Teen mitä vaan, lämään kiekon,
luistellen kierrä kentän
Jos niin minä saan sinut luistelemaan
Teen sulle sen maalin vanhanaikaisen
Oon Kettumies kovakuntoinen
Tahdon voittaa (voittaa)
Voin sen tunnustaa (tunnustaa)
Saanko ehdottaa (ehdottaa)
Juhlia kanssani?
Tule niin vien sinut kentälle
Ja jäähyboksiin jatoille
Siitä vaihtoon ja maalille
Tänä iltana ei tuu voittoa
Na-na-na-naa-na-na-nan-nan-naa...
tänä iltana ei tuu voittoa
On joku muu
joka jäähyaitioon kompastuu
Oon Kettumies, lähden uuteen hyöäykseen
Muut väsähtää, venyy jatkoajalle matsi tää
Vain yksi jää maaleja tekemään
Tänä iltana olen voittaja
Jää on liukas kun jää on tahmea
Mailani hakkaa kun Summasen Raipe
mut tänä iltana olen voittaja
Tänä iltana aion toimia,
näyttää sisäisen laukauksen voimia
Ihanaa hirvet ja ihanaa Ketut
tänä iltana juhlii voittajat
Kettumies
dudewater
3
517
Vastaukset
Tästä se lähtee :)
- dudewater
No vähä koitettii... =)
- ..............
Ei vittu mitä pellejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568