Kadettaa

Minä vaan

Mua kadettaa kaikki ympärillä olevat. Ärsyttää kun porukka valittaa pienistä eikä tiedä mitä kaikkea kuitenkin on ja pystyy tekemään.

Oon kateellinen teille kun pystytte saaman lapsia. Itselläni ollut ennenaikaiset vaihdevuodet, mikä johtui pitkäaikaisesta stressistä. En koskaan saa omaa lasta.

Oon kateellinen kun pystytte olemaan missä vaan vaatteissa ja ilman meikkiä. Itselläni on parantumaton ihosairaus jota peitän meikillä jotta teitä ei haittaisi.

Mua kadettaa kun teillä on luottoa.
Itse jouduin pahaan tilanteeseen exäni takia ja menetin luottotiedot. Oon töissä mutta palkasta maksan velkoja enkä pysty nauttimaan kunnolla elämästä... hankkimaan omaa asuntoa tai autoa. Ainoa lohtu on että ulkomaille pääsen.

Mua kadettaa te kaikki jotka ette kärsi paniikkikohtauksista. Olen kuitenkin opetellut hillitsemään niitä ja yritän parhaani vain olla.

Mua kadettaa te kaikki tavikset jotka vaan valitatte ja pidätte kaikkea yksistään selvyytenä... En edes tiedä miltä se tuntuu.
Mikään ei ole yksistään selvyys. Olkaa onnellisia kaikesta mitä on.

Menen tästä itkemään vähän... se ainakin auttaa.
Muuten menee ihan hyvin.

5

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiikeri

      Hei,

      Oletko kokeillut vaihtoehtoisia hoitomuotoja? Itse tiedän tunteesi tasan tarkkaan, sillä olen kärsinyt pahasta atopiasta ikäni. Sain avun homeopaatilta. Homeopatia auttaa myös moneen muuhun vaivaan, kuten mielialaongelmiin.

      Toivottavasti löytäisit apua!!! Toinen hyvä hoito on msf-sähkölaserakupunktio Anu Mäkelän vastaanotolla Helsingissä. Riippuu tietysti sairaudestasi, mutta atopiaa ja psoria pystyy auttamaan.

      Paljon voimia Sinulle! Ymmärrän katkeruutesi, koska olen itsekin kokenut samat tunteet. Vaikka kuinka haluaisi iloita siitä, mitä muilla on, on se vähän tehtävä mahdoton kun on itsellä pelkkää kurjuutta.
      ¨

      • on huijausta

        Homeopatia on pelkkää huijausta.

        Siinä väitetään, että vedellä on muisti, ja että aineet vaikuttaisivat pienempinä pitoisuuksina kuin on edes mahdollista.


      • edellinen
        on huijausta kirjoitti:

        Homeopatia on pelkkää huijausta.

        Siinä väitetään, että vedellä on muisti, ja että aineet vaikuttaisivat pienempinä pitoisuuksina kuin on edes mahdollista.

        kun on kokemusta. Olen KOKENUT homeopatian vaikutukset. Poissa on astma, krooninen nuha, allergioita, verinen vuoto suolesta, lapsilta allergiat, korvatulehduksia ym ym.

        jotta elä haasta asiasta, josta sinulla on nollakokemus.


    • -PiiaM-

      Tuolla " Naisen logiikka"- palstalla oli yhdessä ketjussa tänään hieman juttua kateudesta, joten siitä inspiroituneena eksyin tälle palstalle.;)

      Mun mielestäni sinä ap et vaikuta ollenkaan erityisen kateelliselta ihmiseltä.:) Inhottavaa sanoa, että kysymys olisi onnesta tai 'tuurista', mutta sinä olet vain joutunut tulemaan tietoiseksi joistakin sellaisista elämän kätketyistä varjopuolista, joilta jotkut onnekkaammat ovat välttyneet tai välttyvät ikänsä. On tapauksessasi hyvinkin luonnollista tuntea surua ja katkeruutta asioista, jotka sinä aivan oikeutetusti yhtälailla myös ansaitsisit itsellesi, muttet kuitenkaan voi näitä saada.

      Kateus on tunne, joka ilmenee kokijansa ympäristölle lähinnä/ ensisijaisesti kohteita vahingoittavina tekoina ja lisäksi kenties tunteen kokijan tietynlaisena 'asenteellisena omahyväisyytenä'. Sinun teoistasi ap en luonnollisestikaan voi tietää, mutta kateuteen yleisesti liittyvä itsetietoisuus ja itseensä kapertyminen, sekä omahyväisyys sinulta ainakin puuttuvat täysin!:) Tuskin siis olet kovinkaan kateellinen oikeasti: olet ainoastaan suruissasi.

      Sure surusi, äläkä kätke tunteitasi. Muista kuitenkin, että sinä olet yhä ihan samalla viivalla jokaisen kanssaeläjäsi kanssa, huolimatta epäonnestasi joissakin tietyissä asioissa. Sulla on yhä oma uniikki persoonasi vahvuuksineen: takuulla tulevaisuudessakin paljon hyvää on vielä edesäsi!

      Ei se elämä sua hylkää, vaikka se joskus onkin julmaa ja auttamattoman epäoikeudenmukaistakin. Onni potkii suakin yhtälailla vielä joskus: tavalla tai toisella. Usko pois.;)

      Sun täytyy vain muistaa arvostaa nimenomaan itseäsi kaikesta kokemastasi huolimatta jatkossakin. Tsemppiä sulle toivotan.

      • Minä vaan

        rohkaisevista viesteistänne.
        Totta puhut tuosta surupuolesta. Surettaa joskus kohtalo, mutta välillä kaikki on oikeesti ihan hyvin.
        Mä seurustelen kivan miehen kanssa ja kyllä hän hyväksyy mut niinkuin kenet tahansa.
        Oli pakko päästä purkamaan pahaa oloa kun se joskus tulee.Ystäville en viitsi aina itkeä jos paha olo yllättää. Helpompikin joskus avautua kun ei tiedä toisia ihmisiä.
        Ihania olette kuitenkin kun kirjoititte noin kauniisti.
        Hyvää kesää teille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe