Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kutina yhdynnän jälkeen

Olin muutama päivä sitten tyttöytäväni kanssa yhdynnässä. Noin päivä sen jälkeen esinahkani alkoi kutista vähäsen. Kutina meni äkkiä ohi mutta nyt olen huomannut, että esinahan alle ja terskaan erittyy runsaasti sitä pahanhajuista mönjää ns:"sissijuustoa". Vaikka pesisin pari kertaa päivässä niin sitä tulee silti niin että haisee ja näkyy. Mitään muita oireita ei ole. Sukupuolitaudista ei voi olla kysymys, koska olemme molemmat toistemme ekoja seksikumppaneita. Ehkisynä käytämme e-pillereitä. Voiko johtua vaan alun ärsytyksestä, koska tämä oli myös eka kerta molemmille?
4975
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

hiiva. olet saanut ilm. hiivatulehduksen.

Äänestä
  • Miten olen voinut saada hiivatulehduksen vaikka tämä ole molemmille eka kerta.. eli kummallakaan ei voi olla sukupuolitauteja ennestään??

    Äänestä

  • jäbikkä kirjoitti:

    Miten olen voinut saada hiivatulehduksen vaikka tämä ole molemmille eka kerta.. eli kummallakaan ei voi olla sukupuolitauteja ennestään??

    Elikkäs, hiiva ei ole sukupuolitauti, hiivaa (Candida albicans) on jokaisella ihmisellä ihossa, limakalvoissa, suolistossa ym. neitsyt voi kärsiä hiivatulehduksesta! Joskus jokin ulkoinen asia saa elimistön normaalin tasapainon järkkymään ja näin opportunistit (hiiva kuuluu näihin) pääsee jylläämään. Naisilla hiiva on todella yleinen vaiva antibioottikuurin jälkeen koska antibiootit tuhoavat myös emättimessä normaalisti olevia bakteereita jotka estävät hiivan valloilleen pääsyn, astmaatikoilla on kortisonisuihkeen käytön vuoksi usein hiivaa tai sientä suussa.

    Eli ei hiiva ole sukupuolitauti vaan aivan yeinen ja normaali ongelma! Hiivaan on hyvät lääkkeet mutta kannattaa käydä lääkärillä kysäisemässä onko tämä hiiva mitä lajia, jotta hoitotuotteet ovat sitten tehoavia!

    Äänestä

varmaan leikkauttaa esinahka veke, loppuis sissijuuston tuotanto.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jäbikkä kirjoitti:

Olin muutama päivä sitten tyttöytäväni kanssa yhdynnässä. Noin päivä sen jälkeen esinahkani alkoi kutista vähäsen. Kutina meni äkkiä ohi mutta nyt olen huomannut, että esinahan alle ja terskaan erittyy runsaasti sitä pahanhajuista mönjää ns:"sissijuustoa". Vaikka pesisin pari kertaa päivässä niin sitä tulee silti niin että haisee ja näkyy. Mitään muita oireita ei ole. Sukupuolitaudista ei voi olla kysymys, koska olemme molemmat toistemme ekoja seksikumppaneita. Ehkisynä käytämme e-pillereitä. Voiko johtua vaan alun ärsytyksestä, koska tämä oli myös eka kerta molemmille?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu