Neitsyt sängyssä?

hmm-

Kokemuksia Neitsyistä sängyssä?Ovatko yhtä pikkutarkkoja kuin muutenkin?

41

16270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytnainen.

      Minä ainakin olen estynyt sängyssä. Lisäksi vaadin tasapuolisuutta, mutta se johtunee siitä että Venuksenikin on Neitsyessä.
      Eritteet ärsyttää ja pelottaa lakanoiden likaantuminen. Kuka ne joutuu pesemään? Minä varmaankin.
      Olen hyvin mielikuvituksellinen mutta pidättäydyn perinteisissä jutuissa. En ala kinkyihin juttuihin.

      • neitsytvirgo09345+03

        Olen neitsytnainen ja aineski tällä hetkellä on vaihe jossa en meinaa saada seksistä tarpeeksi.
        En kuitenkaan pidä yhdenillanjutuista vaan seksikumppani on hyvin tunnettu poikaystävä. Olen uskollinen ja miellyttämishaluinen. Sytyn todella hitaasti enkä hyppää sänkyyn tokana tai kolmansillakaan reffeillä.. oikeastaan vasta sitten kun kumppani on ansainnut 100%luottamuksen.


    • sängyssä

      minä ainakin neitsytnaisena (venus vaa`assa),tarvitsen syvän tunteen toista kohtaan.rakkaan ihmisen kanssa estoista ei ole tietoakaan ja "ilotulitus" on sen mukaista.toteutan mielelläni rakkaani toiveita.aikuisena naisena suhteita on muutama takana,pelkkä ajatuskin kalamiehestä saa korvat punottamaan.kertakäyttösuhteet eivät ole ainakaan minua varten.

    • kaksonen

      Pyytetön on tämä neitsytmies, venus leijonassa. Haluaa tuottaa mielihyvää, mutta ei halua/uskalla pyytää itselleen mielihyvää. Haluaa rakastella harvakseltaan. Tykkää enemmän läheisyydestä, niin kuin minäkin

      • toinen kaksonen

        Ja hirvee kuorsaamaan....;)


      • kolmas kaksonen
        toinen kaksonen kirjoitti:

        Ja hirvee kuorsaamaan....;)

        tarkkaa puuhaa ja paljon läheisyyttä,keskusteluaja haaveilua eli sopii mulle.vauhtiin kun pääsee niin ei pidättele mikään.henkinen taso vaan täytyy olla viritetty kondikseen,joka vie joskus aikaa,mutta se kyllä kannattaa.


    • zzzzzzzzzzz

      Mulla on ainakin hyvät unenlahjat enkä kauheesti pyöri et kyl siin vieressä pystyy nukkuun. Pikkutarkkoja..ai siitä kuka siinä vieressä nukkuu vai onko lakanat suorassa ja kaikki petivaatteet samaa sarjaa? En ole huomannut unen kannalta minkäänlaista merkitystä moisilla asioilla. Paitsi kyl sil nyt oikeesti on merkitystä kuka siin vieres on...

    • minä neitsyt 20 vee

      Itselläni ei neitsyt-miehistä ole kokemusta fällyjen välissä. Itse olen kuitenkin Neitsyt ja venukseni on skorpionissa. Pidän seksistä kun se on kiihkeää, ja pieni kipukin kiihottaa minua. Eritteet eivät häiritse minua yhtään, olen estoton jos seksikumppani on rakastettuni. Yhdenillanjutut eivät ole oikein mieleeni. Tykkään kokeilla kaikkea uutta ja miksei järjetöntäkin. Sängyssä "vaadin" tasapuolisuutta. Tykkään tuottaa mielihyvää kumppanilleni ja mielummin alistan kun olen itse alistettu, tosin vaihtelu virkistää.

    • Leona

      Reilut 30 kesää nähneenä Neitsyt-naisena sanoisin, että se on miehestä kiinni! Meikäläinen virittyy parhaiten tunnelmaan henkisellä ärsyttämisellä,pienellä tuhmuudella... Niin kuin Härkä-mies osaa. Mielikuvituksessa löytyy, eikä pikkumaisuudesta ole tietoakaan, kun oikein viritellään!

      • MariaXOX

        Tämä pitää täydellisesti paikkaansa! Sitäpaitsi minun mielestäni neitsytmies on todellinen seksuaalinen aarre; hän ei ole heti käymässä ensi treffeillä kimppuun niinkuin joku oinas tai leijona, neitsyellä on itsekuria ja tietää, että pieni odottaminen on nautinnollista; kun hän tuntee naisen kunnolla ja on vapautunut hänen seurassaan luvassa on upeaa seksiä. Neitsytmies ei ole kaikkia varten, vaan sellaista varten joka osaa arvostaa muutakin kuin heti höyrypäisenä kimppuun intohimoa (jossa sinänsä ei aina ole mitään vikaa, tuppaa vaan kulumaan nopeammin, laantumaan jossain vaiheessa...)


      • MariaXOX kirjoitti:

        Tämä pitää täydellisesti paikkaansa! Sitäpaitsi minun mielestäni neitsytmies on todellinen seksuaalinen aarre; hän ei ole heti käymässä ensi treffeillä kimppuun niinkuin joku oinas tai leijona, neitsyellä on itsekuria ja tietää, että pieni odottaminen on nautinnollista; kun hän tuntee naisen kunnolla ja on vapautunut hänen seurassaan luvassa on upeaa seksiä. Neitsytmies ei ole kaikkia varten, vaan sellaista varten joka osaa arvostaa muutakin kuin heti höyrypäisenä kimppuun intohimoa (jossa sinänsä ei aina ole mitään vikaa, tuppaa vaan kulumaan nopeammin, laantumaan jossain vaiheessa...)

        Olet oikeassa, ainakin minä haluan nimenomaan tuottaa nautintoa partnerilleni. Jaksan myös odottaa, sillä hyvää kannattaa odotta. Kun kaikki hyvä on ohi toivon, että molemmat olemme tyytyväisiä ja nautimme toistemme läheisyydestä. Huom. Pelkkä läheisyys on siinä vaiheessa taivaallista.


      • vai valkikoiva?
        MariaXOX kirjoitti:

        Tämä pitää täydellisesti paikkaansa! Sitäpaitsi minun mielestäni neitsytmies on todellinen seksuaalinen aarre; hän ei ole heti käymässä ensi treffeillä kimppuun niinkuin joku oinas tai leijona, neitsyellä on itsekuria ja tietää, että pieni odottaminen on nautinnollista; kun hän tuntee naisen kunnolla ja on vapautunut hänen seurassaan luvassa on upeaa seksiä. Neitsytmies ei ole kaikkia varten, vaan sellaista varten joka osaa arvostaa muutakin kuin heti höyrypäisenä kimppuun intohimoa (jossa sinänsä ei aina ole mitään vikaa, tuppaa vaan kulumaan nopeammin, laantumaan jossain vaiheessa...)

        hah, tuo ei ole tottta, rakastajani oli neitsytmies, ja pannut oli niin paljon naisia kapakkailtojen jälkeen että ei muistanut, suhteisiin sitten valokoiva. Ja tämä vielä vaikka mies on naimisissa ja kolmen alaikäisen isä.

        Pääasia että pimpsaa, Brasiliassakin kehu panneen mikä liikkuu. Taitaa olla kylläkin tällä Martti-neitsyellä päässä vikaa.Tunteikas kyllä ja otti mut huomioon että aina tulen ensin, olen Jousimies.Ja kauheesti vannoi rakkautta ja kirjoitti mitä ihanimpia kirjeitä rakkaudesta.


    • naisellinen

      Viileän ja asiallisen ulkokuoren alla kiehuu tulivuori. Neitsyen silmistä sen näkee.

    • paula x

      mulla on suhde neitsyt naisen kanssa ja täytyy vain tyydytettynä todeta että: hän on täydellinen sängyssä!

    • Nmies

      Ainakin mä olen melko aktiivinen puuhastelemaan, mutta mun täytyy pystyä virittymään kumppanin kanssa samalle tasolle myös henkisesti. Olen aika aistikas ja herkkä. Aina se ei välttämättä tapahdu ihan ekana yönä. Mut sit kun kaikki on ok niin hyvin kulkee... Peruspuhtaudesta olen tarkka, sängyssäkin.. eli juoksen jatkuvasti kylppärin ja makkarin väliä sekä pesen myös välillä kumppaniakin ;)

    • 346sex

      olen ammattilainen seksissä olen 13w ja olen harrastanut poikaystäväni kanssa jo 4 kertaa seksiä se on onnistunut hyvin paitsi että vanhempani näkivät minut ja poikaystäväni sängyssäni kuhertelemassa olen ottanut muutaman kerran häneltä suihin hän ei käytä kortsua hän on yhen kerran raiskannut melkein kun meillä on niin kovaa seksiä ja siihen vielä että olen tosi raju sängyssä enkä ole pikkutarkka.

      T:asian osaava

      • siruna

        Taisit aloittaa liian nuorena! SEksi sana keksittiin vasta parikymmentä vuotta sitten.
        Rakastelu on kahden ihmisen kaunista yhteyttä toisissaan.
        Se on aikuisten ihmisten yhdyntä,jonka luoja on meille suonnut.
        Ketään ei saa pakottaa omien himojen takia ja suuhun otot on rivoja.
        Empä ole sitä tarvinnu,kun on niin paljon muita temppuja tehtävä.
        Älä jätä suojaamatta. Saat tulehduksia ja monta muuta haittaa.
        Ole tarkka tai pian ole pienen lapsen ÄITI !


      • sgstrgh
        siruna kirjoitti:

        Taisit aloittaa liian nuorena! SEksi sana keksittiin vasta parikymmentä vuotta sitten.
        Rakastelu on kahden ihmisen kaunista yhteyttä toisissaan.
        Se on aikuisten ihmisten yhdyntä,jonka luoja on meille suonnut.
        Ketään ei saa pakottaa omien himojen takia ja suuhun otot on rivoja.
        Empä ole sitä tarvinnu,kun on niin paljon muita temppuja tehtävä.
        Älä jätä suojaamatta. Saat tulehduksia ja monta muuta haittaa.
        Ole tarkka tai pian ole pienen lapsen ÄITI !

        Voi ääliö. Älä ruoki trollia.


    • Joss~

      Olen ollut kahden neitsytmiehen kanssa, ekan kans puolitoista vuotta ja tämän nykyisen kanssa toista vuotta. Ensimmäinen oli todella itsekäs sängyssä, ja erittäin pikkutarkka siitä että saako hän varmasti vähintään oman osansa ja mieluummin mahdottomasti enemmän kuin minä. Eli täysi kusipää...
      Tämä toinen taas.... ei pätkääkään pikkutarkka, ellei sit lasketa mukaan sitä että nauttii mielettömästi kun saan mahdollisimman monta orkkua... ja pitää huolta hygieniastaan, ekalla ei ollut niin väliksi oliko käynyt suihkussa ennen rakastalua mut tää toinen ei "likaisena" rakastelemaan ala, vaan käy suihkussa aina :)

      • rapurouva

        Aivan totta. Neitsytmies saa enemmän nautintoa siitä kun näkee naisensa nauttivan, kuin että tyydyttäisi vain omia tarpeitaan.

        Tämän tyypin kanssa on jännää. Valmis kokeilemaan melkein mitä tahansa. Ja mullahan niitä ideoita riittää. :)

        Harvinainen herkku vällyjen välissä, kun tähän ei vain kyllästy. :) Mulla yleensä on loppunut inspiraatio petipuuhiin melko joutuin, jos mies on ollut "tylsä" tai kaavamainen.


    • jjjjjj

      :D hahaha en oo kokeillu neitsyttä. ;>

    • voi ei

      Mies jolle täytyy joka kerta kädestä pitäin neuvoa mitä tekee. Junnaa, junnaa ei tule niin mitään, ikävystyttävä sänkykumppani. Kaavoihinsa kangistunut.

      • sitten niin

        Olenkohan jotenkin kieroutunut neitsytnaiseksi... Minusta kun pukkaa tulemaan sängyssä vallaton peto, joka kokeilee lähes mitä vaan (ainakin kerran), nekä tunnu omaavan mitään estoja. Oli sitten kyseessä uusi tuttavuus tai pitkäaikainen suhde tai uudelleen lämmitetty vanha. Ja järjestään ovat miehet olleet puulla päähän lyötyjä ja kuvitelleet minut hyvinkin kylmäksi.


    • Neitsytnainen

      Riippuu tietenkin vastapuolesta, mutta ainahan se on kahden kauppa.

      Lyhyesti: Kova kuori peittää alleen sellaista, minkä oikeanlainen kumppani onnistuu saamaan esiin.

    • kaurislady

      että todella kiihkeitä ;) tää mun tuntema neitsykkä mies ainakin. Eikä pysty pitää näppejään erossa ollenkaan =D

    • siruna

      Kaikki kokenut mutta miehen neste haisee pahalle.
      sen peseminen oksettaa. Ei pelkkää apostolin asentoa,
      G-pisteen löytyessä huutoa tulee rajusti.
      aloitin jo puuta seisten ja pellolla se vasta mukavaa olikin.
      Ei pelkästään sängyssä tarvi rakastella!
      Lakanan pesu ei ongelma saa ollla!
      Pesukoneet on olemassa. Nyrkkipyykkissä liotat kylmässä
      vedessä ja sitten pesuaineella niin puhasta on uuteen
      nautiskeloon. Neitsyt on hidas kiihtyyn mutta villi ja vaativa!

    • kauris.....

      neitsytmies on parasta mitä oon kokenut. pikkutarkkuus tulee kyllä esiin, että jos on vähänkin epävarma itsestään, jää helposti paskanmaku suuhun. etenkin kun on kyseessä hyvin visuaalinen ja vaativa neitsyt, tosin nuo kuuluvat myös parhaisiin puoliin. ei itsekäs, tekee eikä puhu.

      • pikku-Lina

        Ihan sairaan hyvä;).Itselläni neitsytmies ja osaa olla ravisuttava.Herättää niin vartalon jokaisen kohdan kuin myös sydämen.


    • neissytnaikkonen

      itse olen neitsytnainen ja voisin tähän myös vastata.
      olin pitkän suhteeni jälkeen tovin sinkkuna ja kyllä tuli kokeiltua kaikenlaista. en ole estoton vaan valmis kaikkeen uuteen,pervoiluunkin.. pienet tuhmuudet ovat hyvää esileikkiä ja rajoja rikkovat seksikokemukset piristävät nykyistä pitkää suhdetta aika ajoin.
      sängyssä toimin päivästä riippuen eri tavoin, mutta pidän aina huolen että saan tyydytykseni. tärkeää on myös että kumppani nauttii. toisinaan haluan tyydyttää liiaksikin ja toisinaan en niin paljon. seksin ohella pieni romantiikka on suotavaa, toisinaan romantiikka kuitenkin on kaukana kun puuhastellaan esim. parvekkeella. tällä hetkellä nautin suhteestani ja miehestäni jonka kanssa seksikokemuksia voi syventää entisestään. en koskaan mieti kuka pesee lakanat tai mihin pääni työnnän. avoin siis kaikinpuolin:) tartun spontaanisti pieniin hetkiin ja jokapäiväisessä elämässäni erotiikka on läsnä kosketteluna ja sanoina, usein pitemmille vietyinä tekoinakin. härkämies on yksi joka minua osaa käsitellä, se on jotain huikeaa.

      • Nti September

        Itse olen 20-vuotias. Seksiä ei harrasteta kaikkien kanssa eikä edes joka viidennen, ei ole mitään ongelmia olla ilman, mutta kun on suhteessa ja välittää siitä ihmisestä ei ilman seksiä halua olla päivääkään liikaa ja kumppanin mielihyvä on todella tärkeää. Se saa aivan villiksi kun saa tehdä toisen eteen ja näkee, että hän nauttii.
        Ekat kerrat uuden kumppanin kanssa voivat olla estollisia ja usein ovatkin, mutta vaatii luottamusta pystyäkseen antamaan kaikkensa. Muistakaa myös, että neitsyet ovat ennen kaikkea itsekriittisiä. Sillä hetkellä kun neitsyt päästää sänkyynsä hän ei varmasti tuhlaa aikaansa sinun arvostelemiseesi. Valintahan on jo tehty.


    • neitsyt N>

      En harrasta suuseksiä, se on mielestäni ällöttävää. Samoin kaikki eritteet seksin aikana, mutta osaan jotenkin olla pilaamatta seksiä ja seksihaluani niitä miettimällä.

      • Miss Syys

        Voin sanoa, että olen varsinainen tulivuori, kun oikeanlainen kumppani tulee vastaan. Siinä on moni mies nikotellut, kun olen vähän seksuaalista kapasiteettiani vilauttanut. Harmi vaan, että niitä miehiä tulee niin harvoin vastaan. Eli oikein lähestettynä ja kohdeltuna olen täysin estoton, kuuma ja kyltymätön. Pieni kipu kiihottaa ja eritteet eivät inhota.

        Itselläni on ollut 1 neitsytmies, joka oli hyvin kiltti ja huomaavainen mutta lähes ylihygieeninen, eritekammoinen ja jonkin verran estoinen.


      • Neitsytnainen
        Miss Syys kirjoitti:

        Voin sanoa, että olen varsinainen tulivuori, kun oikeanlainen kumppani tulee vastaan. Siinä on moni mies nikotellut, kun olen vähän seksuaalista kapasiteettiani vilauttanut. Harmi vaan, että niitä miehiä tulee niin harvoin vastaan. Eli oikein lähestettynä ja kohdeltuna olen täysin estoton, kuuma ja kyltymätön. Pieni kipu kiihottaa ja eritteet eivät inhota.

        Itselläni on ollut 1 neitsytmies, joka oli hyvin kiltti ja huomaavainen mutta lähes ylihygieeninen, eritekammoinen ja jonkin verran estoinen.

        Olen hyvin seksuaalinen, sängyssä aktiivinen, nauttiva, estoton. Miesneitsyen kanssa seurusteltuani todettava, ettei enää koskaan. Samat kuviot kerrasta toiseeen, häveliäs, estoinen....


    • Jätin sen!

      Täysin mielikuvituksettomia!

    • Jätä se!

      Neitsyttä kiinnostaa näissäkin hommissa lopulta vain oma itsensä!

      Tykkää katella itseään peilistä, kun panee.

    • Neitsykäinen

      Itse olen villi ja riehakas kun sille päälle satun. Eipä ole mieskään valittanut.

    • Nti Mercury

      Oikean miehen kanssa kemioiden kohdatessa seksi on mitä nautinnollisinta. Olenkin sanonut etten niinkään välitä itse seksistä sellaisenaan vaan seksistä oikean ihmisen kanssa.

      Tämä nykyinen Kalamies saa pelkästään kosketuksella sellaisiin äfääreihin. Silmissä pimenee ja sitä tuntee olevansa yhtä.

    • isot luulot

      Neitsytmies luulee olevansa maailman paras panomies ja että kaikki haluu häntä. Ei se vaan niin mene todellisuudessa.

    • virgiini

      Neitsytmiehen kanssa hauskaa, ei pelkoa eritteistä, kumpikin halusi toiselle hyvää ja samalla myös itselleen täyden tyydytyksen. Seksiä oli paljon jos samaan sänkyyn päästiin.

      Neitsytnaisena olen häveliäs, innostun kyllä uusista ideoista ja haluan miellyttää kumppania. En pelkää eritteitä ja sorrun irtosuhteisiin. Olen ennemmin alistettuna kuin alistajana. Sorrun kaavoihin kangistumiseen. Seksiä pitää olla kuitenkin paljon. Joku luottamuksellinen mies voisi vapauttaa mut näistä estoista..

    • Joku vaan

      Itse olen 24-vuotias mieshenkilö ja olen nousevalta ja kuumerkiltäni neitsyt, mutta seksi ei kiinnosta yhtään. Aurinkomerkiltäni olen rapu.

      Tietysti kyseessähän ovat vain horoskoopit, eli ei välttämättä niin vakavasti kannata ottaa, mutta kuitenkin.

      Itselläni ei ole yhtään kokemusta naisten kanssa, ei seksiä, ei suutelemista, ei parisuhdetta, jne. Ei vain jaksa kiinnostaa.

      Harrastan kyllä kaikenlaista liikuntaa, ja muitakin harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita on vaikka muille jakaisi, tuohon varmasti menee sen verran aikaa ja kiinnostusta, että seksi ei kiinnosta yhtään. Itsetyydytystä harrastan joka päivä, mutta ei edes tee mieli mitään muuta.

      Eli vaikken nyt aurinkomerkiltäni neitsyt olekkaan, niin tietynlaisia neitsyen piirteitä minusta löytyy.

    • Eipä enää kiitos

      Kahdesta neitsytmiehestä kokemusta ja estoisia, epävarmoja eivätkä osaa heittäytyä pidemmässäkään suhteessa kuten monet vapautuneemmat merkit. Alkuun viehätti mutta kyllä intohimoisena naisena kyllästytti sama puurtaminen ja jos yritti poiketa kaavasta, ahdistuivat ja kyvyt menivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2035
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1002
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe