Serkkuni Pasi oli tullut meille viettämään iltaa. Illan kuluessa avaamani viski pullo hupeni hyvää vauhtia ja jossain vaiheessa saimme Pasin kanssa päähämme, että haluaisimme saunaan. Eipä siinä muu auttanut kuin sauna lämpimäksi ja serkkupojan kanssa saunomaan. Saunassa joimme olutta juttelimme kuulumisia kun yhtäkkiä saunan ovia aukesi ja ovenraosta kurkisti vaimoni Kirsi ja kysyi -Sopiiko minukin tulla saunaan kun tuolla on niin yksinäistä, johon Pasi totesi että kyllä se hänelle käy.
Kirsi tuli lauteille väliimme istumaan ja heitti löylyä.
Aikamme saunottua Kirsi tarttui kiinni kulliini ja kun käänsin pääni näin Pasin hölmistyneen ilmeen, Kirsin toinen käsi oli hänen jalkojensa välissä. Ennen kuin ehdimme kumpikaan sanoa mitään Kirsi totesi -Teillä pojat on niin paljon yhteistä, että voitte tämän kerran myös jakaa naisenkin. Tilanne oli minulle uusi mutta olen suht vaapamielinen ja kokeilunhaluinen niinpä totesin asian olevan ok, eikä Pasikaan poikamiehenä pannut hanttiin. Kirsi komensi koko porukan suihkuun ja käski meidän pestä hänet. Pasin pestessä hänen rintojaan humasin Pasilla alkavan seisomaan... Pasin kalu oli huomattavasti kookkaampi kuin omani, mutta kumma kyllä en ollut kateellinen vaan tyytyväinen nyt vaimoni saisi kunnon kyytiä.
Kun olimme aikamme hyväilleet Kirsiä suihkussa hän polvistui eteeni ja pesi kaluni jonka jälkeen hän otti sen suuhunsa, imi ja nuoli. Seuraavaksi oli Pasin vuoro saada sama käsittely. Aikanaan siirryimme sängylle, jossa Kirsi asettui nelinkontin ja sanoi Pasille -sä ekana. Oli yllättävän kiihottavaa katsella vaikka toinen mies töntyi oman vaimon sisään. Normaalisti Kirsi ei ole niitä kaikista äänekkäimpiä sängyssä, mutta Pasin kohtalaisen iso vehje sai hänestä melkoisen voihkinnan irti. Viimein tuli minun vuoroni asetuin sängylle selin ja Kirsi tuli päälleni samalla ottaen Pasilta suihin. Sinä yönä teimme vielä monia riettaita asioita. Muutaman viikon kulttua lähetin Pasille tekstiviestin "olisi visikiä tarjolla" ja kuinka ollakkaan hän tuli oikein mielellään. Vaimonkin on lupaillut kutsuvansa joilloinkin ystävänsä saunomaan.
Ps. Anteeksi oikeinkirjoituksen surkea taso
Serkun kanssa vaimolle kyytiä
Kokemuskin
3
31407
Vastaukset 3
- ...
Liian lyhyt, harmi... Olisin halunnut yksityiskohtia!!
- sizze
mutta oon nähny saman tapasen jo kerran, eikä samoja jaksa lukea. Liian lyhyt oli.
- viskiä
kirsille vai joitko pasin kanssa kaikki.jos joit niin vitun sika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437