Hei!
Osaisitteko kertoa miten tuoreen ananaksen syöminen loppuvaiheessa voisi kenties auttaa synnytystä lähenemään? On siis yksi näistä konsteista mitä voisi kotona kokeilla kun LA on hyvin lähellä :)
Olis kiva tietää mitä se siis "tekee", ja/tai miten se vaikuttaa?
Suurkiitos :)
Tuore Ananas Auttaa?
5
3385
Vastaukset
- -minttu-
Niin, olen itsekin kuullut että ananas saattaisi jotenkin "valmistaa" kohdunsuuta synnytykseen... mutta en tosiaan tiedä tarkalleen miten, joten kertokaa viisaammat! :)
Voiko ananasta kuitenkin raskausaikana syödä ihan huoletta, ettei aiheuta mitään ennenaikaisia supistuksia tai pahimmassa tapaukessa ennenaikaista synnytystä??- ......
Minä olen kuullut ananaksen auttavan turvotukseen, en muuta. Eräs ystäväni sai neuvolasta neuvon nauttia ananasmehua pahaan raskausajan turvotukseen.
- nuottiavain
oon kuullu samaa juttuu, mut ei siitä mitn hyötyy miulle ainakaa ollu.
Ananaksesta en oo vastaavaa kuullu, mut poistaa se nesteitä, jos loppuajasta on paha turvokki. - shiina
nuottiavain kirjoitti:
oon kuullu samaa juttuu, mut ei siitä mitn hyötyy miulle ainakaa ollu.
Ananaksesta en oo vastaavaa kuullu, mut poistaa se nesteitä, jos loppuajasta on paha turvokki.Muinoin intiaanit käyttivät papaijaa raskauksien keskeyttämiseen ja synnytysten käynnistämiseen, tiedä häntä sitten pitääkö paikkaansa ja mihin aikaan tehoaa.. Ananaksesta olen myös kuullut vastaavaa, mutta ananas, mansikat ja vesimeloni ovat tehokkaita turvotukseen..
- ....
eipähän oo ainakaan täällä auttanut.. kuulemma poistaa vaan nestettä mutta epätoivosena koitettu kaikkea. (3s, haravoinnit, mukulakivikadut, joogat...)
rv.41 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757