Sheddeni uskonut ei

Olen myöhässä Shedden, tiedän nyt
Voin selittää Shedden, voin selittää

Katsos olin tulossa pronssiotteluun
Ihan siihen ennalta sovittuun
Kun tuli mieleeni poiketa kiekkoliiton taloon
Ja tutustua tuohon taloon jaloon
Niin kuljin samoja käytäviä hiljalleen
Joita tiesin kiekkolegendojen mittailleen
Kun äkkiä päädyin outoon loukkoon
Olin joutunut sääntömuutosten hilpeään joukkoon
Ne siellä kertoivat toisille tarinoitaan
Ja juhlivat odotellen vuoroaan
Oli kuin aika siinä pysähtynyt ois
Eikä ystävien luota ollut kiire pois
Sinulla ei siis ole aihetta ihmettelyyn
Normaaliteitä jouduin minäkin käsittelyyn

Se vei aikaa Shedden, aikaa se vei
Mutta Shedden, Shedden uskonut ei

Olen myöhässä Shedden, tiedän nyt
Voin selittää Shedden, voin selittää

Katsos olin tulossa hallille treenaamaan
Kun poikkesin kukkia ostamaan
Vaimo kun rakastaa mimosaa
Ja se kauppa oli mimosaa tulvillaan
Minä leikilläni kysyin että löytyskös hamppua
Minut vietiin takahuoneeseen ja heti tuli pamppua
Ehdin kuulla ennen kuin menin tajuttomaksi
Jonkun syyttävän minua nuuskijaksi
Kun tulin tajuihini ja selveni pää
Sain seurata outoa näytelmää
Olin sidottuna kopissa tukalassa
Vain seinänraosta näin mitä oli tapahtumassa
Olin joutunut valtavaan huumeluolaan
Siellä väkeä oli tupattu kuin sillejä suolaan
Siellä viulut ja banjot ja saksofonit soi
Väki poltti ja nuuskasi, tanssi ja joi
Riettaita huutoja kaikui kellarin holvi
Oli missien paikkana Kummolan polvi
Oli poliisikin paikalla totinen juttu
Joka ainoa naama oli Hockey Nightista tuttu
Ei avunhuutoni korviinsa kantautunut
Koko yön revin köysiä, en antautunut

Se vei aikaa Shedden, aikaa se vei
Mutta Shedden, Shedden uskonut ei

Olen myöhässä Shedden, tiedän nyt
Voin selittää Shedden, voin selittää

Katsos olin lähdössä Ouluun pelaamaan
Menin vain paitaa vaihtamaan
Tiedän miten panet painoa puhtauteen
Ja puhdas paita kuivui kaiteella parvekkeen
Kun tartuin paitaan, niin puhkesi hirveä tuuli
Vain parkaisun suustani naapuri kuuli
En paidasta tohtinut irtikään päästää
Kallis paita ja olin päättänyt säästää
Vei tuuli paitaa ja minua lounaaseen
Pian näin valot Turun Elyseen
Yllä Baijerin uskoin jo ihmeisiin
Kun en törmännyt NHL-scoutteihin
Niin lensin Sveitsiin johonkin kaupunkiin
Putosin suoraan IIHF:n palatsiin
Fasel minua siunasi lahjana taivaan
Uutena lohtuna fanien tuskaan ja vaivaan
Sanoin ei kiinnosta yhteistyö herra Fasel
Ja jatkoin kun Faselilta aukesi haavi
Ettei fanit tarvi sääntöjen hämärrystä
Vaan tietoa MM-lippujen säännöstelystä
Silloin kimppuuni hyökkäsi Faselin gorilla
Tulin tajuihini Bernin rautatientorilla
Ja taisi olla se todellista johdatusta
Kun päässä oli kuhmu ja silmäni musta
Viikon liftasin sieltä, totinen tosi
Ja vielä matkalla minua joku kuningatar kosi

Se vei aikaa Shedden, aikaa se vei
Mutta Shedden, Shedden uskonut ei

[email protected]
(originaali teksti: Mikko Perkoila: Rakkaani uskonut ei)

6

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Aivan mahtavaa kerrontaa. Tekis mieli itekin koittaa tollasta, mut hunteerataan vielä=)Ootko ny tehny sanoitukset joka palstalle?En ainakaan oo huomannu kaikkee katella..

      • Krrpät

        ... Oi teitä pohojoisesta, tämä ei oll kärppien palsta... Mutta hyvä yritys kumminkin! ;)


      • Ihan joka joukkueelle en ole tehnyt. Taitaa seuraava tulla Kärpille, sillä idea muhii jo. Ilman muuta kannattaa koittaa mitä kynästä syntyy.

        Nylon Beatin 12 apinaa voisi toimia, tietenkin versiona 20 apinaa.


      • Lastu
        rosewater kirjoitti:

        Ihan joka joukkueelle en ole tehnyt. Taitaa seuraava tulla Kärpille, sillä idea muhii jo. Ilman muuta kannattaa koittaa mitä kynästä syntyy.

        Nylon Beatin 12 apinaa voisi toimia, tietenkin versiona 20 apinaa.

        joihkaamalla vääntää noi riimut! ;)


      • Lastu kirjoitti:

        joihkaamalla vääntää noi riimut! ;)

        Eikö se riitä, että riimut kirijottaa, pittääkö ne vielä valamiiksi joihkatakkin?


      • Lastu
        rosewater kirjoitti:

        Eikö se riitä, että riimut kirijottaa, pittääkö ne vielä valamiiksi joihkatakkin?

        Laula noi ja pistä tänne!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe