Onko kokemuksia Acomax tuotteista...

Kristiina64

Hei onko kenelläkään kokemusta Acomax tuotteiden käytöstä? Onko tullut tuloksia, mitä tutkimukset lupaavat?

17

13556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KISSUS

      ei paha aine mutta värjäsi tummaksi vaalennettua tukkaapiti siis lopettaa:(

    • sitä päähän

      hierottavaa litkua, niin ei kasvattanut ainakaan minulle hiuksia. Taisin käyttää yli puoli vuotta sitä kummallisen hajuista tököttiä.

      Kävin sitten erityiskampaajalla, jonka mukaan päänahkani oli tukossa (hän katsoi sellaisella kojeella), joten lopetin aineen käytön siihen.

    • humpuukia

      näyttää aika kevyeltä humpuukilta. Vanhoja aktivointilupauksia,hormoonit ne on mitkä hiukset tuhoaa, uskokaa jo.En ihmettele jos menee päänahka tukkoon.

      • kissus

        ehkä noita ACOMAX-puristeita vois kokeilla ,mut ei sitä jätettävää hiusnestettä jos ,se kerran värjää vaaleita hiuksia..


    • kellarista

      Lainaus:

      Käyttäjätutkimuksen tuloksia

      Käyttäjätutkimuksessa 1/2001 438:sta vastaajasta 50,9% sanoi ACOMAX-puristeen ylittäneen odotukset ja 38,4% sanoi sen vastanneen odotuksia. Kyselyyn osallistuneista 62,3% sanoi ACOMAX-puristeen vahvistaneen hiuksia, 42,7% kasvattaneen uutta hiusta ja 73,3% sanoi sen vähentäneen/lopettaneen hiustenlähdön. 71,0% sanoi ACOMAX-puristeen nopeuttaneen hiusten kasvua ja 44,3% oli huomannut sen vähentäneen hilsettä. Kaiken kaikkiaan 88,2% vastanneista oli saanut avun joko hiustenlähtöön, kaljuuntumiseen tai hilseeseen.

      Käyttäjätutkimus ja asiakaspalautteet osoittavat, että tuloksia lievemmissä hiusten ja hiuspohjan ongelmissa on nähtävissä jo 2-3 kk:n käytön jälkeen, mutta varsinkin perinnölliseen, hormonaalisista häiriöistä johtuvaan ja vanhuusiän hiustenlähtöön tarvitaan vähintään 6 kk:n hoitokuuri.

      luki tuolla:
      http://tinyurl.com/z6b4q

    • mummeli

      Vai, että laser-kampa? No mitäs kampaat, jos niitä hiukasia ei ole? Miehillä hiuksettomuus ei kai ole kovapala, kun nyt on muodikasta olla kalju. Naisille sitä vastoin kaljuuntuminen on tosi ongelma. Aloitin acomax-nesteen käytön 3 viikkoa sitten ja hiusten lähtö on jotenkin hiipunut. Mitään ihmeitä en edes odota. Minun huono puoleni on se, että pesen ja laitan hiukseni joka aamu eli en istuta tököttiä päässäni viikkoa. Kaikki voiteet, lakat yms. tukkii huokoset, jos niitä istuttaa päässä viikon. Ajattelin näin, että "sama kai tuo on odottaako Joulu-pukkia vai hiuksia päähän" Katsotaan kumpi tulee ensin?! Aikaa on ja hukkuva tarttuu oljen korteen, joten kokeilen.

      • Humpuukituotteita

        Acomax on iksi sellainen ei mitään sisältävä humpuukituote.

        Esim. Acomax hiuspuriste sisältää nämä mitättömät migrogramma ja milligrammamäärät:

        Ravintoaineet / tabletti
        E-vitamiini, 5 mg (41,7 %*)
        Pantoteenihappo, 2 mg (33,3 %*)
        Foolihappo, 150 µg (75 %*)
        Biotiini, 15 µg (30 %*)
        Sinkki, 7,5 mg (75 %*)
        Mangaani, 1,25 mg (62,5 %*)
        Seleeni, 25 µg (45,5 %*)
        * = %-osuus vuorokautisen saannin vertailuarvosta

        Osta Perex Pro B-vitamiinipurkki, Vehnänalkioöljypullo, sinkkiä ja seleeniä erillisinä niin saat hiusten yleiskuntoon parantavsti vaikuttavat aineet. Antrogeeniseen eli miestyyppiseen hiustenlähtöön ravintoaineilla ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta.


      • Humpuukituotteita
        Humpuukituotteita kirjoitti:

        Acomax on iksi sellainen ei mitään sisältävä humpuukituote.

        Esim. Acomax hiuspuriste sisältää nämä mitättömät migrogramma ja milligrammamäärät:

        Ravintoaineet / tabletti
        E-vitamiini, 5 mg (41,7 %*)
        Pantoteenihappo, 2 mg (33,3 %*)
        Foolihappo, 150 µg (75 %*)
        Biotiini, 15 µg (30 %*)
        Sinkki, 7,5 mg (75 %*)
        Mangaani, 1,25 mg (62,5 %*)
        Seleeni, 25 µg (45,5 %*)
        * = %-osuus vuorokautisen saannin vertailuarvosta

        Osta Perex Pro B-vitamiinipurkki, Vehnänalkioöljypullo, sinkkiä ja seleeniä erillisinä niin saat hiusten yleiskuntoon parantavsti vaikuttavat aineet. Antrogeeniseen eli miestyyppiseen hiustenlähtöön ravintoaineilla ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta.

        Höpötin höpö:

        ACOMAX-hiusneste sisältää yli 40 tehoyrttiä, jotka on uutettu veteen (mm. nokkonen, peltokorte, kamomilla, rosmariini, siankärsämö, ruusunmarja, mustaherukka). ACOMAX-hiusneste sisältää hiusten kasvun ja hiuspohjan kunnon kannalta elintärkeitä vitamiineja ja hivenaineita, kuten A-, B1,2,3,6-, C- ja E-vitamiineja, biotiinia, kalkkia, piitä, magnesiumia ja seleeniä sekä vältämättömiä flavonoideja, fenolihappoja,karotenoideja ja parkkiaineita.

        Ulkoisesti noita hölväämällä ei ole mitään vaikutusta.


      • Anonyymi
        Humpuukituotteita kirjoitti:

        Höpötin höpö:

        ACOMAX-hiusneste sisältää yli 40 tehoyrttiä, jotka on uutettu veteen (mm. nokkonen, peltokorte, kamomilla, rosmariini, siankärsämö, ruusunmarja, mustaherukka). ACOMAX-hiusneste sisältää hiusten kasvun ja hiuspohjan kunnon kannalta elintärkeitä vitamiineja ja hivenaineita, kuten A-, B1,2,3,6-, C- ja E-vitamiineja, biotiinia, kalkkia, piitä, magnesiumia ja seleeniä sekä vältämättömiä flavonoideja, fenolihappoja,karotenoideja ja parkkiaineita.

        Ulkoisesti noita hölväämällä ei ole mitään vaikutusta.

        Voineeko vielä kommentoida tätä,kun ketju on jo vanha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voineeko vielä kommentoida tätä,kun ketju on jo vanha

        Ilmeisesti voi..No luin myös noi sisältövitamiinit,nehän on yleisesti saatavilla muutoinkin,Erillispurkeissa,että tiedä nyt sitten tätä tablettia,Biotiiniakin on surkean vähän 15mikrogrammaa vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti voi..No luin myös noi sisältövitamiinit,nehän on yleisesti saatavilla muutoinkin,Erillispurkeissa,että tiedä nyt sitten tätä tablettia,Biotiiniakin on surkean vähän 15mikrogrammaa vain

        Käyttämässäni pillerissä biotiinia on 5 mg ja tuntuu tehoavan hyvin hiuksiin, kynnet kasvaa jopa turhankin nopeasti. Eihän tuo biotiini kasvata uusia hiuksia kaljuun päähän, mutta parantaa olemassa olevien hiusten kuntoa.


    • 19

      Mulla lähti hiuksia tuntemattomasta syystä kauan..ja mikään ei auttanut.Satoja euroja meni kaikeen soopaan mitä ihmiset suositteli..lääkärissä kävin yms.Ostin näitä tabletteja ja loppu kyllä parin kk sisään hiustenlähtö.Pidin pienen tauon mutta päänahka alkoi oireilemaan uudestaan-ostin niitä Evola vai mikä se nyt oli eikä toiminut niin hyvin...mikä toimii kenelläkin mutta mulla tää,soijamaito sekä Moroccon oil tuotesarja jeesas...(tilansin sitä Engannista,Look Fantasticista) En siis kokeillu shampoota enkä nesteitä tästä sarjasta.Osta se pieni paketti n 25 e ja kato mitä tapahtuu...jo se jeesaa jos on auttaakseen.Tsemppiä !

    • TukkaTuuhea

      Hei! Acomax-sarjaa saa nykyisin useista apteekeista ja luontaistuotekaupoista, mutta se löytyy myös valmistajan qmedi.fi verkkokaupasta. Tuotesarja toimii jo sellaisenaan, mutta yhdistettynä Q Medin ProQD ja Seralgin käyttöön, teho on vielä parempi. Myös kapselit on uudistettu tehokkaammilla ainesosilla. Saat Q Mediltä myös paikallisen hyvinvointineuvojan yhteydenoton niin halutessasi. Nimimerkki tukka taas tuuhea ja väri palannut takaisin!!! (Myös kolesterolitasot pudonneet ja yleisväsymys poissa)

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen käyttänyt Acomaxsia kk:den kutina päässä kodonnut ja hiuksia ei enää lähde niin paljon.
      Kannattaa käydä verikokeessa ottamassa rauta-arvot, Ferratiimi arvo pitää olla 100 jotta hiukset alkavat tuuhentua ja kasvaa, normaali hiustenlähtö on 100 hiusta pvässä.
      Myös lisäksi Acomax shampoo ja hoitoaine tukevat hiusten hoitoa.

    • Anonyymi

      Tämä on joku vanha viestiketju, tämähän on tuotteen valmistajan tai heitä edustavan "sisällöntuottaja" bloggarin tai jokun pienen mainostoimiston markkinointibulvaanin aloittama ketju. Sehän menee näin: Ensin laitetaan tuotteen nimi tuohon otsikkoon isolla, viattomalla kysymyksellä "Onko kokemuksia...??"" Ja sitten parin päivän päästä itse aletaan vastaamaan siihen viattomasti, laitetaan tutkimustuloksia ja tuotteen sisältöjä tänne. Mutta yllätys yllätys eipä uppoa enää kansaan!! Voin sanoa että valitettavasti mitänn nuo luontaiset litkut tai ravinnepillerit EIVÄT AUTA MIESTYYPIN hiustenlähtöön jota on kaikista hiustenlähdöistä jopa 95%. Jos tuotetta ei ole suunniteltu niin että se blokkaa DHT:n eli dihydrotestosteronin myös, niin se EI AUTA PYSYVÄÄN KALJUUNTUMISEEN. Voitte tunkea päänahkaanne mitä ravinteita ja litkuja tahansa, laittakaa vaikka maksalaatikko kädenläpöisenä päähän muhinmaan, niin se ei auta mitään!!!! Käyttäkää ainoastaan sellaisia tuotteita ja lääkkeitä jotka tehoavat myös DHT:n määrään päänahassa.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta ollut aina.
      Tuotteen luoja itse arvosteli muita aineita ettei ne toimi ja tämä toimii. Tästä on aikaa 30 vuotta ja sama kusetus jatkuu!

      Samat aineet on mm pakurikäävässä ja saa keittämällä muutaman vuorokauden.

      Vannon että sekin toimii paremmin

      • Anonyymi

        Itse asiassa ei ole kusetusta. Olen ammatiltani kampaaja. Mulla oli itsellä aika runsasta hiustenlähtöä, johtuen stressistä ja ikään liittyvistä hormonaalisista muutoksista. Olen käyttänyt Acomax seerumia päivittäin puolen vuoden ajan. Hiustenlähtö on selvästi vähentynyt. Suosittelen tuotetta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe