uusi omen!

epätietokas

Elikkä minkäköhähän lainen tuo uusi omen on toivottovasti sen kuvauksissa ei kuollu ihmisiä niinkuin siinä vanhassa versiossa kävi kuulin vähän juttua :S mutta kertokaas vähän????

6

601

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti halla

Tuossa tarinoita: http://www.imdb.com/title/tt0466909/usercomments .

Mä en ole varma olenko nähnyt edes sitä ekaa, mutta sain jostain jatko-osasta kauheat traumat ja nimestä tulee aina mieleen omentti. Joten en suuria odota. (Pessimisti ei pety!)

• TheOmena

..jossain luki et yks kameramiehistä ois kuollu... siitä ei kai puhuta ettei leffa sais pahaa mainetta ennen ku on ees ensi-illassa

• Mr.Ramone

Harvemmin nuo uudet versiot mitään hyviä ovat. Tai ainakaan mä en vielä ole eläessäni törmännyt uudelleen filmatisointiin, joka olisi edeltäjäänsä parempi.

Itse en noista kuolemista tiedä. Nopeasti IMDB:stä katsoin, enkä nähnyt mitään viittauksia siihen, että edellisen osan kuvauksissa olisi ihmisiä kuollut.

Aika hyvin muuten, että uuden version maailmanensi-iltapäiväksi on valittu 06.06.06...

• Omenamies

Kaikki ovat haukkuneet sen tosi surkeaksi. Eräskin kuvailee sitä niin että elokuva on kun sen olisi tehnyt joukko liimaa haistelevia pellejä

• Joku

Luinpa erään arvostelun missä kerrottiin, että uusi Omen on identtinen vanhan Omenin kanssa. Siis kaikki kohtaukset on otettu suoraan vanhasta Omenista, mutta kuvattu tietty uudestaan. Alussa kuulemma on jotain erilaista, mutta suurin osa on täysin edellisen Omenin kopio. Siksi siis vanhassa vara parempi tässä tapauksessa. Luulisin. Mutta jos ei ole nähnyt alkuperäistä, niin uusi Omen voi olla hyväkin.

Joku

• Juu, ei o tietoo tuosta, mutta töllössä oli tässä lähiaikona Näin tehtiin Omen -hömpötys, jota en katsonut, mutta Sherlockina päätteellin, että ovat kai tekemssä uutta. Vanhassa (ykösosassa - Omen pitää näet sisällään liudan toinen toistaan huonompia JATKO-OSIA, niin kuin tapana nykyään on), oli pääosassa peräti Gregory Peck, muuten se ei mielestäni ollut kovinkaan kaksinen, mutta kahtohan tuon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      73
      1229
    2. 95
      987
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      152
      977
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      64
      888
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      431
      829
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      724
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      679
    8. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      102
      648
    9. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      583
    Aihe