Minkälaiset ajolasit?

Elmeri

On taas se aika, kun aurinko paistaa matalalta, heijastuu vedestä ja häikäisee v*tutuksen maksimoitumiseen saakka. Olenkin päättänyt hankkia tarkoitukseen sopivat (ajo)aurinkolasit.

Kertokaas arvoisat huippukuljettajat, mitkä olisivat optimaaliset välineet nenänvarren päälle? Onko olemassa nimenomaan autoiluun suunniteltuja pleksejä? Polarisaatio ja sankojen näköesteettömyys olisivat ainakin tärkeitä kriteereitä. Mitään perusarskoja en ole hankkimassa, sillä se ovat perseestä, eivätkä edes auta.

5

1007

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinivilkku

Itse käytän silmälaseja ja teetän aina niiden kehyksiin sopivat aurinkolinssit optikolla. Ovat paljon paremmat kuin tavalliset "klipsit".

Muut perheenjäsenet ovat tykästyneet Policen aurinkolaseihin.

• Tietysti optisesti hyvälaatuiset, linssien tummuus 60-70 prosenttia, 100 prosenttinen UV-suoja. Linssin pinnoitteet vähentää häikäisyä, varjokuvia ja naarmuuntumista.

Keltainen linssi parantaa kontrastia jollain säällä, esim. sumussa, tai usvassa.

Osta optikolta.

• kannata säästää

Optikoltapa optikolta. Ja halvalla et hyvää saa...

• Aade

Itse hommasin optikko liikkestä roadview aurinkolasit vahvuuksilla. Kanta-asiakkaalle hinta 69€. Ovat toimineet tod. hyvin. Linssien väri ruskea, eivätkä ole liian tummat vaikka aurinko menisi pilveen. Polaroidut linssit olisivat olleet liian kalliit mutta tietenkin olisivat vielä paremmat!

• Hyvännäköinen

Tietoa löytyy täältä www.kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1398
      Mulla on itselläni vahvat miinuslasit ja onnistuin ostamaan edullisesti netistä valossa tummenevat lasit, joita käytän moottoripyörällä ajellessani. Lasit ei tummene auton ohjaamossa.
      Pakko oli ostaa netistä, koska kaikki varottivat niin tekemästä - en kadu B-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe