Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kysely skorpparinaisille

Johnson

Skorpparitytöt ovat parasta mitä maa päällään kantaa. Sille ei vaan voi mitään. Niitä tulisia, tummia, fiksuja, hauskoja, mystisiä ja seksikkäitä piikkipyrstöjä on vaan yksinkertaisesti pakko rakastaa. Skorppioninainen tietää, miten miehen polvet saadaan notkahtamaan, mutta itse olisin kiinnostunut lukemaan, että millainen mies sytyttää skorpparinaisen. Eli millaiset fyysiset ominaisuudet ja luonteenpiirteet saavat skorpioninaisen mielenkiinnon heräämään ja mielikuvituksen laukkaamaan? Olisi hauska tietää, onko skorpparinaisten miesmaussa havaittavissa jonkinlainen yhtenäinen linja.

89

11976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpparianne

      no mut ainaki sytyttää huumorintajuinen mies joka saa mut nauramaan, ja pieni kehuminenkaa ei oo pahitteeks mut jos liikaa kehuu nii menee överiks ja alkaa epäilyttää että jätkä haluaa vaa pöksyihin.
      Tottakai miehen pitää näyttää hyvältä mun makuun on tumma/vaalee mies tummis tyylikkäis vaatteis hiukset laitettuna ja tuoksuu hyvälle ;)

      • tigrish

        Ykkösvaatimus sille miehelle on, että se saa mut nauramaan! =) Muulla ei sit oikeesti ookaan väliä. Tietenkin on hyvä osata väitellä tulisesti ja sopia sitäkin intohimoisemmin ;)Ja toi kehumisjuttukin pitää paikkansa..
        Ulkonäöllisesti mua kiehtoo vahvat käsivarret ja sporttisuus muutenkin =) Ja kuten tuossa edellisessä viestissäkin jo mainittiin, niin tukka ja tuoksu merkitsee paljon!
        Mut ei kuitenkaan tarvitse tai ei ehkä saakaan olla kansikuvapojan luokkaa..
        Tosin ei vaan oo löytyny sitä omaa komistusta vielä =/


      • sdghrg

        huumorintaju ja hyvä seksikäs kroppa, ja se et ottaa mut huomioon.
        eikä petä !


    • Tinalilja

      Huumorintaju on tosiaan ykkösenä listalla. :) Miehen pitää olla sen verran kaheli että suostuu vaikka vesisotaan aina silloin tällöin, oli ikä mikä hyvänsä. Mitään neitejä en suvaitse, että kyllä miehen pitää pystyä yököttelemättä elämään leiriolosuhteissa ja syömään lettuja hyttysillä. ;)

      Ulkonäöstä sen verran että kunhan äiti ei ole pukenut ja kunhan osaa pitää huolta hygieniastaan niin siinä on jo todella vahvalla pohjalla.. Jotain persoonallista pitää ulkonäössä olla, sellainen perushyvä ei ole kovinkaan kiinnostava..esimerkiksi vino nenä tms. "vika" ajaa asian. :)

    • Piitu-72

      on se mikä minua skorppari naista miehessä kiehtoo. Eli se että saan tehdä vähän "töitä" että saan toiselta huomiota. Miehekäs ulkonäkö on plussaa! Eli leveät hartiat, vahvat käsivarret jne. Hiusten värillä tai silmien värillä ei väliä. Siisti pukeutuminen ja hygieniasta huolehtiminen on plussaa. Semmoset hiljaiset, arat miehet ei sytytä. Miehen pitää tietää mitä nappia painaa.. ja sit välttää suoranaisesti painamasta sitä nappia.. Pieni kiusoittelu, mystisyys myös miehen puolelta tekee ainakin mut hulluksi.

      • miehet :)

        Miehen tosiaan pitää tietää mitä nappia painaa! Ainakin minua henk.koht. kiehtoo mies, joka tietää mitä haluaa ja yleensä saa sen myös. Siis tosimies, joka vie eikä vikise :) Ja tällä ei sitten ole mitään tekemistä sovinismin tai muun äijämeiningin kanssa. Enemmänkin se vahvuus on löydyttävä henkisellä puolella. Ehkä se on niin, että skorpioni tyypillisesti henkisesti vahvana tahtonaisena tarvitsee kunnon vastuksen.


      • skorpioninainen*79

        täysin samaa mieltä sun kanssa!!!!Leveet hartiat, miehekkäät käsivarret...hyvä peppu...silmien tai hiusten värillä ei oo todellakaan mitään merkitystä, kunhan ei oo mikään pitkä rasvaletti! Pilkettä silmäkulmassa pitää olla ja huumorintajua! SE OLIS SIINÄ!


      • skorpioninainen*79
        skorpioninainen*79 kirjoitti:

        täysin samaa mieltä sun kanssa!!!!Leveet hartiat, miehekkäät käsivarret...hyvä peppu...silmien tai hiusten värillä ei oo todellakaan mitään merkitystä, kunhan ei oo mikään pitkä rasvaletti! Pilkettä silmäkulmassa pitää olla ja huumorintajua! SE OLIS SIINÄ!

        niin ja tyylikäs sais olla kans, eikä mikään hevari tai gootti, vaan siististi pukeutuva kaveri


    • skorpioni nainen

      Mikään muu ominaisuus ei ole niin tärkeää kuin se että tuntee että mies välittää ja haluaa pitää huolta:). Myös huumorintaju on kärkisijoilla halutuissa ominaisuuksissa. Tahdon että miehellä ja minulla on samanlainen huumoritaju. Elämä ilman naurua on kidutusta.

      • tytsy

        Olen varsinkin viime aikoina huomannut kuinka tärkeä piirre miehessä minulle skorpparinaisena on se, että hän haluaa huolehtia minusta ja osoittaa että välittää. Ihan äärettömän tärkeä varsinkin tuo viimeinen! Olen erittäin itsenäinen enkä tarvitse juurikaan huolenpitoa, mutta tietoisuus siitä että tarvittaessa saan tukea on todella hyvä juttu.
        Pidän huoleni aika pitkälti omana tietonani, mutta minuun tekee kyllä vaikutuksen jos joku osaa katsoa pintaa syvemmälle ja huomaa ettei kaikki ole ok.


    • Skorpparinna*

      Miehessä pitää olla se jokin, täytyy osata seistä omilla jaloilla ja uskaltaa lausua omat mielipiteet eikä ole toisten johdateltavissa. Uskaltaa pukeutua miten itse haluaa ja on muutenkin oma tyylinsä herra.

    • NAUTA

      SKORPPARINAISELLE EI NIINKÄÄÄN MERKITSE FYYSINEN OMINAISUUS,VAAN LUONNE,INTUITIO,SYVÄLLINEN,KANTAAOTTAVA MERKITSEE SKORPPARILLE MYÖS INTOHIMOA.

    • .Piikkis.

      Lähden liikkeelle sisäisistä ominaisuuksista: Pitää olla huumorintajua(muuten on juttu jo alusta asti tuomittu), miehen pitää olla itsenäinen ja seisoa omilla jaloillaan, omaperäisyys, plussaa sosiaaliset taidot ja viimeisen silauksen tekee taito ottaa nainen huomioon.

      Ulkoisista tekijöistä sanoisin että hygieniasta on huolta osattava pitää, täytyy osata pukeutua tilanteen mukaan, ihan normaali kroppa kelpaa ja mitä hiuksiin tulee niin tummempi väri on eduksi.

      Mutta nämähän on vain tämmösiä toiveita(fantasioita), että ei sitä oikeasti voi valita kehen lopulta rakastuu.

    • skopu

      Minut kans saa syttymään itse miehen omaperäisyys ja ,että saa nauramaan.MYös ulkoiset tekijät hieman painaa sillä, täytyy löytyä sitä lihasta ettei ole aivan mikkihiiri-siimahäntäinen:Dse ei oikeen nappaa..

      • scorpioni77 nainen

        saa minut nauramaan, intohimonen kaikkea kohtaan mitä tekee, luotettava, turvallinen, omien polkujen tallaaja, ehdottomasti ei saa olla takertuja(tukehduttavaa muuten) hyväksi ois et osais lukea rivienvälistä. Tunteensa näyttävä.


    • :):):)

      Ensimmäiseksi katson miehen kädet. Sellaiset vahvat, ehkä töistä likaantuneet kädet. Sellainen auto rassari on jotenkin puoleensa vetävä. En tarkoita sellaista rasva montussa viikko kausia asuvaa, joka ei käy pesulla.
      Tämä on nyt tietysti vähän ristiriitaista, mutta vettä pitää osata käyttää peseytymiseen.
      Ehkä minussa on vähän luola naista, koska käsillään työtä tekevä mies pystyy pitämään pesueensa hengissä.
      Luonteeltaan reilu ja rehti. Tykkää tulla viekoitelluksi :).

      • paikalla

        Toinenkin käsifriikki :)))))))))


    • mies, joka

      on sellainen "herkkä macho". Sellainen, jolla on tunteet ja joka osaa näyttää ne, mutta ei tee sitä liian imelästi. Ja omalla tavallaan tykkään siitä, että mies on mies ja miehellä on omat roolinsa. Ei nyt saa tietysti mikään alistaja olla tms.
      Ja lapsia pitää rakastaa.

    • scorpioN85

      Luin viestisi.
      Olin yllättynyt,tyrmistynyt..en tiedä mitä sanoa.
      Aloittakaamme heti alusta:en ole tumma (blondaan vielä itseäni parhaani mukaan).
      En ole tulinen;elämä opetti että parempi olla nöyrä ja hiljaa.Näyttää paljon fiksummalta (tämä kiitos ex:ien,nyt kyllä yritän höpötellä mahd. paljon,näyttää kuulemma paremmalta,sosiaaliselta).

      Itse tunnen kyllä olevani mystinen,mysteeri,hankala tapaus.Kun olen yksin ja haluaisin olla sitä myös muiden kanssa (huh,5 vuotta sitten olisin vetänyt itseni hirteen edes ajatuksesta että kuulostaisin noin porolta!).
      Eli silloin kun olin villi ja vapaa.. silloin olin varmasti juuri kaikkea mitä kuvailit.Sitten tapasin Vesimiehen.Tiedän.Emme sovi yhteen.Eli hän oli jörö,tuittu,tyypillinen mitä yleensä kuvataan suomalaisesta miehestä (KAIKKI tavat oli opittu);ei puhu eikä pussaa,hakkaa kyllä.. Hän ei sietänyt yhtään että edes vilkaisin muihin päin.

      No sitten tapasin Oinaan.Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.Ja silmien edestä jotkin häiritsevät tekijät (verhot? tai jotain sellaista) tippuivat kun selvisin krapulasta..Eli hän ei halunnut olla hetkeäkään hiljaa.Eikä halunnut että minäkään olen.Mutta asioiden piti liikkua hänessä.
      Ok,jossain vaiheessa se oli "me", mutta ei häntä esim.kiinnostanut mitä minun töissä tapahtui (vaikka olimme samalla alalla!),siis oikeasti..Kyllä hän kysyi,mutta kun hänestä näytti,että asia käsitelty,siirryttiin HÄNEN päiväänsä..
      Moni ei varmaan arvannut,että seurustelen vielä kyseisen oinaan kanssa.Minä olen joko - tai ihminen.Ja kun hän ei ole tehnyt vielä mitään mikä veisi minulta hengen,olen päättänyt rakastaa häntä.

      No nyt hypin paljon asioista,mutta idea varmasti tuli selväksi.Eli olen poikkeuksellinen yksilö (josta, tässä muodossa, en ole ylpeä).
      Mutta käytännössä,mies ihanteeni on:tumma (ne jostain syystä on aina viehättänyt minua..),pitkä (pidempi kuin minä), lihaksikas (tästä minulla on ihan yksilökohtaiset mielipiteet),mies joka kuuntelee (ymmärrätte?), kiihkeä (muttei enempää kuin minä!Olen kyllästynyt kuulemaan miten selibaatti on minun syytäni vaikka on tietty aika kk:ta menossa),tatuoitu (ehdoton!),vaarallinen (tämän voi tietysti ymmärtää monella tapaa ),eläinrakas (etenkin koirarakas =) ja tietysti kaikkein tärkein:pitää minua seksikkäänä&kauniina&laihana (vaikka välillä saan hirveitä ahmimiskohtauksia, näytän juuri heränneeltä ja olen muutenkin "vain" nainen *ilkikurinen virnistys jonka jokainen nainen osaa kun muu ei auta*

      Eihän minulla noita vaatimuksia ole.No,haaveilla saa.Ja kun pääsen siihen tilanteeseen,että pystyn toteuttamaan itseäni (joskus isona/eronneena?!) niin varokaa vain uroot,minulle mikään ei ole pyhää!!!

    • skorpparinainen

      mies joka on huumorintajuinen....karvainen ei kuitenkaan mikään apina....lihaksia muuallakin kun kielessä...ei sellainen joka riippuu kiinni kuin takiainen koko ajan....vaan mies joka tietää mitä haluaa ...ja tarpeen tullen osaa myös antaa=)

    • 1Elovena

      Täytyy kai nyt todeta, että skorpparinaisilla on jokseenkin yhteneväinen miesmaku. Lueskelin kaikkien vastaukset läpi ja vain nyökyttelin päätäni, sillä vastaukset olivat kuin omiani.

      Miehen pitää olla miehekäs. Hyvä huumorintaju on ehdoton...kuten joku sanoikin, muuten homma tyssää heti alkuunsa. Miehen täytyy osata käsitellä minua, mikään nysväkkä ei sytytä...sellaistakin on yritetty ja ylihän minä marssin mennen tullen, hyvin nopeasti loppui minun mielenkiintoni. Miehen pitää olla vähän mystinen, sellainen josta haluaa tietää koko ajan lisää, tuntuu ettei vielä tiedä kaikkea...itsekin olen kuulemma sellainen, tyypillistä kait meille skorppareille. Kaiken karvaisia miehiä on ollut, mutta eniten viehättävät pitkät, tummat, miehen kokoiset miehet. Lihaksia pitää löytyä mutta myös vähän mahaa...sellanen iso mies, naminami!

      Tässä vain muutamia "vaatimuksia"...kaikkea en jaksa laittaa kun varmasti loppuisi tilakin kesken. MUTTA, loppujen lopuksi eihän sitä tiedä kuka sydämeni varastaa.

      Nauttikaahan helteistä, skorpparit!!
      1Elovena

    • Johnson

      Aika odotetunlaisia vastauksia tämä meikäläisen topic on kerännyt. Olen joskus jostain kuullut, että skorpparitytöillä olisi poikkeuksellisen vaativa miesmaku, mutta eipä tässä ole mitään hirveitä yllätyksiä tullut kun on näitä viestejä lueskellut. Pitkä, tumma, komea, hauska, sopivasti lihasta ja vähän vaarallinen ja mystinen. Tällä reseptillä varmaan hurmataan 90 prosenttia kaikista naisista =)

      • Oodi komeudelle

        mutta ainakin kaikki seksikkäät ja intohimoiset skorpioninaiset :)


      • kokemusta on :)

        Kaurismies vastaa useasti ulkonäöltään, luonteeltaan ja seksuaalisuudeltaan parhaiten sitä mitä skorpioninainen hakee miehessä...


      • skorppioonin merkkinen

        Ne kaksi vakaa suhdetta joissa olen ollut mukana, vastapeluri on ollut vaalea retku... enemmän siis sellainen boheemi taiteilijatyyppi, kuin mikään tumma adonis ja lihaskimppu.

        Kummassakin yhteinen luonteen piirre oli rohkeus tehdä erilaisia hulluja ja spontaaneita asioita... ja olla huolehtivainen ja toisista välittävä. Jälkimmäisen kanssa olen edelleen yhdessä, ja hän on myös skorppari.


      • Joss~

        Lueskelin kans ja aika lailla nyökyttelin, mutta.... kun on yksi sellainen juttu jota ei missään tekstissä ollut :)
        Eli ei kuitenkaan riitä nuo kaikki, ellei miehessä ole "se jokin". Sama kuinka komea, kuinka täydellinen, kuinka helkkarin hyvä sängyssä jne..... jos se MAGIC TOUCH puuttuu, niin skorppari kävelee Adoniksen kuin Adoniksen yli silmää räpäyttämättä :))))))


    • yli 30v N

      Minä haluan, että mies on seuraavissa asioissa itseni kaltainen:
      - On minun ikäisen näköinen (ikä tosin saa olla mitä on. Todennäköisesti minua 8.v nuorempi täyttää tämän vaatimuksen)
      - Koulutus ja varallisuus samaa tasoa
      - Suhtautuu minuun intohimolla
      - On ahkera, mutta haluaa viettää vapaa-aikaansa minun kanssani.
      - on henkevä ja mielellään saanut elämässä kolhuja, joiden myötä on kasvanut ihmisenä. TÄMÄ ON ERTYISEN TÄRKEÄÄ.
      - On samalla empaattinen ja mies on miehekäs
      - On suvaitsevainen eikä tuhlaa energiaansa kadehtimalla muita.
      - On älykäs raha-asioissa, mutta saita ei kuitenkaan saa olla.
      Ulkoisesti voisi

      • yli 30v N

        .... siis ulkoisesti minua kiinnostaa Pohjoismaalaiset miehet. Esim. Siniset silmät, tumman ruskeat tuuheat hiukset, Minua 15-20 cm pidempi, normaali tai urheilullinen.


      • zekelos
        yli 30v N kirjoitti:

        .... siis ulkoisesti minua kiinnostaa Pohjoismaalaiset miehet. Esim. Siniset silmät, tumman ruskeat tuuheat hiukset, Minua 15-20 cm pidempi, normaali tai urheilullinen.

        . siniharmaat tai vihreät silmät?? :D


    • Vattu

      1. Asenne, itsevarmuus: haluan miehen, joka tietää mitä haluaa ja miten aikoo sen ottaa. Noin ihan yleisestikin, mutta myös minun suhteen. Haluan, että mies on kanssani tasavertainen ja että voin välillä jopa katsoa häntä ylöspäin.

      2. Älykkyys: ihan must.

      3. Huumorintaju: miehen täytyy saada minut nauramaan ja ymmärtää myös nauraa minun vitseilleni. ;)

      4. Hyvä ulkonäkö, tyylikkyys, hyvä maku

    • skorpioninainen

      Olen skorpioninainen ja tyypillinen sellainen. Miehen pitää olla miehekäs, vahvan mutta terveen itsetunnon omaava. Fyysisesti vahvan ja voimakkaan oloinen, ei kuitenkaan bodaria lähelläkään. Kädet kertoo paljon... Sopivasti karvoitusta käsissä, jaloissa, rinnalla. Kaikki ennemmin isoa kuin pientä :-)

      • skorpioninainen

        Lisään vielä älykkyyden, se on erittäin tärkeää henkisistä ominaisuuksista. Älykkyys on seksikästä, ei mikään professorimainen, vaan kaikki muu sellainen..ja tietenkin tunneäly, tilannekomiikka. Hyvä huumorintaju on nimittäin osittain älyykkyyteen sidottu.


    • neveragain

      onkin sitten arvoitus jopa itsellenikin..;)

      Pidän yksinkertaisesti hieman persoonallisista miehistä, statuksella, asemalla ei ole merkitystä. Vaikka vitsailenkin että rikkaus on rakkauden alku:)
      Huumori ja arjessa selviytyminen ovat ykkössijalla, myös luonteen vahvuus-mitään aidin perään itkijöitä en kaipaa.

      Ulkonäkö..hmm.. Katson miestä silmiin, syvälle, joten kiintoisat silmät ovat plussaa.
      huulet ja kädet sytyttää, eli aistilliset huulet ja puhtaat hampaat, mmmm kiva suudella..

      Myös ennakkoluulottomuus ja rohkeus plussaa.
      Siinäpä vaatimukset näin lyhyesti.

    • vielä yx skorppari

      Ihan uskomatonta lueskella kuinka samoja juttuja meillä skorpparinaisilla on...Jokaisesta jutusta löytyi jotain.
      Itse olen aika pitkä joten miehen tulee olla pidempi,mielellään.Leveät hartiat,vahvat käsivarret.Hiuksien värillä ei väliä mutta hygienia hyvä.Saa olla jotain salaperäistä ehkä jotain "renttumaista" tai "roistomaista" olematta välttämättä sitä.
      Ei kiiltokuvatyyppiä.
      Jotain persoonallista esim leuassa,nenässä...
      Silmät tärkeät niissä pitää olla se tietty pilke.
      Miehinen mies eikä hiiri.Mutta kuten jo joku edellä sanoi se ei tarkoita mitään sovinistia.
      Mies isolla M:llä.

    • pitää olla varma. Ehdottomasti. Jos on epävarma, skorppari ei jaksa toitottaa samoja asioita. Skorpparinainen tarvitsee extrapaljon huomiota. Tummat, syvälliset, muttei liian syvälliset miehet kiehtovat. S.naista täytyy myös osata kuunnella. Skorpparinainen ei myöskään pysty sietämään seläntakana puhumista, tai siis sitä ettei tulla päin naamaa sanomaan jos jokin on vialla. S.nainen tarvitsee luotettavan miehen, joka osaa myös riidellä kun aika tulee.

      s.nainen on myös äärimmäisen mustasukkainen. Kostoksi pettämisestä saattaa tehdä samat, mutta mahdollisimman karulla tavalla. S.nainen on tunteiden vallassa, ja järki jää yleensä kakkoseksi.

      eli: tummaa ja tulista tummalle ja tuliselle. Paljon naurua, varmuutta, hieman mustasukkaisuutta, hyvää kammarigolfia. Ja paaaaaljon huomiota.

      • ehdottomasti vahvat käsivarret. Mutta ei mitää hirveitä bodausäijiä, vaan normaalit lihakset, niin että näkee ettei ole tietokoneen edessä kasvanut. Miehinen mies, se on se juttu. Eikä mikään suomalainen "karju"-tyyppi, että työmiehen rako näkyy, kaljaa kuluu ja pyllyä kutittaa. Vaan hyväntuoksuinen, rehti ja reilu siisti mies.


    • Skorpionilady

      Olen skorpioninainen. Unelmamiehessäni ei ole mitään erityisiä ulkoisia tuntomerkkejä, mutta sisäisiä kyllä.

      Miehen pitää olla ehdottomasti sitoutunut minuun ja elämään kanssani. Jos mies edes vähän vihjaa, ettei nyt niin vakavissaan... niin siihen loppuu tunteet.

      Minusta elämän pitää tuntua elämältä jokaisena päivänä. Sellaisen miehen haluaisin rinnalleni, jonka kanssa elämä tosiaan tuntuu.

      Olen naimisissa, mutta en siis elämäni miehen kanssa. Rakkaus - jos sitä koskaan olikaan - sammui melkein alkumetreillä. Avioliitosta ei voi edes puhua. Ehkä sekin kertoo jotakin skorpioninaisesta, että mies (vaaka) on ihan tyytyväinen avioliittoon eikä missään tapauksessa halua erota. Minä taas haluan laadukkaampaa elämää - olenhan pikku perfektionisti.

      • tytsy(skorp.)

        Edellinen kertoi olevansa naimisissa vaakamiehen kanssa. Kerron tähän väliin oman kokemukseni vaakamiehistä.

        Itse olen skorpioninainen ja minulla on paljon läheisiä miespuoleisia ystäviä, jotka kaikki ovat jostain syystä vaakoja. Heidän seurassaan minun on todella helppo olla ja jopa heille avautuminen on "skorpioniudestani" huolimatta yllättävän helppoa. Tein kuitenkin sen virheen että yritin suhdetta vaakamiehen kanssa. Huomasin aika nopeasti, että vaikka todella viihdyin tämän miehen kanssa, intohimo kuoli ainakin minun puoleltani erittäin nopeasti. Lisäksi vaakamiehen rento suhtautuminen asioihin sai usein vereni kiehumaan. Vaakamies siis tasapainoittaa skorpionin kuohuvia tunteita kivasti, mutta intohimoa sellaisessa suhteessa ei tunnu olevan. Tämä mieshän on ihan tyytyväinen sellaiseen suhteeseen, mutta itse kaipasin suuria tunteita. Nykyään olemme vain ystäviä.


    • ^^LadyVampire^^

      Kyselit millaiset miehet sytyttää skorpparimimmin :) Itseeni ainakin vetoavat sellaiset pitkät atleetikon omaiset miehet: leveät hartiat, leveä selkä, uu lala! Silmien ja hiusten värillä ei niinkään oo merkitystä vaan itse kokonaisuudessa: jätkässä pitää vain olla sitä jotakin (ei sitä sanoin voi kuvailla. Se vaan on se "juttu") Luonteen piirteissä arvostan huumorintajua, rentoutta, luotettavuutta, suvaitsevaisuutta, rehellisyyttä ja tiettyä poikamaista hulluutta ;)seksuaalinen aktiivisuus on tietty :ssaa :D

      Mitäpä siihen muuta lisäämään...tollasen miehen ku sais niin olis moni tyttö onnessaan ;)

      ^^LadyVampire^^ kuittaa...

    • SkorpSkorp

      Olen aina sanonut ettei se ulkonäkö vaan se mitä sisältä löytyy, mutta siltikin jokaisella on tiettyjä toivomuksia vaikkei ne ehkä täyttyisikään, sillä onko olemassakaan täydellistä miestä/naista.

      Itse arvostan miehessä sitä, että osaa keskustella, tarkoitan nyt keskustella isolla Koolla, luotettavuus on myös tosi tärkeää, minun pitää tuntea, että luotan tähän mieheen koska hän voi luottaa minuun aivan satasella, en halua olla kenenkään pelle.
      Tosikot ja tossun alla olevat miehet eivät kiinnosta pätkääkään, eli niiden vastakohta pitää myös miehen olla.

      Nämä hygieenijutut on taas niin selviä asioita ettei niitä tarvitse edes mainita.

      Jos ihan ulkonäköä ajattelee niin tummahiuksinen, mielellään pitkä mutta ei laiha, ja käsivarsissa pitää olla ehdottomasti pikkasen jotakin (ei liikaa) koska on niin kiva tuntea jalkojen menevän velliksi kun koskettaa miehen paidan peittämää käsivartta.

      Eiköhän ne tässä ollut.

    • skorppion-65

      tummista,kaljuista,kiinteistä,lihaksikkaista,duunari ennen kuin nörtti,hauskoista,rehellisistä,oman tien tallaajista,uskollisista,itseäni pidemmistä ehdottomasti,sellaisista jotka tietävät mitä tekevät,seksikkäistä ja seksistä pitävistä,pilkettä silmäkulmassa.... Ja ei ihme ettei ole vielä kohdalle osunut ;o)

    • Vilma69

      ..täytyy olla lihaksikas sopivasti, ei missään nimessä kaljamahaa. Urheilullinen, energinen, huumorintajuinen ja älykäs. Ottaa vastuuta asioistaan ja huolehtii perheestään yhdessä vaimonsa kanssa. Kalju tai pitkähiuksinen, ei mikään hiphoppari. Motoristi tai rokkari...ei mikään marjanpoimija. Ei lässytä vaan puhuu asiaa ja suoraan! Mielummin tummahiuksinen kuin vaalea.
      Ja isokokoinen, kun itse olen pieni. Tulikohan siinä kaikki...Aikamoinen mies jos kaikki samassa paketissa ois. :)

      • Vilma69

        mies ei saa olla mikään kiiltokuvapoju. Mielummin karskin näköinen kaljupää!


    • intohimoa

      Miehen pitää olla MIES, ja osata käsitellä naista naisena, mm. ovien avaus, lahjat, mutta ennen kaikkea rakastelutaidot pitää olla kohdallaan! (ei mitään minuutin pikajuttuja)

      • Sad Al bari

        Yhteenvetona voisi tiivistää että skoppioninaisten ihannemies on Tony Halmeen ja Simo frangeenin risteytys.


      • puhjapah
        Sad Al bari kirjoitti:

        Yhteenvetona voisi tiivistää että skoppioninaisten ihannemies on Tony Halmeen ja Simo frangeenin risteytys.

        huomaa ettet itse ole skorppioni, koska olet niin hakuteillä Halmeinesi ja Frangeeneineisi


    • LISSU

      Itse olen henk.koht lääpälläni isoihin miehiin. ja tällä tarkoitan sitä, että on lihas massaa. miehekkäät miehet joilla on muutama tatuointi ja ehkäpä nänni lävistys tai muuta vastaavaa.. pelimiehet vie sydämmen

    • Scorpio 69

      Miehen pitää olla 100 % luotettava, avoin ja rehellinen kaikissa asioissa parisuhteessa muuten ei tule mitään.... ei kertakaikkiaan!!! seksuaalisesti miellyttävä....terävä katse

    • T84

      Jos fyysisistä ominaisuuksista puhutaan, pitkät hiukset, mielellään tummat, hoikka muttei luikku ruumiinrakenne, vihreät silmät, pieni siisti parta (goatee tai 2-osainen "Marco Hietala malli") myös tatuoinnit ja lävistykset kiinnittävät myönteisessä mielessä huomiota (yleensä).

      Luonteenpiirteistä se, että on luotettava, järkeä päässä mutta hyvä huumorintaju, hellä ja välittävä, huomaavainen herrasmies mutta osaa olla myös rivo sekä puhua tunteistaan. (Tosin tämähän näyttää olevan suomalaiselle miehelle tunnetusti vaikeaa.)

    • Skorna

      Miehen pitää olla mies ja kiinnostunut musta. Tajuta asioita, huumoria ja olla pikkasen suoraviivainenkin. Omaa elämää pitää olla ja sitä elää. Vaikka yritän saada asiat omalle mallilleni, niin ei saa antaa aina käydä. Ei saa pelästyä tunteenpurkauksia, kritiikkiä täytyy kestää. Turvallinen ja kiltti, mutta tarvittaessa osaa pistää mut ojennukseen. Ajatteleva, syvällinen niin, ettei sitä vältämättä huomaa muut kuin minä. Kypsähkö persoona, joka kestää kaiken! Ihastun isoihin miehiin. Pikkupojat ei oikein kolahda.

    • piitsu67

      terve! olen itse skorppari,itse arvostan miehessä hyvää huumorintajua:)tykkään myös että suhteessa jos ollaan toinen arvostaa toista. jos huomaan ettei minua arvosteta lähden kävelemään..ja mun luonteen piirteeseen kuuluu että en katsele taaksepäin,vaan täysillä eteenpäin:)tykkään myös hemmottelusta ja yllätykset on ihania..keskustelutaito on plussaa,asioista täytyy keskustella on ne sitten iloisia tai ikäviä asioita.rehellisyys maan perii:)tottakai miehen ulkonäkökin merkkaa jotain, mutta sisin on myös mulle tärkeä,millainen se mies on ihmisenä:)olen myös mustasukkainen,mutt terveessä mielessä:)tottakai jos toisesta tykkää saakin olla mustis:9tää oli ny mun versio skorppari naisesta....toivottavasti oli jotain apua:)

    • m->

      Huumorintaju on se tärkein. tietysti ulkonäölläkin on väliä. tyypin ei tarvitse olla pikään "super" urheillullinen. mielellään fiksu söpöliini, muttei nörtti, mamman poika tai mikään muu vastaava. salaperäisyys on sallittua vain suhteen alussa, mutta muuten se on minun osuuteni! lievä huluus on hyväksi koska sitä saattaa joutua syömään muurahaisia välipalaksi! xD eli en kelpuuta nössöjä. isottelevat, täynnä itseään olevat idiootitkin ovat niitä joita en kaipaa. mitä nyt olen miehiä tapaillut ja juttuja kuullut niin leijonat ovat olleet parhaita! niissä on jotain mitä ei voi sanoin kuvailla!!!

    • catsuu

      Hyvä huumorintaju,silmien värillä ei väliä,hiukset tummat ja lyhyet,keskustelutaitoinen,ymmärtäväinen,pukeutuu siististi,osaa huolehtia hygieniastaan,tykkää antaa huomiota ja tykkää saada huomiota....jaa-a mitä vielä...=)

    • RAPU

      Vähänkö naurattaa näiden skorpparinaisien ihannemieskuvaukset, kun ne voisivat yhtä hyvin olla kaikkien naisten ihanteita. Myös RAVUN (=minä), vaikka meillä ja skorppareilla ei pitäisi olla juurikaan yhteistä. Naurava, boheemi, rohkea, avoin, intohimoinen, äitnsä luota poismuuttanut, salaperäinen "napinpainaja". KYLLÄ! Ainoa, josta en piittaa, on adonis-tyyppi. (jonka kaulassa roikkuu kuntosalin vip-kortti.) Eli kysymys kuuluu: onko horoskoopilla tässä mielessä oikeestaan mitään merkitystä? Näyttäkää mulle nainen, joka haluaa hiljaisen kukkakepin, joka pelkää muurahaisia, niin sitten alan uskoa...

    • KattojenPrimadonna

      Tän skorpparin saa sekaisin mies joka on isokokoinen ( en tarkoita nyt hirveetä ylipainoa tällä koko asialla ) sellainen että voittaa minut painissa ;)
      Olen itse käsivarsi ihmisiä, elikkä kookkaat käsivarret ovat plussaa. Tumma mieluummin kuin vaalea, Tulinen luonne mutta ei saa änkyröidä ja kitistä niin kuin pikku lapsi turhanpäiväisistä.
      Hyvä itsetunto, en tarkoita itserakkautta tällä vaan että mies on oikeassa paikassa sopivan itsevarmaa tyyppiä. Miehen tulee olla älykäs, ja osata napauttaa oikeean paikkaan. Jos mies on vielä niin lahjakas että vetää kommenteillaan minut aivan sanattomaksi, Olen myyty :)

    • yks mimi

      Muhun on aina vedonneet miehet jotka tuntee oman arvonsa eikä peittele sitä. Itsevarma, itsetietoinen ja itserakas. Omia teitään kulkeva kusipää joka pelaa muilla ihmisillä yhtä vaivattomasti kuin itse sen teen. Mies joka uskaltaa mitä vaan, niin sanoissa kuin teoissa ja jonka sängyssä tuntuu kuin tulivuori räjähtäis. Itsevarmuus on seksikkäin ominaisuus miehessä ja ilman sitä ei ole mitään.

      Vaalea, isokokoinen ja vahva.

      Viha ja rakkaus kulkee käsikädessä. Tällä menolla poltetaan molemmat itsemme loppuun, mutta mihinkään en vaihtais.

      Tällaisen miehen löysin neitsyestä.

      • Vattu

        Mulla myös miehen täytyy olla terveellä tavalla itsevarma, ehdottomasti, ja se on seksikkäintä mitä miehessä voi olla. Toisaalta taas, jos miehellä lipsuu itsevarmuus liialliseksi itserakkaudeksi, on se ärsyttävin ominaisuus miehessä. En vaan voi kestää ihmisiä, jotka kuvittelevat liikoja itsestään.

        Ei se ole helppo miellyttää tätäkään skorpparineitoa...


    • Skorpioni-71

      Hei vaan.
      Pakko oli tarttua tuohon viestiin, harvoin noin nätisti kehutaan skorpioninaisia, eli kiitos: )
      Kysyit millaiset ominaisuudet miehessä saa polvet notkumaan, minusta lähinnä mitä sisältä löytyy, merkitsee eniten. Eli miehen pitää olla hellä, ilmaista tunteensa sanallisesti sekä teoin, eli sanoa ääneen että Rakastan. Sekä huumorintaju on tärkeää, on mahtavaa kun voi nauraa yhdessä vedet silmissä jollekin asialle, eikä kaiken aina tarvitse olla niin asiallistakaan, sellainen 'hoopoilu' sallitaan kunhan ei leikiksi lyö joka asiaa. Mutta tunteet siis tärkeitä, niitä annetaan ja otetaan vastaan! Ja ón hyvä, jos asioista voi keskustella, avoimuus ja rehellisyys/luotettavuus kaiken a.o.
      ulkoisia ominaisuuksia hankala alkaa luettelemaan, mutta mies saisi kernaasti olla pitkä, tumma ja karvainen, hih..; )
      toivottavasti tämä hiukan valaisi meidän (jos voi monikossa sanoa) toiveita miesten suhteen.
      iloista kesää!!

    • kdtrhtfyguhij

      itsevarmat ja huumorintajuiset miehet sytyttää! sellaiset myös joista löytyy vastusta ja omia mielipiteitä.. muuten katoaa mielenkiinto kokonaan. välillä miehen täytyy "repäistä", ei saa olla kaavoihin kangistunut..

      • Nuca

        Huomasin että monella scorpioni naisella oli kädet mainittuna. Se on yksi tärkeimpiä kriteerejä, miestä katsottaessa minullakin. Niiden täytyy olla sellaiset että ne saavat olon turvalliseksi halatessa, vaikka olisivatkin hieman likaiset. Huumorintajuinen, joka saa nauramaan ja elämän asenne ei ole liian vakava.


      • myysis
        Nuca kirjoitti:

        Huomasin että monella scorpioni naisella oli kädet mainittuna. Se on yksi tärkeimpiä kriteerejä, miestä katsottaessa minullakin. Niiden täytyy olla sellaiset että ne saavat olon turvalliseksi halatessa, vaikka olisivatkin hieman likaiset. Huumorintajuinen, joka saa nauramaan ja elämän asenne ei ole liian vakava.

        Aika hyvin yllä on mainittukkin nämä tärkeimmät ominaisuudet miehessä, joita löytyy myös omalta "listaltani". Huumorintaju on todella tärkeää, tosikot voivat painua sinne mistä tulikin. Miehen pitää osata olla leikkisä vaikkakin pitää olla mies Isolla tiedätte kyllä Millä. Liiallinen järjestelmällisyys ja kontrollointi ei nappaa yhtään. Spontaanisuus on plussaa.Mitään rikollista en enään ikinä huoli, mutta jotenkin vähän "pahat pojat" kiehtoo ja salaperäiset (vaikkakin saa myös hermoni kiristymään,mutta sopivasti).
        Miehen pitää pystyä uhrautumaan, tykätä lapsista, kunnioittaa vanhempiaan, olla reilu...Valittaja-eukko syndrooman omaava mies on kaikkea muuta kuin ihanaa. Lässyttää saa vähän, tilanteen vaatiessa, mutta jos mies alkaa lässyttää liikaa, on peli hänen osalta pelattu. Tatuonnit !!!!!!
        Hyväkuntoinen ihminen kaikin puolin (kroppa,hiukset,hampaat...).Bodareista en tykkää yhtään, mutta urheilullinen siis pitää olla.
        Tummathiukset parempi ku vaaleat. Silmien värillä ei väliä, kunhan niissä on sitä kuuluisaa "jotain".
        Ja joo,kiiltokuvapojat ei nappaa yhtään.

        Voisihan tätää jatkaa pitemmällekin, mutta eiköhän tässä ollut ne tärkeimmät.

        Niin ja sitten vielä kävelytyyli, sen täytyy olla miehekästä. Jalat ristissä ei saa istua! (= (kuulostampa kauhealta=)


    • Lakkaas jo

      narsku työpaikkakiusaaja skope kyhäämästä itsestäsi näitä palvovia viestejä, sut kyllä tiedetään:DDDD

      • nainen4kymppiä

        huumorintajuinen ehdottomasti! Tosikot jää skorpparin jalkoihin ja skopu saa heidät huumorillaan noloiksi.
        Mies saa olla millainen tahansa kropaltaan. Ihan perusjuntti käy ja työn jättämät jäljetkään ei haittaa kunhan ei muuten ole sottainen ja peikkomainen. Itse katson ensimmäisenä silmiä. Värillä ei ole väliä, mutta veitikkamaisuus on plussaa. Seksissä on hyvä olla skopun kanssa samalla aaltopituudella, eli kestävyyttä ja odottamattomia pyyntöjä voi olla vaatimuksena =)


      • mee muualle.

        olla täällä kyyläämässä toisten viestejä, olet säälittävä.


      • skopu oinas
        nainen4kymppiä kirjoitti:

        huumorintajuinen ehdottomasti! Tosikot jää skorpparin jalkoihin ja skopu saa heidät huumorillaan noloiksi.
        Mies saa olla millainen tahansa kropaltaan. Ihan perusjuntti käy ja työn jättämät jäljetkään ei haittaa kunhan ei muuten ole sottainen ja peikkomainen. Itse katson ensimmäisenä silmiä. Värillä ei ole väliä, mutta veitikkamaisuus on plussaa. Seksissä on hyvä olla skopun kanssa samalla aaltopituudella, eli kestävyyttä ja odottamattomia pyyntöjä voi olla vaatimuksena =)

        Olen seurustellut viimeksi varmaan nelj vuotta sitten, eli rakastunut.
        Tämän jälkeen oli parin vuoden ajan vain ei niin vakavia juttuja, keskityin elämässä muihin asioihin. Sitten tapasin skorpparimiehen ja menin totally sekaisin, tunteeni,pääni,järkeni,koko kroppani sekosi suorastaan hänen seurassa, olen itse siis myös skorppioni, tästä on nyt muutama vuosi aikaa ja olemme nykyäänkin paljon tekemisissä ja oloni on normalisoitunut hänen kanssaan, kumpikaan ei saanut tuolloin aloitetta tehtyä mutta jos olisi saanut veikkaan että se olisi ollut jotain uskomatonta.
        Tapasin maaliskuussa satumalta miehen, tämä mies ei aluksi saanut minussa oikein mitään tunteita aikaiseksi, hän oli kyllä velikultamainen, kohtelias ja ihan ok näköinenkin mies. Nyt kun olemme tapailleet jonkin aikaa, huomasin ihastuani hänessä yhä enemmän tuohon spontaaniisuuteen, tilannetajuun mihin littyy huumoria, vahvaan itseluottamukseen, hän uskaltataa sanoa ja tehdä, hän on ulkoisesti todella haluttava, hän on kohtelias, hymyilevä, avoin, ja mietinkin että olen varmasti häneen vähän ihastunut. Kuitenkin, huomaan hänen katslevan muita naisia aika paljonkin ja olevan yhteydessä, myöskin hän on humalassa holtiton. En oikein ymmärä, miksi hän välillä yrittää miellyttää ja toisaalta vaoimesti flirttailee muille naisille. Hän on oinas mies ja luin oinaan vapauden kaipuusta, ehkä minä skorpioni, omistushaluinen ja mustasukkainen en sovi hänelle. Jotenkin hieman jo aloin haaveilemaan yhteiselosta,puhuttin hänen lasten tapaamisesta ja muusta, mutta joku tässä välissä on, ehä se edellien liitto missä hän sai nenilleen tai sitten hän vain haluaa jotain seuraa ja huvia ei niinkään mitään kahlitsevaa ja sitovaa? hän puhuu niin ristiriitaisesti iten haluaa mennä ja välillä miten hän on kyllästynyt reissuhommiinsa.
        Tunnen itseni jotenkin loukatuksi ja laitoinkin hänelle viestiä että parempi unohtaa. Annan nyt pallon hänelle, joko hänottaa yhteyttä tai unohdan hänet. tämä meni nyt vähän aiheen vierestä, mutta tuossa nuita piirteitä jotka tän skopun sytyyttaa ja toisaalta myös samuttaa..


    • sipralex

      en tiedä muista skopioninaisista, mutta itse olen melkoisen nirso. Minussa herättää tunteita sellainen salaperäisyys, jonka näkee siitä luomoavasta katseesta... haluan saada selville kaiken! Mystinen, pitkä, taiteellinen ja sellainen, jonka kanssa tunnen olevani samalla aaltopituudella... hihihi hyvä tuoksu on plussaa xD mutta vihaan partavesiä, yäk!

      Pidän sellaisesta hempeästä hellyydestä, lempeästä kosketuksesta, salaisuuksista, mielikuvitusta pitää löytyä paljon!! pidän rehellisistä, alkukantaisita tunteista, jotka kumpuavat syvältä sisältä.

      pidän hauskasta ja villistä meiningistä, mutta rakkausasioissa lempeys ja herkkyys ovat parasta mitä tiedän!

      ulkonäkö ei ole mielestäni mitenkään kovin tärkeää. En juuri pidä mistää lihaskimpuista tai treenatuista perseistä.... Mutta jokin vahvoissa, lempeissä, varmoissa käsivarsissa on aivan vastustamatonta!!

      ja yksi joka mua saattaa liikuttaa on ihanat huulet!! ja ihanilla huulilla meinaan kapeita huulia, jotka ei ole missään typerässä virneessä, vaan täydentävät mystisen arvoituksellista ilmettä....

      enkä tykkää mistään ihan hirveistä karvakasoista...kohtuu kaikessa..

      • skorpparinainen90_

        -miehekäs,iso ja pitkä ( ei mikään kukkakeppi..) karvane (rintakarvat ym.), käsivarret lihaksikkaat(ja joissa vielä suonet pullottais..:P) ja ei haittaa vaikka maha pömpöttää vähän
        -tumma mielummin,lyhyet hiukset tai kalju..ruskeat silmät,ah
        -sit ehottomasti parta..!! rakastan partoja..


    • oih

      en voisi olla miehen kanssa,jolla on pienet kädet,mitä suuremmat kädet ja karski ulkomuoto kiihottaa todella.oih!miehen oma tieto siitä,että hän vie,eikä meinaa,oih.hiusten värillä tai niiden puuttella ei ole merkitystä.se on se ihana katse,täynnä kysymystä,tietoa.mies saa olla mikä on,kunhan pysyy sanojensa takana.karvainen keho on ihana,paljon,paljon karvaa.miehen täytyy olla iso,isompi kuin minä.en pidä kiimaisista miehistä,jotka haluavat peti hommiin heti ja suuttuvat heti kun ei saa.minä olen yhden miehen nainen,ja minusta seksin eteen pitää nähdä vaivaa,jotta minäkin innostun.melkein kaikkeen suostun...

      • änimöl

        miehen pitää olla humoristi, sarkastinen, elämään ja vapauteen sidonnainen, poikamainen miehinen mies. mystinen olemukseltaan. sellainen iloinen kloppi joka kohtaa taivaan maan päällä. Ulkoisesti en kommentoi koska olen itse mies. Rehellinen ja seksikäs niinku mä... "I'm too sexy for my text."


    • in löööv!

      kun luki noita vastauksia ni pakko sanoa että vähän hämmästytti että melkeen kaikilla lähes tulkoon samat vastaukset :DD ite ajattelin aina ennen että haluu tumman ja tulisen miehen mutta jollain kohtalon oikulla rakastuinkin yhteen parhaista kavereistani joka on täysin tämän vastakohta vaaleine hiuksineen! mietittyäni hetken tajusin että rakastui hänen luonteeseensa joka on mitä ihanin! KUKAAN ei saa minua nauramaan niin paljoa!! hän kehuu minua aina sillon tällön ja kun niitä kehuja ei tule 24/7 niin ne tuntuvat sitäkin paremmilta! ihana, suloinen ja itsevarma mieheni on itsekkin skorppari joka vei jalat altani!!

      • violetinmusta

        Luin kaikki nama viestit, ja (itse kun olen skorpiooni) todella hammastyin, kun moni ei ollut laittanut etulistalle Luotettavuutta, ja Rehellisyytta. Me skorpioonit kun arvostamme rehellisyytta yli kaiken. Emme luota luonteemme perusteella yleensa kehenkaan, aina punnitaan ja arvioidaan ihmiset. Meilla on kyky nahda rontgensilmilla ihmisten lapi, ainakin minulla on.
        Joten sanoisin etta rehellisyys, luotettavuus, miehisyys (sanan joka merkityksessa silla mitkaan ninnit ei tule kysymykseen, se on vain ajan haaskausta), huumorintaju ja myos ulkonako on tarkeaa.
        Alylla tarkea sija, tyhmat voivat menna kotiin.

        Jos mies tayttaa kaikki nama vaatimukset, niin mahdollisuus on skorpiooninaisen kanssa suhteeseen. Sen jalkeen miehen on oltava valmis kestamaan kaikki naisen tunnevivahdukset, jotka voivat vaihdella ukkosmyrskysta kauniiseen kesapaivan tuuleen. Hanen on oltava huomaavainen, yllatyslahjoja silloin talloin, vaan ei liikaa jottei epailys taas ala kalvaa, vahva henkisesti, ehka kiinnostunut spirituaalisesta puolesta elamassa, ja etta pystyy antamaan tietyn vapauden naiselle, jota ei kahlita koskaan. Eika kritisoida, jos polttaa, aina menossa jonnekin yms.
        Vaatimukset ovat kovat.


    • skopu74

      mies ihanteeni
      -huumorintajuinen
      -luotettava
      -uskollinen
      -huomaavainen
      -auttavainen
      -ahkera

      ei
      -vätys/sohvaperuna
      -omahyväinen
      -nipottava

      • akateeminen skopuN

        - rehellinen
        - lihakset ja muu maskuliinisuus olisi jees
        - saa nauramaan
        - ottaa huomioon
        - pistää tarvittaessa vastaan, ei alistu kaikessa, mutta tajuaa milloin "pitää"
        - osaa tehdä käsillään
        - mieluummin kunnon nk. perustyötä tekevä kuin akateeminen hiiri
        - uskollinen, ei käänny edes vilkuilemaan jatkuvasti muita naisia
        - vähän moukka :)
        - tekee asioita yhdessä naisen kanssa ilolla eikä lähde aina mieluummin poikien kanssa joka ilta kahville ja viikonloppuisin oluelle


    • rrrreetta

      Toistan vissii näitä samoi :D
      Huumorintajunen ja hauska, ja todellaki fyysisesti vetää ne vahvat käsivarret, leveet hartiat ja miehekäs olemus. Ite tykkään bruneteist.

      Toisaalta pidän myös sulosista lihaksettomista ruskeista nappisilmäsistä lyhyistä pörrötukkasista luikeista :D ♥

    • Pakko vastata

      Tähän on kyllä kans pakko vastata! :)

      - Huumorintaju on ykkönen, ilman sitä mun kans ei pärjää.
      - Luonnetta pitää olla, pitää uskaltaa vähän kapinoida mun jääräpäisyyttä vastaan ja tykkään väitellä
      - Sopivan villi ja sponttaani "luonnonlapsi" mutta silti hyvä käytöksinen
      - Ulkoiset ominaisuudet sivuroolissa, mutta itseä viehättää pieni peppuiset ja sellaiset joilla on vahvat käsivarret (siis ranteesa kyynärpäähän, haukkari ei tarvi olla iso eikä tarvi olla leväharteinen), siistit lyhyet hiukset pitää olla, mua viehättää sellainen vähän karkea Jason Statham-tyylinen mies
      - Plussaa saa jos on käsistään kätevä
      - Kaiken kaikkiaan kaikki turha tunaaminen ja nysvääminen käy hemoille

    • scopunaaras74

      Scorpioni on voimakas ja haluaa itseään voimakkaamman miehen. Minut hurmataan intesiivisellä katseella, tuoksulla ja vaihvikaisella kosketuksella. Se mitä ulkoisesti on miehessä - kaikki nollaantuu ja menettää merkityksensä kun mies on sisäisesti vahva, itsetuntoinen ja osaa ilmaista tunteitaan, sekä itseään ilman sanoja. Syväluotaavan scorppionin on helppo bongata pointit.

      Kiinnostukseni herää, kun mies tulee suoraan luo - rikkoo reviirini ja poistuu.

      Kun peli alkaa, testaan miestä. Jos hän lankeaa, kiinnostukseni lopahtaa. Mies ei saa lyödä kaikkia kortteja pöytään heti, pikkuisen salaperäisyyttä tarvitaan. Silti miehen on tehtävä selväksi että juuri minä ja vain minä olen se jonka hän haluaa.

      Minut pitää saada suutahtumaan, häviämään erä tai kaksi. Miehen pitää antaa haastetta, sillä suurin osa miehistä ovat liian helppoja. Tarvitsen ristiriitaisuuksia. Kaikessa.

      Valheella ja esityksellä ei yksikään mies scorpionin kanssa pärjää. Suora ja rehellinen. Avoin.

      Näillä eväin voi mies olla vaikka kierosilmäinen hamppuusi. Joka tuoksuu puhtaalle.
      Osaa katsoa syvälle silmiini ja koskettaa hellästi, mutta vaativasti.

    • paikalla

      Rento, positiivinen, urheilullinen tai muuten lihaksikas, huomioiva, takertumaton, avoin, nopeasti inspiroituva, ripeä, maskuliininen, tumma, sitoutuva.

    • 8+16

      Miehen pitää olla Mies isolla ämmällä. Mutta hänen täytyy ymmärtää, etten kaipaa prinssiä noutamaan itseäni linnan vankilasta. Sama suomeksi: En ole avuton ja kykenen suoriutumaan miehisemmistäkin hommista. Ja jos sitten kuitenkaan en jostakin selviä, osaan pyytää apua. Olen periksiantamaton ja kilpailuhenkinen oli kyse sitten melkein mistä tahansa. Mutta älä huoli, voin ja haluankin silti olla myös naisellinen nainen. ;)

      Eli ei pelastajaa eikä alistuvaista sorttia minulle kiitos. Hyvä huumorintaju ehdoton vaatimus. Mikä se sellainen suhde on, jossa ei naureta mahat kipeinä? :) Mielellään pikkusen perverssi. Romantikkokin saa olla, mutta ei aivan kamala lällynlää.

      Siinä vähän suuntaa. Tärkeintä on kuitenkin että olet koko ajan oma itsesi, esittäminen huomataan..

    • ainoooo

      Aika samoilla linjoilla tunnutaan olevan. Haluan myös vahvan miehekkään miehen. Olen itse voimakastahtoinen ja värikäs ihminen ja haluan myös mieheni olevan. Mies ei saa olla liian nössö, mammanpoika, liian romanttinen, no vähän muttei mikää lässyttäjä ja runojen lausuja. Huumorintaju on ehdoton, en voisi elää ihmisen kanssa joka ei ymmärrä arjen huumoria tai on liian tosikko. Suora, avoin ja rehellinen. Tietää mitä tahtoo ja sen myös ottaa. Tarttuu toimeen. Pieni salaperäisyys ja mystisyys. Kaikkee ei pidä paljastaa heti.
      Ulkonäöltä myös vahvarakenteinen, pieni ylipainokaan ei haitaksi varsinkaa jos lihaksia löytyy. Oon yrittäny olla sitä mieltä et ulkonäöllä ei oo mitään väliä, mut en ikinä pysty kunnolla seurustelemaan liian pienen tai laihan miehen kanssa. En vain voi tuntea seksuaalista vetoa pieniin miehiin. Sorry. Tumma tai vaalea, mut ruskeet silmät vetoo muhun eniten vaikka ei sillä sinänsä ole väliä. Kalju on kans aika hot.

    • velj'miehet

      Onko skorpparinaisilla taipumusta ailahtelevaan mielialaan? Tapailin skorpparinaista ja hän oli kuin tuuliviiri. Hänen mielialansa saattoi muuttua ihan silmänräpäyksessä positiivisesta hyvin negatiiviseksi. Hyvinä hetkinä hän oli helposti lähestyttävä, mutta kun se mieli muuttui, niin sitten hän suorastaan pakeni. Eli hän näytti tunteensa, mutta lopuksi sulki ne sisäänsä.

      • ymmärrän

        se johtu ihan siitä, etet osannut aidosti kuunnellla häntä , ymmärtänyt ja olit luultavammin loukannut häntä useammin kuin kerran. Sellasten ihmisten kohdalla skorppionin portit vain yksinkertaisesti sulkeutuvat, ja jos ei luottamusta ole ollut, ei ne enää uudelleen avaudu.


    • silmät-sielun peili

      Noo, kyllähän tuo vähän skorpparinaiselta kuulostaa :) Hän kun ei ylleensä ihan kertaheitolla päästä lähelleen, ei ehkä koskaan ketään liian lähelle..

      Edellisissä viesteissä kanssasiskot ovat kovasti tuoneet esille, että (karrikoiden) miehen täytyy osata näyttää kaapin paikka. Itse elän juuri tällaisen kaapinpaikan näyttäjän, Oinasmiehen kanssa, ja nykysten en koe sitä enää positiivisena haasteena, vaan enemmänkin ärsyttävänä. Kaipaan kyllä mieheltä päättäväisyyttä, mutta ehdottomasti pitää myös osata keskustella, vaikka kinastellakin asioista, mutta tollainen "asia on näin ja siitä ei keskustella" -tyyli on todella turhauttavaa ja raivostuttavaa.

      Fyysistä vaatimuksista yhdyn edellisiin siinä, että miehessä pitää olla kokoa, mutta ei mua pieni kaljamahakaan haittaa, eikä todellakaan tarvi mikään sporttinen olla. Eniten kuitenkin kiinitän huomiota silmiin, vihreät silmät ja pitkät silmäripset, ahh...ne saa kyllä polvet notkahtamaan milloin ja missä vaan.

      Loppupeleissä luonne ja elämänasenne ovat kuitenkin tärkein. Ihanin on sellainen, joka on ns. päältä kova ja sisältä pehmeä (ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan) ja intohimoa, sitä täytyy olla :) Mikään kyynikko ja tylsimys ei saa olla, vaan spontaania kokeilunhalua täytyy ihannemiehestäni löytyä, ihan joka elämänalalla. Tasainen varman päälle pelaaja, ei kiitos ! Elämä miehen kanssa täytyy tuntua elämältä vielä pitkän yhdessäolon jälkeenkin, muuten skorppionin piikki tylsyy ja elämä käy ankeaksi ;))

    • hyvä kysymys...

      joo-o... ei vois enempää kuvaus kuulostaa itseltäni,kuten myös skorpparien luonnekuvaukset jokapuolella...itse rakastuin ensisilmäyksellä tummaan lihaksikkaaseen mieheen tossa hiljattain, joka sitten sattui oleen oinas...
      noh,eipä siinä,ajattelin että jee jee, makkarin puolella pitkästä aikaa joku yhtä tulinen tapaus.ja niin olikin.aivan täydellistä=)MUTTA,jonkunajan jälkeen mun fiilikset lakkas kuten skoopeissa luvattiin.oli vaan liian määräilevä,vaikka siitä luulin tykkääväni?!
      mustasukkaisuudesta tiedän tykkääväni,koska itsekkin oon,mut sitä ei ehditty kokea.mut jäinpä vähän itsekkin miettimään,et miks sitten lopahti tulenpalava ihastus,kun kuitenki luulin just haluavani tulisen,omistavan jne jne Miehen...eli skorpparit taitaa olla vähän mystisiä itsestäänkin,et mitä hittoa me oikeen halutaan....,tais pieni aggressio pilkistää oinaasta(mistä myös luulin pitäneeni,ei siis väkivallasta) ni siks lähin käpälämäkeen,että pitääkö miehen sittenkin olla asteen lievempi/kiltimpi/helpompi kuin mä?!mutta lihaksia ja komeutta kyl tarttis olla=)ja hellivä ja naurattaja.ei tossu missään nimessä.lasten kanssa nauttiva,vaikkei omia ois ja ei peilin eessä naista enemmän huseeraava.sellanen miehistä miehekkäin tai jotai...toki nyt kun tällästä pohtii,niin seuraava keneen sitä rakastuu onkin aivan vastakohta=)joku ihana lässy,ketä odottaa kotona ja ottaa takin pois ja kaataa kahvin kuppiin ja kysyy otatsä kulta mustikkapiirakkaa,kun leivoin=)apua...

    • skorpionineitonen

      Joo, ei skorpionille sovi loppupeleissä kuin kalat tai rapu, vesimieskin voi olla yllätävän hyvä vaihtoehto, sillä on myös kiinteä merkki; on oma tahto, arvostaa pysyvyyttä, haluaa tuoda totuuden esille, intohimoinen rakkaudessa, voitontahto, skorpioni ja vesimies voivat olla yhteisten pyrkimysten kanssa todellinen tehokaksikko.

      Mutta siis, omakohtainen kokemus on, KALATMIES ON SE PARHAIN. Kalatmies on yhtä herkkä kuin skorpioni, yhtä intohimoinen tunteissaan, oikeudenmukainen, syvällinen, tarkkavaistoinen, osaa nähdä pintaa syvemmälle, ei usko pelkkään ulkokuoreen ja pystyy näkemään heti kehen voi luottaa ja kehen ei. Kalat on skorpionille hyvinkin terapeuttista seuraa, rauhoittaa skorpionia oikeen mukavasti. Meillä skorppareilla kun on tapana hautoa omia syvimpiä tunteita, sulkeutua niistä, jopa masentua. Kaivataan kipeästi tunteillemme vastakaikua vaikka emme helposti avaudukan muille ihmisille. Kalat tekee sen taas hyvin helpoksi, sillä kalat ja skorpioni ymmärtävät molemmat toistensa käytöksen, sillä toimivat tunnepuolella samalla kaavalla. Kalat tarvitsee ymmärtäjää herkille tunteilleen mutta myös vahvaa tukea ja turvallista pohjaa, jonka skorpioni antaa. Skorpioni tarvitsee myös ymmärtäväistä, joustavaa ja rauhoittavaa kumppania, ja tunteellinen kalat on siihen "tehtävään" täydellinen.

      Unohtakaa ne machoilevat leijonat ja oinaat, löytäkää itsellenne joku vesimerkeistä. Voin kertoa, että heissä on paljon enemmän miestä ja paljon enemmän henkistä sisältöä kuin missään muussa merkissä :)

    • lolll3

      Ulkonäonpiirteet vaihtelee ihan hirveesti, ainakin nyt ku eksiäni mietin :D Kaikki kuitenkin miellyttäneet silmää.

      muuten huumorintaju, rohkeus tehdä aloite ja aitous etupäässä kiinnittää huomion. Tunnistan pleijerit ja muuten vaan turhilla asioilla miestelijät heti.

    • Ehdottomasti AITO ja LÄSNÄ oleva mies :)
      Kiinnitän ensimmäisenä huomion miehen pukeutumiseen ja siisteyteen(kauluspaita,farkut ja vyö esillä,aaah, nahkatakki ;)) seuraavaksi miten saan katsekontaktin (minulle tärkeää saada katsekontakti, juttelen ainoastaan saamalla silmät kohtaamaan,se on rehellisyyden kuva minulle)
      ja sit käytökseen. Käytös kertoo tarpeeksi olenko kiinnostunut tutustumaan mieheen enemmän. Aito läsnäolo, huomaavainen(herrasmies ja ottaa muutkin huomioon) Ehdoton EI itserakkaille pleijereille(tottakai itseään pitää rakastaa,mutta liiaks se on ärsyttävää) :)

      Tärkeimmät piirteet kun edellä olevat täyttyy:
      1. Huumorintaju
      2. Fiksu (kykenee keskustelemaan syviä syntyjä ja muustakin kun julkkiksista yms.)
      3. Romanttinen

      Siinä :)

    • Skorpparitypy

      Mulle miehessä on tärkeintä, et se on hauska, mutta osaa olla myös syvällinen ja jonka kaa voi puhua vapaasti kaikesta ja olla oma itsensä. Jonka kaa on hauskaa ja jonka kaa jokainen päivä on uusi pieni seikkailu ja joka ymmärtää. Tottakai mies hieman höpsö voi olla, mutta olisihan se tietynlainen fiksuus plussaa. Ja sellanen, joka oikeesti rakastaa ja osoittaa sen aina pieninä eleinä. En halua mitään ruusupuskia ovelleni tai romanttisia ravintolailtoja tai mennä tanssimaan, vaan pieniä, lämpimiä yhteisiä hetkiä rakkaan kainalossa.

    • skorpparityyttövain

      On oltava huumorintajuinen ja saatava minut nauramaan. Ehkä hieman ilkikurinen;) Mielellään lihaksikas, ei liian! Tummat vaatteet, ruskeat tai siniset silmät. Intohimoinen, katuu mieluummin tekemisiään kuin tekemättä jättämistä.

    • scorpiogeek

      Kaikki kaverit ihmettelee mun miesmakua, mut mä haluaisin miehen, joka ymmärtää, kuuntelee, osaa keskustella syvällisesti, lohduttaa ja on siinä lähellä ku tarvitsee. Ei mulle oo tärkeä ulkonäkö, lihakset tai miehekkyys (ei mullekkaan toki kaksisataa kiloa ylipainoset mammanpojat kyl kelpaa, ne ei vaa sytytä) Mul on tosi vahva hoivavietti joten sellanen omalla tavallaan sulonen ja sulosesti epävarma ja sulosesti mustasukkane olis aika kiva. :3 En oo itekkää mitenkää seksipommi joten en laita ulkonäöllisesti korkeaa rimaa. Tottakai huumorintaju pitää löytyä ja korkea koulutus on aina suurta plussaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe