Laittakaas kokemuksia Suomessa asuvien/käymässä olevien ulkomaiden kansalaisten (huonoista) ajotavoista. Minkä maan autoilijat ovat sikamaisimpia? Omasta mielestäni venäläiset ajavat ihan miten sattuu. Törkein tapaus kyllä sattui eilen Viron rekkarissa olevan auton toimesta: bussipysäkin kautta ohi! Tuollaisten paskiaisten paikka kyllä on ohjausvirheen seuraksena maantien väärä kaista, vauhtia 130 ja rekan keula lähestymässä metrin päässä.
Minkä maan autoilijat sikamaisimpia?
12
976
Vastaukset
- Joo.
"Törkein tapaus kyllä sattui eilen Viron rekkarissa olevan auton toimesta: bussipysäkin kautta ohi!"
Helvetin tollo nysväri,olisit tehnyt tilaa nopeammalle,niin se liikenne muualla toimii. - Ja virosta...
No minä jäin työttömäksi isosta rekkafirmasta,periaatteessa tein tilaa virolaisille ja venäläisille kuskeille jotka ajaa n.puoleen hintaan! että niitä saatte suomalaisten tilalle tulevaisuudessa ja saat uskoa että tuo "läheltä piti" tilanne ei paljon viron poikaa jääny vaivaan,sen verran eri liikenne kulttuuriin on pojat tottuneet! Ei ne kyllä jyymmärrä täältä lukea kritiikkiäkään,että turhaan tänne pian on kirjoittaa? (niin..niitähän on paljon suomen kilpistenki rekkojen puikoissa,tuskin parantaneet "suomi" rekan mainetta?)
- Elmeri
Ei tuo ole minusta törkeää. Itsekin olen tilanteen salliessa ohittanut jonoja jalkakäytävän kautta - ketään vaarantamatta. Ehkä olet vain sellainen kireäpipoinen suomalainen, jota inhottaa joustava ajo.
Nämä henkilöt puhuvat esimerkiksi siitä, kuinka keltaista viivaa ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa ylittää - Ikinä. Odottakaahan, kun parkkeeraan autoni keskelle kaistaa sellaiseen kohtaan, jota koristaa keltaviivat ja menen kahville läheiselle huoltsikalle. Katsotaan vielä ohitatteko autoni keltaisen viivan ylittäen, vai jäättekö aatteenne nimissä odottamaan siihen taakse? Tarkkailen asiaa kahvipöydästä käsin.- minäminä
"Itsekin olen tilanteen salliessa ohittanut jonoja jalkakäytävän kautta"
No jo on "joustavaa" ajoa kun palasit omalle kaistallesi jarruvalot palaen koko jono joutui jarruttamaan sinun takiasi.
Kunhan MINÄ vain ajan joustavasti viis niistä muista. MINÄ teen mitä lystää liikenteessä "joustavuuden" nimissä viis niistä muista.
Vaaransit liikennettä omalla "joustavuudellasi",
vaikka itse et sitä tajunnut.
Et voi olettaa muiden tietävän, että olet tulossa jalkakäytävän kautta ohi.
Ja rikkomalla liikenne sääntöjä.
Mietipä tarkkaan keitä muita se sinun "joustavuutesi" palveli kuin sinua itseäsi,
jos kerran muut olivat kiltisti jonossa? - Elmeri
minäminä kirjoitti:
"Itsekin olen tilanteen salliessa ohittanut jonoja jalkakäytävän kautta"
No jo on "joustavaa" ajoa kun palasit omalle kaistallesi jarruvalot palaen koko jono joutui jarruttamaan sinun takiasi.
Kunhan MINÄ vain ajan joustavasti viis niistä muista. MINÄ teen mitä lystää liikenteessä "joustavuuden" nimissä viis niistä muista.
Vaaransit liikennettä omalla "joustavuudellasi",
vaikka itse et sitä tajunnut.
Et voi olettaa muiden tietävän, että olet tulossa jalkakäytävän kautta ohi.
Ja rikkomalla liikenne sääntöjä.
Mietipä tarkkaan keitä muita se sinun "joustavuutesi" palveli kuin sinua itseäsi,
jos kerran muut olivat kiltisti jonossa?Kyseessä oli tilanne, jossa jonottavat autot odottivat sitä, että ensimmäinen auto pääsee kääntymään vasemmalle. Hän taas odotteli suoraan ajavia autoja. Risteyksessä ei ollut liikennevalo-ohjausta, eikä jonon seuraava lähtenyt ohittamaan edessä kääntymisaikeissa olevaa autoa, vaan he yhdessä tukkivat liikenteen.
Ohitin jonon (n. 40 m) rauhallisella vauhdilla käyttäen tyhjää jalkakäytävää, ja palasin takaisin tielle paljon ennemmin kuin tuo jonon "syy" pääsi kääntymään, ja päästämään muut jatkamaan matkaa.
Miksi päättelit, että jono olisi joutunut hidastamaan tippaakaan vauhtia takiani? Siellähän he kyyhöttivät vieläkin, minun jatkaessani matkaa. Löyhennä sinäkin vaan sitä pipoa ja lakkaa syyllistämästä jokaista vähänkin reippaammin ja soljuvammin ajavaa. - Driver
Saat aitiopaikalta katsella kun joko a. vetäisen rottelosi köyden avulla tien sivuun ja siitä ojaan tai b. puhkon renkaat ja muotoilen 47:n buutseillani kylkiä autostasi.
MUTTA KELTAISTA VIIVAA EN YLITÄ, kuten ei muutkaan jotka jotain säännöistä ymmärtävät.
Ne jotka sinun tapaasi eivät ymmärrä, ovat niitä joilla keltainen viiva kulkee korvasta toiseen pään sisäpuolella ja kalsareissa. Driver kirjoitti:
Saat aitiopaikalta katsella kun joko a. vetäisen rottelosi köyden avulla tien sivuun ja siitä ojaan tai b. puhkon renkaat ja muotoilen 47:n buutseillani kylkiä autostasi.
MUTTA KELTAISTA VIIVAA EN YLITÄ, kuten ei muutkaan jotka jotain säännöistä ymmärtävät.
Ne jotka sinun tapaasi eivät ymmärrä, ovat niitä joilla keltainen viiva kulkee korvasta toiseen pään sisäpuolella ja kalsareissa.Sattuipa tuossa eräänä päivänä rekka hyytymään ylämäkeen nelostiellä. Hätävilkut oli kytkettynä ja auto niin laidassa kuin oli mahdollista, sulkuviiva oli tietysti just sillä kohdalla. Ei siitä kukaan päässyt ohi sulkuviivaa ylittämättä, mutta kaikki kuitenkin ohi menivät, niin rekat kuin pienemmätkin. Eikä ollut poliisi ohjaamassa liikennettä.
Suomen tiet ovat hiukan turhan ahtaita isoille autoille:
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=306
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=307
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=308
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=309
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=310
http://groups.msn.com/Kairaketunkuvagalleria/tiest.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=311
Eikä rekkoja kumpikaan.- källin:
Driver kirjoitti:
Ne jotka sinun tapaasi eivät ymmärrä, ovat niitä joilla keltainen viiva kulkee korvasta toiseen pään sisäpuolella ja kalsareissa.Minä tulenkin maalaamaan autosi ympärille keltaisen viivan niin ettet saa sitä ajettua mihinkään ylittämättä sitä viivaa.
Saadaan varmaan nauraa kun lehdessä lukee: "myydään auto tarpeettomana, jäänyt keltaisen viivan vangiksi..."
Ja itse mietit ovelana: "Hähää, vähänkö olen huijari! Eihän tuo ostajakaan sillä autolla mitään tee kun se on sen keltaisen ympyräviivan takana vankina!" - tosimiesten tieltä
källin: kirjoitti:
Minä tulenkin maalaamaan autosi ympärille keltaisen viivan niin ettet saa sitä ajettua mihinkään ylittämättä sitä viivaa.
Saadaan varmaan nauraa kun lehdessä lukee: "myydään auto tarpeettomana, jäänyt keltaisen viivan vangiksi..."
Ja itse mietit ovelana: "Hähää, vähänkö olen huijari! Eihän tuo ostajakaan sillä autolla mitään tee kun se on sen keltaisen ympyräviivan takana vankina!"Äiti ja kolme alle 10-vuotiasta lasta loukkaantuivat Nummi-Pusulassa Länsi-Uudellamaalla maanantaina alkuillasta sattuneessa kolarissa.
Onnettomuus tapahtui hieman ennen iltakuutta, kun rekka-auto ajoi kääntymässä olleen henkilöauton perään.
Turuntie oli jonkin aikaa suljettuna Hyrsylän mutkan kohdalla onnettomuuden takia.
Äiti ja lapset vietiin sairaalaan jatkohoitoon.
- ompi.....
HELSINKILÄISET ÖRVELÖT
- kyykkyyn ,
Mikäs rämekuukkeli se sieltä provinssista huutelee????????
Ollaan nöyränä siellä kun tukiaisilla eletään kuitenkin, saatana...
Vittu teidän kyläkoulujen tukeminen ei oikein jaksa hei kiinnostaa. Lukekaa seiskaa ja kulkekaa niissä tuulipuvuissanne. Ja ihmetelkää miten lentokentällä tulee toimia kun menette Rhodokselle:) - liikennekäyttäytymiseen?
kyykkyyn , kirjoitti:
Mikäs rämekuukkeli se sieltä provinssista huutelee????????
Ollaan nöyränä siellä kun tukiaisilla eletään kuitenkin, saatana...
Vittu teidän kyläkoulujen tukeminen ei oikein jaksa hei kiinnostaa. Lukekaa seiskaa ja kulkekaa niissä tuulipuvuissanne. Ja ihmetelkää miten lentokentällä tulee toimia kun menette Rhodokselle:)Ajat varmaan samallalailla kuin puhut. Voin uskoa sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525