hei kertokaa joku,kumpi otsikon malleista on parempi ja miksi ? T 100 on ainakin kalliimpi, onko hintaero perusteltua vai vanhasta imagostako se hintaero syntyy.
Triumph Bonneville vai T 100
4
2917
Vastaukset
- The Bon
T100:ssa on se isompi 865 cc kone, kun perus-Bonnessa on 790 cc. T100:ssa on myös kierroslukumittari ja polvikumit, ehkä jotakin muutakin oli vielä. Värit taitaa myös olla erit.
- The Bon
Kromatut moottorinkyljet. Oliskohan nyt kaikki?
- Bonnie T 100 -05
2005 mallista lähtien T 100,ssa on sama kone kuin Thruxtonissa, eli 360 asteen 865 cc, vertikaalitwin, tehoa T100 ,ssa on muutama hp vähemmän johtuen erilaisesta pakoputkistosta,ja airboxin imukurkun koosta, muuten kone on identtinen Thruxtonin kanssa, se että kumpi bonnieista on parempi on tietysti makuasia, minulla on -05 T 100, mutta jos nyt olisin ostamassa pyörää, niin valitsisin halvimman eli 790 cc Bonneville Blackin, ja pistäisin hinnaneron kiinni lisävarusteisiin ( iskarit, pakoputket, airboxin modaus/filtteri/suuttimet, neulat ,koristemaalaus jne) Mutta kuten sanoin se on makuasia.
- ZEN
Kyllä maar tämä Ringo Star pisti punttiin sähinää. Minulla on Bonatsa Black varusteilla ja on ihana speli! Pohjoisessa ajettu Pitkin tuntureita. Kavuttu ylös louhikkoja ym. Ja Rumppa kestää: Panee 140 km/h että ei mitään rajaa. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384