Elikkä minkäköhähän lainen tuo uusi omen on toivottovasti sen kuvauksissa ei kuollu ihmisiä niinkuin siinä vanhassa versiossa kävi kuulin vähän juttua :S mutta kertokaas vähän????
uusi omen!
6
562
Vastaukset
- neiti halla
Tuossa tarinoita: http://www.imdb.com/title/tt0466909/usercomments .
Mä en ole varma olenko nähnyt edes sitä ekaa, mutta sain jostain jatko-osasta kauheat traumat ja nimestä tulee aina mieleen omentti. Joten en suuria odota. (Pessimisti ei pety!) - TheOmena
..jossain luki et yks kameramiehistä ois kuollu... siitä ei kai puhuta ettei leffa sais pahaa mainetta ennen ku on ees ensi-illassa
- Mr.Ramone
Harvemmin nuo uudet versiot mitään hyviä ovat. Tai ainakaan mä en vielä ole eläessäni törmännyt uudelleen filmatisointiin, joka olisi edeltäjäänsä parempi.
Itse en noista kuolemista tiedä. Nopeasti IMDB:stä katsoin, enkä nähnyt mitään viittauksia siihen, että edellisen osan kuvauksissa olisi ihmisiä kuollut.
Aika hyvin muuten, että uuden version maailmanensi-iltapäiväksi on valittu 06.06.06... - Omenamies
Kaikki ovat haukkuneet sen tosi surkeaksi. Eräskin kuvailee sitä niin että elokuva on kun sen olisi tehnyt joukko liimaa haistelevia pellejä
- Joku
Luinpa erään arvostelun missä kerrottiin, että uusi Omen on identtinen vanhan Omenin kanssa. Siis kaikki kohtaukset on otettu suoraan vanhasta Omenista, mutta kuvattu tietty uudestaan. Alussa kuulemma on jotain erilaista, mutta suurin osa on täysin edellisen Omenin kopio. Siksi siis vanhassa vara parempi tässä tapauksessa. Luulisin. Mutta jos ei ole nähnyt alkuperäistä, niin uusi Omen voi olla hyväkin.
Joku Juu, ei o tietoo tuosta, mutta töllössä oli tässä lähiaikona Näin tehtiin Omen -hömpötys, jota en katsonut, mutta Sherlockina päätteellin, että ovat kai tekemssä uutta. Vanhassa (ykösosassa - Omen pitää näet sisällään liudan toinen toistaan huonompia JATKO-OSIA, niin kuin tapana nykyään on), oli pääosassa peräti Gregory Peck, muuten se ei mielestäni ollut kovinkaan kaksinen, mutta kahtohan tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901