Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tammikuu

äitivaan

taitaa olla meidän perheen kohtalon kuukausi, itse olen 26. tammikuuta, sisko 23. ja mieheni sit 27. Ex-appeni oli samalla päivällä kuin minä ja samoin oli sitten ex-miehen veljen vaimo... Oli siinä suvulla hauskaa kun sai juosta kolmet kahvit yhtenä päivänä jos halus. Myös 25.9. jäänyt vainoamaan mua, ex-anopin synttäri, nykyisen miehen pikkusiskon synttäri ja keskimmäisen poikani kummisedän synttäri. Muilla samanlaisia "vainopäiviä"?

11

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waterlady

      Meillä taasen helmikuun 6. päivä on syntymäpäivät minulla,siskolla ja tädillä...

    • Koukku

      Kohdalleni ei ole osunut ihan "vainopäiviä", mutta joku hassu juttu siinä on, että elämässäni on paljon tärkeitä vesmiehiä (itse olen vaaka):

      Miesystäväni, kummityttöni, hyvä ystävättäreni, hyvä työkaverini, tätini ja 2 enoani ...

      :o)

    • tuplavesimies

      ..että on sattunut noin paljon vesimiehiä yhteen perheeseen.
      mulla ei ole perhe- eikä edes ystäväpiirissä yhtään samanlaista "kasautumaa".
      ja olen kaiken lisäksi ainoa vesimies meidän perheessä -- joka on kohtalaisen iso, jos tädit, sedät, serkut ja sensemmosetkin lasketaan.

      • Koukku

        ... näiden enojeni ja tätini isä eli oman äitini isä, jota en koskaan surukseni tavannut, kun ehti kuolla äitini ollessa vasta teinityttö, mutta joka siis oli myös vesimies.

        Havahduin ajattelemaan tätä vesimieskasautumaa vasta miesystäväni myötä (joka muuten on tuplaveskari eli aurinko ja nouseva). Hassua... Omituista kertakaikkiaan.


    • mummovaan

      Meidän suvussa on myös syntymäpäiviä samoina päivinä. Esim. pojallani ja vanhimmalla sisarellani, pojan vaimolla ja toiseksi vanhimmalla sisarellani, pojan tytöllä ja toiseksi vanhimman siskon pojalla, tyttärelläni ja vanhimman siskoni tytön tytöllä, vanhimman siskoni tyttärella ja toiseksi vanhimman siskon tytön pojalla, toiseksi vanhimman siskon tytön pojalla ja vanhimman siskon tyttärellä...

      • yksi 365:stä..

        Itselläkin noita sattumia enemmän tai vähemmän suvussa ja tuttavapiirissä, mutta suurimmat merkillisyydet löytyvät kai ihan läheltä.. Isäni on syntynyt 17.12, veljeni 16.12, minä 13.02, veljeni 14.02, sekä isoisäni vm19, äitini vm49, minä vm79, väli siis aina 30 vuotta. Olisi muitakin esimerkkejä, mutta täytyypä tietenkin muistaa, että matemaattisesti ajateltuna mahdollisuus syntyä samana päivänä on 1/365. Ei siis ihan tavatonta osua samalle päivälle, tai edes samalle viikolle.


    • Marielle82

      Oon syntynyt 26 tammikuuta ja niin oli mun isäkin.. pientä, mutta ihmeellistä :D

      • äitivaan

        se hauskaa kun näin osuu päiviä yhteen. sit on näitä ihme numeroryppäitä eli oma poika 6.8. , parhaan ystävän hääpäivä 7.8 ja parhaan ystävän tyttären syntymäpäivä 8.8.


      • Marielle82
        äitivaan kirjoitti:

        se hauskaa kun näin osuu päiviä yhteen. sit on näitä ihme numeroryppäitä eli oma poika 6.8. , parhaan ystävän hääpäivä 7.8 ja parhaan ystävän tyttären syntymäpäivä 8.8.

        Onkohan siinä joku syvempi mystinen merkitys.... miten ihmisillä asiat sujuu? Hmm. Siitä saiski oikean syvällisen elämää pohtivan keskustelun aikaseksi! :D


      • äitivaan
        Marielle82 kirjoitti:

        Onkohan siinä joku syvempi mystinen merkitys.... miten ihmisillä asiat sujuu? Hmm. Siitä saiski oikean syvällisen elämää pohtivan keskustelun aikaseksi! :D

        siitä sais enemmän kuin mielenkiintoisen ja syväluotaavan keskustelun. luulis että se on kuitenkin aika epätodennäköistä että kovin montaa osuu samaan sakkiin samalle päivälle tai et osuu kohdalle just näitä peräkkäin meneviä juttuja. Hassua.


    • vesmiesnainen

      meillä myös muutama tammikuun vesimies. minä
      ja mummuni syntyneet 27 pvä, tyttäreni 28 pv
      ja mieheni 29 pvä. saadaan juhlia perhepiirissä
      3 päivää perätysten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe