En tiedä, onko tämä nyt oikeessa paikassa, mutta kysyn, että onko kukaan tilannut verenpainemittaria saksasta? Jos on niin mistä tilasit ja jos voisit laittaa osoitetta tänne. Ovat näköjään huomattavasti edullisempia, kuin suomessa... Kiitos jo etukäteen!!
Verenpainemittari
46
31459
Vastaukset
- asdf
Jos sitä haluaa kannattaa ainakin varmistaa että kyseessä "hyvä luotettava merkki". Nimittäin merkeissä ja laaduissa todellakin eroja. Ei ole järkeä ostaa halpaa huonoa merkkiä jos se antaa vääriä lukemia. Rannemittarit eivät ole myöskään yhtä luotettavia kuin olkavarsimittarit.
- Saksasta
Tilasin Saksasta Omron R8 Comfort - verenpainemittarin muutama kuukausi sitten Sanitätshaus Brinkmannilta. Kaikki meni hyvin, maksoin luottokortilla netin kautta ja laite saapui kotiovelle asti 6 päivän päästä tilauksesta.
http://www.sanitaetshaus-brinkmann.de/shop/catalog/default.php/cPath/28_29?sbCsid=a27698546e8de5534afeda18c148fb75- Saksasta
Tulikin virhe, tilasin siis olkavarsimittarin enkä rannemittaria, eli M8 Comfort:
http://www.sanitaetshaus-brinkmann.de/shop/catalog/default.php/cPath/28_30 - vinkistä
Saksasta kirjoitti:
Tulikin virhe, tilasin siis olkavarsimittarin enkä rannemittaria, eli M8 Comfort:
http://www.sanitaetshaus-brinkmann.de/shop/catalog/default.php/cPath/28_30laitoin sivun muistiin ja näyttää oikeen hyvältä ja edulliselta paikalta.
- tilauksesta
Saksasta kirjoitti:
http://www.sanitaetshaus-brinkmann.de/shop/catalog/default.php/cPath/28_30minkä maan valikoit, kun vaihtoehtona ei ole suomea?
- Saksasta
tilauksesta kirjoitti:
minkä maan valikoit, kun vaihtoehtona ei ole suomea?
Niinpä tosiaan, tammikuussa kun tilasin sieltä,oli myös Suomi vaihtoehtona, miksiköhän ei enää? Kannattaa kuitenkin kirjoittaa heille sähköpostia/palautetta, uskoisin, että lähettävät edelleenkin myös Suomeen.
- luet tätä
Saksasta kirjoitti:
Niinpä tosiaan, tammikuussa kun tilasin sieltä,oli myös Suomi vaihtoehtona, miksiköhän ei enää? Kannattaa kuitenkin kirjoittaa heille sähköpostia/palautetta, uskoisin, että lähettävät edelleenkin myös Suomeen.
niin minäkin tilasin Omron M8 comfortin sieltä, ja sehän tuli koti ovelle, ja hinnaksi jäi 86.5€. Kiitän tiedostasi vielä kerran.
- ei ummarra saksaa..
Terve!! Itsekin ajattelin tilata mittarin saksasta, kun ovat kerran edullisempia... Ongelmana on, kun en osaa saksaa.. Onko nuo sivut mahdollista saada Englanniksi jostain asetuksista? Koitin kyllä etsiä, mutta kuten sanoin, niin saksan kieltä en ymmärrä...
- Yläpaine
Ostin rannemallin verenpainemittarin Suomesta verkkokaupasta. Maksoi 29.90€ ja postikulut oli 6.1€. Saapui 2:ssa päivässä. Nyt olen mittaillut kolme päivää ja samoja lukemia näyttää kuin terveydenhoitajankin vempele eli yläpaine taivaissa.
Täältä ainakin tuohon hintaan löysin,
http://nokianpuhelimet.sunshinetrading.eu/index.php?act=viewProd&productId=980 - ite kysyin ja vastas
Missäs se ulkomailta suoraan ostettu kalibroidaan suositellusti määräajoin? Löytyihän netistä niitäkin palevluita, suositus 3 vuoden väliajoin kotikäytössä.
- Oikeesti
Tilata verenpainemittaria saksasta ??? Jos laite maksaa alle 100 Euroa (digitaalinen) niin postimaksu ja kulut huomioiden on homma turhaa vaivaa.Mieltä saat laitteen 80€ Alv 0% ja halvempiakin suomesta löytyy
- Jukka
Postikulut Saksasta ovat luokkaa 15-20 e. Se on vain kymppi lisää siihen, mitä Suomessa veloitetaan vähimmilläänkin lähettämisestä. Monet firmat veloittavat kohtuuttomasti lähetyksistä kotimassa, esim. samaiset 20 e.
Miten niin teiltä saa mittarin hintaan 80 e (alv 0%)? On laitonta myydä yksityisille nollan prosentin alvilla. Saksan hinnathan ovat 16% alvillisia hintoja ja muita kuluja ei tule kuin postit (alv sisältyy hintaan ja tulleja ei EU:n sisällä peritä). - minulle keneltä
teiltä sen saa ja millaisen mittarin? Olen heti kiinnostunut!!
- on jopa
Jukka kirjoitti:
Postikulut Saksasta ovat luokkaa 15-20 e. Se on vain kymppi lisää siihen, mitä Suomessa veloitetaan vähimmilläänkin lähettämisestä. Monet firmat veloittavat kohtuuttomasti lähetyksistä kotimassa, esim. samaiset 20 e.
Miten niin teiltä saa mittarin hintaan 80 e (alv 0%)? On laitonta myydä yksityisille nollan prosentin alvilla. Saksan hinnathan ovat 16% alvillisia hintoja ja muita kuluja ei tule kuin postit (alv sisältyy hintaan ja tulleja ei EU:n sisällä peritä).alle 10EUR kuten nierlellä 9.90E joten halvemmat kun suomessa...
- Jukka
minulle keneltä kirjoitti:
Olen 100% varma, että ei ainakaan Omronin M8:aa saa Suomesta hintaan 75 e (kuten Saksassa). Jo M7 maksaa noin 130-150 e.
- näkyy tuolla
Jukka kirjoitti:
Olen 100% varma, että ei ainakaan Omronin M8:aa saa Suomesta hintaan 75 e (kuten Saksassa). Jo M7 maksaa noin 130-150 e.
maksavan 74EUR
- tulevan
näkyy tuolla kirjoitti:
maksavan 74EUR
postikuluineen 82,08EUR
- hinta oli
tulevan kirjoitti:
postikuluineen 82,08EUR
jälkivaatimuksella ja ennakkoon maksaessa hinta on 78,50EUR eli sika halpa!!!
- Meiltä
minulle keneltä kirjoitti:
Hei
Meiltä ,Unomedical Oy:stä saat AND UA-767 VP-mittarin hintaan 80€ Alv 0% eli siis 97,60 veorineen.Se on digitaalinen mittari jossa on mansetin täyttöpaineen esiasetus.
Saman laitteen voit tilata myös FUCHILTA
Terveisin
Erik - Joopa joopa joo
Meiltä kirjoitti:
Hei
Meiltä ,Unomedical Oy:stä saat AND UA-767 VP-mittarin hintaan 80€ Alv 0% eli siis 97,60 veorineen.Se on digitaalinen mittari jossa on mansetin täyttöpaineen esiasetus.
Terveisin
ErikSama kuin joku hakisi bemaria Saksasta ja sanoisit, että hei, ostapa multa Opel, saat melkein samaan hintaan.
Ts. myyt huonompaa mittaria kalliimmalla, mitä parempi maksaisi. - hei
Jukka kirjoitti:
Miten niin teiltä saa mittarin hintaan 80 e (alv 0%)? On laitonta myydä yksityisille nollan prosentin alvilla. Saksan hinnathan ovat 16% alvillisia hintoja ja muita kuluja ei tule kuin postit (alv sisältyy hintaan ja tulleja ei EU:n sisällä peritä).Monissa firmoissa,niin myös meillä kaikki hinnat kerrotaan aina Alv 0% hintoina, kyllähän kaikki tietää että Alv = näissä tuotteissa 22% ja osaavat laskea verollisen hinnan !!!
Ymmärrän hyvin jos tilaamalla jotakin´jostain ulkomailta säästää muutamia satoja tai tuhansia euroja mutta nyt puhutaan kympeistä - Jukka
hei kirjoitti:
Monissa firmoissa,niin myös meillä kaikki hinnat kerrotaan aina Alv 0% hintoina, kyllähän kaikki tietää että Alv = näissä tuotteissa 22% ja osaavat laskea verollisen hinnan !!!
Ymmärrän hyvin jos tilaamalla jotakin´jostain ulkomailta säästää muutamia satoja tai tuhansia euroja mutta nyt puhutaan kympeistäKun menet ruokakauppaan, oletat, että 5 euron leipä maksaa myös kassalla 5 e eikä 6,10 e. Tai ainakin minä oletan... Ihan sama muissakin kuluttajatuotteissa.
Ja onhan se hienoa, jos sinulla on ylimääräistä rahaa. Mikäpä siinä, sinulla on oikeus ostaa sieltä mistä haluat ja mihin hintaan tahansa.
Näin kansaneläkeläisenä (490 e kuussa) on oltava suhteellisen tarkka, mihin rahojaan laittaa. Minulle kymppi on iso raha. Ymmärrän sen, että kaikille ei ole, mutta toivottavasti sinäkin ymmärrät, että joillekin on.
En usko sinun voivan käsittää millaista on joutua nuorena, alle 25 vuotiaana, koulun penkiltä työkyvyttömäksi 490 euron kuukausiansiolla. En kuitenkaan asiasta valita, vaan olen tyytyväinen, että saan edes tuon 490 e kuussa. Joskus vain on käsittämättömän hankalaa pärjätä sillä, kun sairaus aiheuttaa myös paljon kuluja. - mielipiteeseesi
Joopa joopa joo kirjoitti:
Sama kuin joku hakisi bemaria Saksasta ja sanoisit, että hei, ostapa multa Opel, saat melkein samaan hintaan.
Ts. myyt huonompaa mittaria kalliimmalla, mitä parempi maksaisi.En olis uskonut että tästä tulee näinkin laaja keskustelu, mutta nyt toi vertauskuvasi oli oikein hyvä! HIENOA!!!
- Ostaisin
Meiltä kirjoitti:
Hei
Terveisin
Erikjonkun mikälie, mistälie mittarin, jos saan merkkituotteen halvemmalla? Kerro minulle yksi hyvä syy!!
- Yksityinen elinkeinonharjoi...
hei kirjoitti:
Monissa firmoissa,niin myös meillä kaikki hinnat kerrotaan aina Alv 0% hintoina, kyllähän kaikki tietää että Alv = näissä tuotteissa 22% ja osaavat laskea verollisen hinnan !!!
Ymmärrän hyvin jos tilaamalla jotakin´jostain ulkomailta säästää muutamia satoja tai tuhansia euroja mutta nyt puhutaan kympeistäKuluttajahinnat tulee ilmoittaa arvonlisäverollisina, yrityksille hinnat voi ilmoittaa alv 0 %.
- Saksassa 74 €
Kaikki erikoislaitteet ja muukin maksaa Suomessa 70-100 % enemmän kuin Saksassa.
Itse olen ostanut Saksasta vaikka mitä ja aina tulevat kotiovelle saakka nopeasti.
Äskettäin ostin kahteen autoon nastoitetut talvirenkaat Saksasta ja asennuksen jälkeen totesin saaneeni toiset isokokoiset renkaat ilmaiseksi 205-60-16 kokoa. (Delticom)
- minna_212
Täällä oli hyödyllistä tietoa verenpaineesta ja verenpainemittareista, tosin lähinnä omronin mittareista. http://www.verenpainemittari.info
- veri
Olin viime viikonloppuna Munchenissä ja Omronin M5 maksoi kentällä 74 euroa. Sama mittari Helsingin Sokoksessa 110 euroa. Eurooppalaisissa nettikaupoissa hinnat vaihtelevat juuri nyt 51,80 eurosta 81 euroon. Suomalaisissa nettikaupoissa hivenen alle 100 euroa. Onhan siinä hinnoilla eroa. Ja vaivattomampaaahaa se on netissä ostaa.
- "ei kannata"
Ei tuonti kannata jollei itse matkustele muuten ja osta samalla reissulle.
Meillä autom.vp-mittari maksaa veroineen 48€ ja samalla saa takuun ja tuen ongelmatilanteissa.
Ja tämä laite mittaa oikealla tekniikalla, eli ei niin kuin monet vastaavat, jotka täyttää ensin mansetin tiettyyn paineeseen että suoni varmasti menee tukkoon,vaan täyttää mansettia KUNNES suoni menee tukkoon.Jälkimmäinen menetelmä on huomattavasti mukavampi potilaalle.
- oskillometrinen mittausmenetelmä
(mittaus täyttövaimeen aikana)
- epäsäännöllisen sykkeen tunnistus
- 2 x 30 mittauksen muisti
(kellonajan ja päivämäärän näyttö)
- akkukäyttöinen
- virhemittauksen näyttö
- LCD – näyttö
HINTA 40,00 € alv 0% - Neljäs mittari
"ei kannata" kirjoitti:
Ei tuonti kannata jollei itse matkustele muuten ja osta samalla reissulle.
Meillä autom.vp-mittari maksaa veroineen 48€ ja samalla saa takuun ja tuen ongelmatilanteissa.
Ja tämä laite mittaa oikealla tekniikalla, eli ei niin kuin monet vastaavat, jotka täyttää ensin mansetin tiettyyn paineeseen että suoni varmasti menee tukkoon,vaan täyttää mansettia KUNNES suoni menee tukkoon.Jälkimmäinen menetelmä on huomattavasti mukavampi potilaalle.
- oskillometrinen mittausmenetelmä
(mittaus täyttövaimeen aikana)
- epäsäännöllisen sykkeen tunnistus
- 2 x 30 mittauksen muisti
(kellonajan ja päivämäärän näyttö)
- akkukäyttöinen
- virhemittauksen näyttö
- LCD – näyttö
HINTA 40,00 € alv 0%Olen Meilahdessa ja Jorvissa vakituinen asiakas sydämmen vajaatoiminta, tahdistin, flimmeri.
Olen ostanut 3 kpl 60-120€ maksavia mittareita joista mikään ei ole toiminut yksiin sairaaloiden mittausten kanssa, tämän neljännen ja toimivan mittarin ostin paikallisesta instrusta takuu 6 vuotta hinta 180,00€ ei lähetyskuluja, tallettaa mittaukset tietsikalle josta voin tulostaa valmiit taulukot tai lähettää sähköpostilla lääkärille.
Meni vaan 200€ kankkulan kaivoon ennen kun uskoin että hyvää ja halpaa ei ole.
http://www.normomedical.fi/Omron_M10-IT.767.0.html - Neljäs mittari
Neljäs mittari kirjoitti:
Olen Meilahdessa ja Jorvissa vakituinen asiakas sydämmen vajaatoiminta, tahdistin, flimmeri.
Olen ostanut 3 kpl 60-120€ maksavia mittareita joista mikään ei ole toiminut yksiin sairaaloiden mittausten kanssa, tämän neljännen ja toimivan mittarin ostin paikallisesta instrusta takuu 6 vuotta hinta 180,00€ ei lähetyskuluja, tallettaa mittaukset tietsikalle josta voin tulostaa valmiit taulukot tai lähettää sähköpostilla lääkärille.
Meni vaan 200€ kankkulan kaivoon ennen kun uskoin että hyvää ja halpaa ei ole.
http://www.normomedical.fi/Omron_M10-IT.767.0.htmlKysyin suomen maahantuojalta saksasta ostetun Omron M10-IT mittarin takuukorjauksesta ja kalibroinnista suomessa, alempana vastaus joten instrusta ostamani mittari ei olekaan halvin toimiva mittari mutta hyvä kumminkin.
Hei,
Hoidamme myös saksasta ostettujen verenpainemittareiden takuuasiat. Takuuaikaan kuuluva kalibrointi on meidän lisäpalvelu ja koskee vain suomesta ostettuja verenpainemittareita.
Voitte toimittaa mittarin meille tarkastettavaksi.
Osoite on:
Normomedical Oy
Valimotie 2
00380 Helsinki
Voitte tuoda myös mittarin toimipisteeseemme Pitäjänmäelle, olemme avoinna ma-pe 08-16.
Ystävällisin terveisin,
Normomedical Oy
Valimotie 2
00380 Helsinki
Puh/tel: 3589 561 7760
Mobile: 35840 827 0500
www.normomedical.fi
- Saksasta
Hintaan 77,88€ lähetyskuluineen.
Osoite http://www.wellango.com/
Kannattaa siis kiertää instrut ja ylläolevat rahastuspaikat kaukaa.- ddc@
Mulla olisi myydä tuommoinen Omron M10 -IT. Vekotin on uusi ja käyttämätön ja laatikossaan. Myydään eniten tarjoavalle. Vekotin sijaitsee Helsingissä. Toki postitankin.
Josko kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected] - ddc@
ddc@ kirjoitti:
Mulla olisi myydä tuommoinen Omron M10 -IT. Vekotin on uusi ja käyttämätön ja laatikossaan. Myydään eniten tarjoavalle. Vekotin sijaitsee Helsingissä. Toki postitankin.
Josko kiinnostaa, niin ota yhteyttä [email protected]OMRON M10-IT verenpainemittari
# Intellisense-automatiikka tekee mittauksesta nopean ja miellyttävän.
# Suuri ja helppolukuinen näyttö.
# Ainutlaatuinen "Comfort-mansetti" kattaa koot M-L (22-42cm).
# Kahden käyttäjän muisti, 84 mittausta/käyttäjä vierastoiminto.
# Näyttää mittaustuloksen vain jos se on luotettava.
# Keskiarvolaskenta aamu- ja iltamittauksille.
# Hälyttää kohonneesta aamuverenpaineesta.
# Helppokäyttöinen tietokoneliityntä jolla voi tallentaa ja tulostaa mittaustulokset - - hyvä laite
ddc@ kirjoitti:
OMRON M10-IT verenpainemittari
# Helppokäyttöinen tietokoneliityntä jolla voi tallentaa ja tulostaa mittaustuloksetTilasin netistä torstaina ja tuli postissa seuraavana tiistaina. Hintaa tuli postikuluineen n.59 euroa. Suomessa nettihinta n.130-140 euroa postit. Mikä näissä oikein maksaa Suomessa?
- Googlettaja
- hyvä laite kirjoitti:
Tilasin netistä torstaina ja tuli postissa seuraavana tiistaina. Hintaa tuli postikuluineen n.59 euroa. Suomessa nettihinta n.130-140 euroa postit. Mikä näissä oikein maksaa Suomessa?
Saako kysäistä, että mistä tilasit sen mittarisi tarkalleen ottaen?
- temmi
Googlettaja kirjoitti:
Saako kysäistä, että mistä tilasit sen mittarisi tarkalleen ottaen?
En tuota aiempaa viestiä kirjoittanut, mutta itse tilasin vapunpäivänä Englannista mittarin ja tiistaina oli perillä. Hinnaksi tuli postikuluineen 60,80 euroa... Hinta sai hymyilemään, mittaustulokset vähän vähemmän... https://www.superliving.co.uk/pharmacy/body-health/heart-circulation/blood-pressure-monitors/omron-m10-it-blood-pressure-monitor-2.html?Itemid=12
- mittarin saa halvalla
temmi kirjoitti:
En tuota aiempaa viestiä kirjoittanut, mutta itse tilasin vapunpäivänä Englannista mittarin ja tiistaina oli perillä. Hinnaksi tuli postikuluineen 60,80 euroa... Hinta sai hymyilemään, mittaustulokset vähän vähemmän... https://www.superliving.co.uk/pharmacy/body-health/heart-circulation/blood-pressure-monitors/omron-m10-it-blood-pressure-monitor-2.html?Itemid=12
sen kun tilaat omronit tai muut panasonic tai joku muu
ellos myy ja hobby hall ja monet muut . Ihan hyviä on monissa firmoissa
Instrusta ei kannata ostaa mitän sielä on joku ihme tapa pitää korkeat hinnat samalle tuotteele kaikessa minkä muualta saa huomattavasti halvemmalla
niin ja kannattaa miettiä se millaisen mittarin haluaa ja jos tarvii sitä aina usein siihen voi vähän satsata että varmasti on luotettava ja kestävä aina - Anonyymi
ddc@ kirjoitti:
OMRON M10-IT verenpainemittari
# Helppokäyttöinen tietokoneliityntä jolla voi tallentaa ja tulostaa mittaustuloksetKuka vielä uskoo mainoksiin.
Jos uskoo, on syytä lukea useampia. OMRON TULEE MUUTAMAN VUODEN JÄLKIJUNASSA.
- verenpaine
osta OMRON MERKKINEN,SE ON PARAS.JA LUOTETTAVA(ÄLÄ OSTA RANNEMITTARIA)
- Anonyymi
OMRONIN sellainen litteä johto jossa on kymmeniä johtoja on kiinni liimalla.
Niitä olen korjaillut ja kerron sen saa niin että tulee lukemat. Johto on vaan niin lyhyt että kahdesti ei saa korjattua.
Omron on oppinut tekemään laitteen joka rikkoontuu 2 - 3 v kuluttua . Verenpainemittari onkin hyvä vaihtaa 5 - 10 vuoden välein.
Katsoin tuosta rakennevirheestä youtubissa videonkin.
- liian vakava olla
Joskus korkeasta verenpaineesta voi olla hyötyäkin.
http://dhost.info/pilipalinet/?p=385
Ei saa olla liian vakava ja huumoritajuton. Se nostaa nimittäin verenpainetta. - ihmettelijä---
Onko kenelläkään olkavarteen kiinnitettävä verenpainemittari jättänyt mittaamisen kesken ja alkanut itsestään kerätä uudestaan ilmaa? Luku mittarissa nousee esim. 150 ja sen jälkeen tyhjenee osittain ja nostaa luvun n. 200 ja silloin laskee normaalisti "puhalluksen" ja luvut tulee laitteeseen näkyviin.
- olkavarressa
Veikkaisin, että mansetti ei ole ollut tarpeeksi hyvin olkavarressa kiinni. On päässyt jotenkin hölstymään ja paine on laskenut siinä kesken pumppaamisen. Painemittari on havainnut tämän ja alkanut homman uudestaan. Siis mansetti kunnolla kiinni (katsottava, että tarrakiinnitys varmasti pitää). Mitä isompi paine, sitä lujemmilla tarrakiinnitys.
- ihmettelijä---
olkavarressa kirjoitti:
Veikkaisin, että mansetti ei ole ollut tarpeeksi hyvin olkavarressa kiinni. On päässyt jotenkin hölstymään ja paine on laskenut siinä kesken pumppaamisen. Painemittari on havainnut tämän ja alkanut homman uudestaan. Siis mansetti kunnolla kiinni (katsottava, että tarrakiinnitys varmasti pitää). Mitä isompi paine, sitä lujemmilla tarrakiinnitys.
Ok, täytynee tarkastaa asia. Thanks vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788