Vesimiesmies ja leijonanainen

tuulia

Kertokaa hyvät vesimiesmiehet, miten vesimiehen rakkaus ilmenee? Tapailin vähän aikaa veskarimiestä, aluksi tunsin suurta yhteenkuuluvuutta ja vetovoimaa, mutta hänen viileytensä ja etäisyytensä sai totaalisesti intohimoni lopahtamaan ja juttu lopahti (ja nyt harmittaa...). Itse leijonana tarvitsen lämpöä ja suurta intohimoa! Varsinainen "pain in the ass" oli tuo mies, ei kukaan ole aikaisemmin ärsyttänyt ja shokeerannut minua yhtä paljon ja samalla juuri tuollaista viha-rakkaus -tunnetta toisaalta tarvitsen! Joidenkin tulkintojen mukaan vesimies ja leijona sopisivat todella hyvin yhteen, onko kenelläkään kokemuksia kuinka suhde voi toimia??? Miten vesimies oikein ilmaisee rakkautensa, kun vaikuttaa ettei sillä ole tunteita ollenkaan?

7

2790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo

moikka,,,,kyllä veskari tunteet näyttäkin osaa.
      ja palavasti, tunnetta ja tulta tulee paluupostissa. estoina voi olla veskarin
      taipumus pitää tunne itsellään jos kokee
      voimakkaan "leijonan" puskevan päälle.
      nm leijona ihana on!

• Vesimies nainen

Moikka...minulla on kokemusta vesimies miehestä,ja kyll hänellä on tunteita ja vesimies meihetkin osaa näyttää tunteensa...meilläkin meni melkein 17.v ennenkuin mies uskalsi tuoda oman hellyyden esille ja uskalsi näyttää ne aidot tunteet..pitkä aikahan se oli odotta kun tiesi sisimmässään et sieltä löytyy hyvääkin ja nyt olen todella rakastunut uudelleen mieheen..hän on hellä,avoin rakastava ja kaikin puolin mahtava vesimies..

• tuulia

...vielä enemmän :) Taisi tulla tehtyä liian hätiköity päätös. Tuskinpa on enää asiaa takaisin, sen verran ylpeältä vaikutti tämä kyseinen vesimies. Tuo 17v on kyllä melko pitkä aika odottaa, ei taitaisi onnistua minulta! Kiitos vastauksista :)

• Marielle82
        tuulia kirjoitti:

...vielä enemmän :) Taisi tulla tehtyä liian hätiköity päätös. Tuskinpa on enää asiaa takaisin, sen verran ylpeältä vaikutti tämä kyseinen vesimies. Tuo 17v on kyllä melko pitkä aika odottaa, ei taitaisi onnistua minulta! Kiitos vastauksista :)

...ja tutkaillut kirjoituksia niin vesimiehistä löytyy sekä tunteellisia että "tunteettomia", uskollisia ja pettäviä. Monenlaista juttua kuulee. Silti jokainen näistä vesimiehistä on oman tilan kaipuinen, yllämainitusta riippumatta. Itse olen uskollinen, ailahtelevainen tunteiden näytössä (joka aina sai kumppanin ymmälleen). Nyt seurustelen toisen vesimiehen kans, joka on todella uskollinen ja herkkä, tunteensa usein ja helposti näyttävä. Ja sit ku se on itekki oman tilan kaipuinen ni se ymmärtää myös mua mikä tekee tilanteesta kummallekin hyvin sopivan. Että kyllä meitä löytyy joka lähtöön! Jos mainitsemasi vesimies on tunteensa näyttämätön mutta uskollinen, niin usein näyttää ylpeältä vaikkei olekaan. Vesimiehet ei pelleile ihmisten tunteilla, ei hän sun kans ois ollu jos ei välittäisi. Suora puhe auttaa vesimiehiin ja heidän ymmärtämiseensä kaikkein parhaiten :)

• leijonamies

Ne on etäisiä jja ylimielisiä ja ärsyttäviä. itse olen leijona ja mulla vesim 2 vuotta. olen mies. kokeileppa tehdä se sun vesim mustasukkaiseksi, toimii varmasti ja se on tosi mustis

• vinkistä!

Näyttää tosiaan toimivan! Mies haluaa mut takaisin. Katsotaan mitä tästä tällä kertaa tulee.

• Nimetön
        vinkistä! kirjoitti:

Näyttää tosiaan toimivan! Mies haluaa mut takaisin. Katsotaan mitä tästä tällä kertaa tulee.

Kun pääset varmemalle pohjalle ja teet hänet mustasukkaiseksi ole vielä kuin sinulle olisi yhdentekevää oletteko yhdessä vai ei, niin hän ryömii edessäsi. Hän toki kokeilee vastata samalla mitalla ja enemmänkin, ehkä jopa ehdotta päniä, mutta taipuu. Vesimies haluaa valtaa ja jos olet vahvempi hän on uskomattoman rakastunut sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe