätä nykyaikaa. Kyllä kolli ymmärtää. Luulen että on väliin ihan tyytyväinen, kun typy vähän aikaa pois kotoa :=)))))

        ...sen vähän siihe sait,,pois kotoo...)))) noh,jos miut lassoot,,emmie mekkalaa nosta...))))


      • yksitypy evk
        mikael-poju kirjoitti:

        ...sen vähän siihe sait,,pois kotoo...)))) noh,jos miut lassoot,,emmie mekkalaa nosta...))))

        sitä paljon passaa. Kaikella rajansa :=)))
        Muistan yhden laulun musikaalista Annie mestariampuja. En nyt muista kuka suomeksi laulun lauloi, mutta siinä laulettiin jotenkin et pyssyllä ei miestä saa.
        Ajattelinkin juuri siks tuota lassoamista, jos paremmin onnistais :=))))


      • mikael-poju
        yksitypy evk kirjoitti:

        sitä paljon passaa. Kaikella rajansa :=)))
        Muistan yhden laulun musikaalista Annie mestariampuja. En nyt muista kuka suomeksi laulun lauloi, mutta siinä laulettiin jotenkin et pyssyllä ei miestä saa.
        Ajattelinkin juuri siks tuota lassoamista, jos paremmin onnistais :=))))

        ...sitä ny naisen tarvii ihmeempää kommervenkkii,ko mies jo lankijaa...))miehen kyl pittää osata jos monelviisii,enneko tyttö ees silmääsä kohottaa,puhumatikaa hammeehelmast..))))


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe