X-men 3? Paljastuksia!

Anjel

Hmm aika tylsä juoni... Kaikki tärkeät ihmiset kuoli :( En sit tiedä kuoleeko ne sarjiksesta joten sitä haluisin tietää paljon tämä poikkeaa sarjiksesta tämä leffa?

Itse en ainakaan pitänyt koko leffasta aika turha sinällään kun lopussa sit ties että parannus ei ole pysyvä... Eli Rogue saa voimansa takaisin siitä olen iloinen :D paras tyyppi kaikista :P

10

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.I.C

      oli jotain uutta elokuvissa että sankaruus elokuvissa hyviä kuolee. Eikö jokainen sarjisleffa perustu sarjakuvaan? Ainakin X-men perustui. Ainakin se tai no menkää katsomaan se, niin tiedätte. Juoni oli melkein sama kuin edellisissä, jos edes seurasi juonta tai juoni ei pysynyt perässä koska toimintaa oli melkein koko ajan. Ainakin elokuvan pääpahis oli sarjakuvan mukaan, siis se nainen. Ja kyllä sarjakuvassa jotkut sankarit kuolee. En tahdo paljastaa liikaa. Sarjakuvassa Ian delaa. Mutta kyllä X-men 3 oli ihan hyvä elokuva. Jään odottamaan Wolwerine elokuvaa.

    • maltoit

      odottaa lopputekstien IHAN loppuun, sillä niiden jälkeen tulleessa viimeisessä pätkässä elokuvaa paljastui, että joku ei kuollutkaan...? ;)

      • Anjel

        Kuka ei kuollut :P Koska itse en nähnyt lopputekstejä :( vai voiko ne ladata jostain :D


      • M.I.C
        Anjel kirjoitti:

        Kuka ei kuollut :P Koska itse en nähnyt lopputekstejä :( vai voiko ne ladata jostain :D

        Eli mitä luulet?


      • se lääkäriä
        M.I.C kirjoitti:

        Eli mitä luulet?

        puhutellut ääni mun mielestä kuului sille toiselle... kaljupäisempi ja liikkuu rullilla!!!! ei hiivatti, vai kuulinko/yhdistinkö äänen väärin? kyllä ääni kuitenkin kuulosti ex-captain of the enterpriselta...
        jaa-a, toivottavasti Wolverinessa selviää. Ja kuinkahan monta vuotta sitä (ja hugh jackmanin roolisuoritusta - kertakaikkiaan huippu wolverinena!) saa odottaa??!?


      • M.I.C
        se lääkäriä kirjoitti:

        puhutellut ääni mun mielestä kuului sille toiselle... kaljupäisempi ja liikkuu rullilla!!!! ei hiivatti, vai kuulinko/yhdistinkö äänen väärin? kyllä ääni kuitenkin kuulosti ex-captain of the enterpriselta...
        jaa-a, toivottavasti Wolverinessa selviää. Ja kuinkahan monta vuotta sitä (ja hugh jackmanin roolisuoritusta - kertakaikkiaan huippu wolverinena!) saa odottaa??!?

        Eikö se tule 2008? Itse Jackman tuottaa sen. Voi olla todella hyvä elokuva. Toivottavasti parhaimmista. Elokuva saisi kertoa aivan perusteellisesti kokonaan menneisyyden. Sen jälkeen tulee kuulemma Mangeto elokuva ja sitten niistä lapsista jotka olivat Xavierin oppilaita tulee myös joku vuosi kertova elokuva.


    • tiedusteluun;;

      Sille joka tuossa kyseli sitä "miten paljon" x-menit perustuvat sarjakuvaan:

      Eivät mielestäni paljoakaan vaan vain niin että hahmot ovat samat ja osittain hahmojen väliset suhteetkin. X-men sarjakuva (jonka huippuvuodet olivat 70-luvun lopulta 90-luvun aluun..) on niin iso ja vuosikymmenien mittainen saaga ettei elokuvien ole sinänsä tietenkään mahdollistakaan esittää sarjakuvan moninaisista käänteistä kuin rippeet. Mutta siihen nähden onnistuneita leffoja

      • M.I.C

        Onhan siitä jo 40 vuotta X-meniä ilmestynyt. Tuskin mikään johonkin sarjakuvaan,kirjaan tai tosi tapahtumiin ole samanlaista. Kun kyseessä on Hollywood elokuva niin varmasti on jotain muutettu. Onhan tuo Stan Lee ollut mukana elokuvien teossa. Joten asiantuntija paikalla koska hän keksi sen sarjakuvan ja varmasti auttoi. Ainakin varmaan Wolwerinen mennisyys on sama kuin sarjakuvassa.


      • M.I.C
        M.I.C kirjoitti:

        Onhan siitä jo 40 vuotta X-meniä ilmestynyt. Tuskin mikään johonkin sarjakuvaan,kirjaan tai tosi tapahtumiin ole samanlaista. Kun kyseessä on Hollywood elokuva niin varmasti on jotain muutettu. Onhan tuo Stan Lee ollut mukana elokuvien teossa. Joten asiantuntija paikalla koska hän keksi sen sarjakuvan ja varmasti auttoi. Ainakin varmaan Wolwerinen mennisyys on sama kuin sarjakuvassa.

        Stan Lee oli kuvauksissa mukana tai oikeastaan jokaisessa kun joku tehnyt marvel elokuvan. Joten ainakin elokuvan tekijät tietää mitä tekee.


    • Helvet

      mielestäni vuosina 1985 ja 1986 ilemstyneisiin RyhmäX sarjakuviin itseasiassa aika paljonkin.
      Tämä on tietysti mun mielipide.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe