On taas se aika, kun aurinko paistaa matalalta, heijastuu vedestä ja häikäisee v*tutuksen maksimoitumiseen saakka. Olenkin päättänyt hankkia tarkoitukseen sopivat (ajo)aurinkolasit.
Kertokaas arvoisat huippukuljettajat, mitkä olisivat optimaaliset välineet nenänvarren päälle? Onko olemassa nimenomaan autoiluun suunniteltuja pleksejä? Polarisaatio ja sankojen näköesteettömyys olisivat ainakin tärkeitä kriteereitä. Mitään perusarskoja en ole hankkimassa, sillä se ovat perseestä, eivätkä edes auta.
Minkälaiset ajolasit?
5
1007
Vastaukset
- sinivilkku
Itse käytän silmälaseja ja teetän aina niiden kehyksiin sopivat aurinkolinssit optikolla. Ovat paljon paremmat kuin tavalliset "klipsit".
Muut perheenjäsenet ovat tykästyneet Policen aurinkolaseihin. Tietysti optisesti hyvälaatuiset, linssien tummuus 60-70 prosenttia, 100 prosenttinen UV-suoja. Linssin pinnoitteet vähentää häikäisyä, varjokuvia ja naarmuuntumista.
Keltainen linssi parantaa kontrastia jollain säällä, esim. sumussa, tai usvassa.
Osta optikolta.- kannata säästää
Optikoltapa optikolta. Ja halvalla et hyvää saa...
- Aade
Itse hommasin optikko liikkestä roadview aurinkolasit vahvuuksilla. Kanta-asiakkaalle hinta 69€. Ovat toimineet tod. hyvin. Linssien väri ruskea, eivätkä ole liian tummat vaikka aurinko menisi pilveen. Polaroidut linssit olisivat olleet liian kalliit mutta tietenkin olisivat vielä paremmat!
- Hyvännäköinen
Tietoa löytyy täältä www.kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1398
Mulla on itselläni vahvat miinuslasit ja onnistuin ostamaan edullisesti netistä valossa tummenevat lasit, joita käytän moottoripyörällä ajellessani. Lasit ei tummene auton ohjaamossa.
Pakko oli ostaa netistä, koska kaikki varottivat niin tekemästä - en kadu B-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781