miksi taksien taksamittareita ei voi laittaa päälle vasta sitten ku asiakas on autossa ja näkee sen?
Sanokaapa
12
2028
Vastaukset
- Traiveri
Ei ne omillaan matkusta. Firma maksaa.
- JunttilanJuhana
Kun tulet osoitteeseen voit laittaa puntarin päälle.
- on olemassa
koska silloin asiakas voisi odotuttaa taksia ilmaiseksi pihassaan vaikka kuinka kauan.
- Vottonen
keksitty ja sen voi laittaa taksamittarin yhteyteen milloin se on päälle pantu. Vai onko liian kallis keksintö niihin nykymittareihin. Se ei ole asiakkaan odotusaikaa jos taksi venyy missälie tilauksen jälkeen koska niitä kyytejä varataan toiselta puolelta kaupunkiakin vaikka ette ole vielä edes vapaana edellisestä asiakkaasta, ja mittarin lyötte päälle kun edellinen lähtee, olitte missä tahansa,kusikko!
- on nyt jo
Vottonen kirjoitti:
keksitty ja sen voi laittaa taksamittarin yhteyteen milloin se on päälle pantu. Vai onko liian kallis keksintö niihin nykymittareihin. Se ei ole asiakkaan odotusaikaa jos taksi venyy missälie tilauksen jälkeen koska niitä kyytejä varataan toiselta puolelta kaupunkiakin vaikka ette ole vielä edes vapaana edellisestä asiakkaasta, ja mittarin lyötte päälle kun edellinen lähtee, olitte missä tahansa,kusikko!
kellonaika näkyy kuitissa automaattisesti kun laittaa mittarin päälle.
on nyt jo kirjoitti:
kellonaika näkyy kuitissa automaattisesti kun laittaa mittarin päälle.
näkyy milloin puntari on pantu päälle, ja kuinka kauan odotettu ennen kuin lähdetty liikkeelle, (jos ei paineta 0 taksaa, eli odotustaksaa erikseen sen jälkeen päälle.) ja odotustaksahan on päällä automaattisesti silloin kun auto liikkuu alle 30km/h
jannetin82 kirjoitti:
näkyy milloin puntari on pantu päälle, ja kuinka kauan odotettu ennen kuin lähdetty liikkeelle, (jos ei paineta 0 taksaa, eli odotustaksaa erikseen sen jälkeen päälle.) ja odotustaksahan on päällä automaattisesti silloin kun auto liikkuu alle 30km/h
kuitin odotus näyttää kuinka pitkään auto on odottanut ennen kuin on liikkunut noin 0.5m
- tsadde
Vottonen kirjoitti:
keksitty ja sen voi laittaa taksamittarin yhteyteen milloin se on päälle pantu. Vai onko liian kallis keksintö niihin nykymittareihin. Se ei ole asiakkaan odotusaikaa jos taksi venyy missälie tilauksen jälkeen koska niitä kyytejä varataan toiselta puolelta kaupunkiakin vaikka ette ole vielä edes vapaana edellisestä asiakkaasta, ja mittarin lyötte päälle kun edellinen lähtee, olitte missä tahansa,kusikko!
Milloin on mittari laitettu päälle. Eli kyyti alkoi klo nn.nn.
- ?????
Ai että tilaisit taksin pihaasi mutta lähtisitkin sillä vasta vaikka kahden tunnin päästä? Moni varmaan odottelisi sinua mielellään ilmaiseksi siinä...
Mittari laitetaan päälle heti kun taksi on tilatussa osoitteessa josta kyyti alkaa, jos muuta ei ole sovittu. Ei ole kuskin vika jos asiakas ei älyä olla lähtövalmiina silloin kun auto tulee perille. - tsadde
Ja ole paikalla siihen aikaan kun olet taksin tilannut. Muutoinhan taksi laittaa odotuksen päälle heti kun tulee pihaan, eihän voi olettaa jotta taksi kuppaa pihallasi ilmaiseksi. Lähin taksi kun voi olla pihallasi alle minuutissa.
Ja ei se taksa ole sen kummenpi vaikka et sitä näkisi, sen takaa sinetöity taksamittari. Odotusmaksu on noin 50 snt minuutti. Toisin kuin muissa maissa. - thin
välillä 2-3 minuuttia toisilla tuo autoon kiipeäminen.
Taksa laitetaan päälle, kun asiakas istuu autoon tai kun auto on asiakkaan käutössä. Eli ei sitä viitsi ilmaiseksi odotella. jos toinen rupattelee auton vieressä.
1 min on noin 50 senttiä ja kun yön aikana kyytejä tulee noin 25-40 tekee se odottelukin välillä n.30-60 min/yö. Se taas on asiakkaalle 0,5 -1e/ kyyti, mutta kuskille 15-30e/yö.- E+0
Vaikka päätteellä saattaa lukea että kiirekin olisi, silti ensimmäisenä sytytetään tupakit, kun ulos päästään. Tupakin jälkeen valutaan autoon ja ihmetellään, että miks toi mittari näyttää noin paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625