Serkun kanssa vaimolle kyytiä

Kokemuskin

Serkkuni Pasi oli tullut meille viettämään iltaa. Illan kuluessa avaamani viski pullo hupeni hyvää vauhtia ja jossain vaiheessa saimme Pasin kanssa päähämme, että haluaisimme saunaan. Eipä siinä muu auttanut kuin sauna lämpimäksi ja serkkupojan kanssa saunomaan. Saunassa joimme olutta juttelimme kuulumisia kun yhtäkkiä saunan ovia aukesi ja ovenraosta kurkisti vaimoni Kirsi ja kysyi -Sopiiko minukin tulla saunaan kun tuolla on niin yksinäistä, johon Pasi totesi että kyllä se hänelle käy.
Kirsi tuli lauteille väliimme istumaan ja heitti löylyä.

Aikamme saunottua Kirsi tarttui kiinni kulliini ja kun käänsin pääni näin Pasin hölmistyneen ilmeen, Kirsin toinen käsi oli hänen jalkojensa välissä. Ennen kuin ehdimme kumpikaan sanoa mitään Kirsi totesi -Teillä pojat on niin paljon yhteistä, että voitte tämän kerran myös jakaa naisenkin. Tilanne oli minulle uusi mutta olen suht vaapamielinen ja kokeilunhaluinen niinpä totesin asian olevan ok, eikä Pasikaan poikamiehenä pannut hanttiin. Kirsi komensi koko porukan suihkuun ja käski meidän pestä hänet. Pasin pestessä hänen rintojaan humasin Pasilla alkavan seisomaan... Pasin kalu oli huomattavasti kookkaampi kuin omani, mutta kumma kyllä en ollut kateellinen vaan tyytyväinen nyt vaimoni saisi kunnon kyytiä.

Kun olimme aikamme hyväilleet Kirsiä suihkussa hän polvistui eteeni ja pesi kaluni jonka jälkeen hän otti sen suuhunsa, imi ja nuoli. Seuraavaksi oli Pasin vuoro saada sama käsittely. Aikanaan siirryimme sängylle, jossa Kirsi asettui nelinkontin ja sanoi Pasille -sä ekana. Oli yllättävän kiihottavaa katsella vaikka toinen mies töntyi oman vaimon sisään. Normaalisti Kirsi ei ole niitä kaikista äänekkäimpiä sängyssä, mutta Pasin kohtalaisen iso vehje sai hänestä melkoisen voihkinnan irti. Viimein tuli minun vuoroni asetuin sängylle selin ja Kirsi tuli päälleni samalla ottaen Pasilta suihin. Sinä yönä teimme vielä monia riettaita asioita. Muutaman viikon kulttua lähetin Pasille tekstiviestin "olisi visikiä tarjolla" ja kuinka ollakkaan hän tuli oikein mielellään. Vaimonkin on lupaillut kutsuvansa joilloinkin ystävänsä saunomaan.

Ps. Anteeksi oikeinkirjoituksen surkea taso

3

30855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Liian lyhyt, harmi... Olisin halunnut yksityiskohtia!!

• sizze

mutta oon nähny saman tapasen jo kerran, eikä samoja jaksa lukea. Liian lyhyt oli.

• viskiä

kirsille vai joitko pasin kanssa kaikki.jos joit niin vitun sika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3755
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2797
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      642
      2460
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2097
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      86
      2054
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1751
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1713
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1665
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1486
    Aihe